Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо дърпате ръчна спирачка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    seninkn написа:
    мой приятел, като паркира оставя колата изключена от скорост и на ръчна,на въпросът защо оставя колата така той отговори че така е научен от инструктора си, което ме учуди много!на въпросът ми, а зимата, ако замръзне, той отговори че досега не му е замръзвала!!! Това не е майтап или опит за гъбаркане човека наистина прави така!!
    Последните две яки зими подред, колата ми нощуваше на открито и до сега не е замръзвала ръчна. Виж - скоростите трудно влизаха в първите минути на стартиране на двигателя.На Форда ми - също никога не му е замръзвала ръчна - още като го купих скъсах жило и го смених - 6 години си спеше под открито небе целогодишно. Не е имало кризи със замръзнали жила на паркинг спирачката.
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #32
      Ръчна дърпам само когато колата работи на място и аз съм извън нея п.с. щях да забравя....и когато трябва бързо да обърна в обратна посока

      Коментар


        #33
        Радвайте се, че не ви е замръзвала ръчната, тъй като аз съм виждал замръзнала ръчна, че и предните накладки бяха залепнали за диска. С много лашкане отлепиха, ама се отлепи и феродото от накладката...

        Коментар


          #34
          Почти не използвам ръчната спирачка.
          .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
          www.cyxap.com

          Коментар


            #35
            Лятото - опъваме ръчната. Зимата - на скорост и подпряна с камъче. Жената се дразни да си каля ръцете всеки път, но като иска тя да кара, а аз да оправям - ще си слага камъчето и това е.

            Коментар


              #36
              Колеги...дърпайте ръчна...благодарение на това че баща ми не я дъраше след 5 години вярна служба мисля, че повечето от вас знаят какво стана с типото...Лично аз винаги я дърпам освен като е много студено, че като залепне става лошо...иначе дори и на равно...за справка преди да тръгне типото и да се нацепи в друга кола беше спряна на "равно"...поне така изглежда мястото на което я спираме от как я имаме като отидем на селото
              Прикачени файлове
              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

              Коментар


                #37
                kiselo написа:
                Колеги...дърпайте ръчна...благодарение на това че баща ми не я дъраше след 5 години вярна служба мисля, че повечето от вас знаят какво стана с типото...Лично аз винаги я дърпам освен като е много студено, че като залепне става лошо...иначе дори и на равно...за справка преди да тръгне типото и да се нацепи в друга кола беше спряна на "равно"...поне така изглежда мястото на което я спираме от как я имаме като отидем на селото
                Мисля,че с този пост приключи темата "Защо дърпаме ръчна"
                Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                Коментар


                  #38
                  като започнах да карам темпрата преди 2 години и нещо от време на време дърпах ръчна, според зависи от наклона.ако е на равно само на скорост... но паралелно на темпрата , карах и служебен пасат единичка ли кво се води , 86-та година беше. та на него ръчната зор се дърпаше и имаше и чалъм , малко настраниии и нагорее(последните зъби хващаха) , абе кво да ви кажа мъка беше и не винаги я дърпах... но след една случка пред офиса с въпросната служебна кола , я оставям само на скорост (на 1-ва) и влизам в офиса за едни неща и след 5 секунди едната колежка дето пушеше навън ми вика :Сашооооооооооо колата тръгна бързо бързо... аз излизам кво да видя , колата я няма , обръщам се надясно , тя отишла на ма*ната си на 10 метра назад спряла в един бордюр.дори задна лява гума беше прескочила бордюра , а това става на съвсем равно място(може би не съм "сложил" на скорост добре,незнам и аз )... та добре че има явно Господ защото зад мен имаше едно БМВ 7-ма серия , на едни мутрички ... представям си (даже не мога да си представя) кво щеше да стане ако го бях нацелил тоя баварец... щяха да ме килнат на момента... та след тази случка няма значение каква кола , темпрата ли , служебната ли , на приятел някой си... абсолютно винаги(освен голяма зима , студ) дори и на равно дърпам ръчната....стана ми навик просто!!!
                  Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                  ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                  Коментар


                    #39
                    BO написа:
                    Ама защо аджеба на място, където няма колата да тръгне и дори да е на неутрална скорост пак се сеца ръчната. Това се мъча да го разбера.
                    Защото е паркинг спирачка, няма значение къде си паркирал.

                    Коментар


                      #40
                      За мен използването на ръчната е задължително. Няма значение къде спираш. Не е задължително да я напъваш до край когато е изправна. Аз я ползвам често и по сфетофарите, изчаквам червеното на ръчна вместо да държа педала на спирачката. После си включвам 1-ва и пускайки леко съединителя си освобождавам ръчната. Досега 9 зими с две различни коли ръчна не ми е блокирала. Накладки са залепвали но като тръгнеш лекичко си отделят. Към колегите неизползващи ръчна: Предполагам знаете, но все пак. Дори да задържи на скорост, компресията постепенно се губи и после колата в дувара
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #41
                        BO написа:
                        Ама защо аджеба на място, където няма колата да тръгне и дори да е на неутрална скорост пак се сеца ръчната. Това се мъча да го разбера.
                        Еми навик. Все пак по-добре с дръпната отколокото не.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #42
                          Аз забравих веднъж да я дръпна и след секунди видях колата ми как се забива на комшото в бетонния дувар, така че вече и ръчна и на скорост оставям
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #43
                            На Купето дърпам ръчна само на заледено, заснежено и т.н. и на къщата, защото наклона е доста голям!!!Сега на БМВ-то слагам на "P", ама не знам дали под наклон има шанс да тръгне...
                            BMW E90 320D
                            ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                            ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                            ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                            Коментар


                              #44
                              blagun написа:
                              На Купето дърпам ръчна само на заледено, заснежено и т.н. и на къщата, защото наклона е доста голям!!!Сега на БМВ-то слагам на "P", ама не знам дали под наклон има шанс да тръгне...
                              Понеже и аз съм от няколко дни с автоматик доста се порових по въпроса. На равно се оставя на P, но при наклон се препоръчва преди това да дръпнеш ръчната. Не, защото колата ще тръгне, а защото се облекчава механизмът при потегляне след това.
                              преди - TIPO
                              сега - VOLVO XC60

                              Коментар


                                #45
                                :P

                                и аз така - да си раздвижвам нещата по нея , защото до колкото знам , нещо което не се използва дълго време се разваля.
                                Fiat Punto Sporting 1.2 16V MPI 86hp 98

                                Коментар

                                Working...
                                X