seninkn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо дърпате ръчна спирачка?
Collapse
X
-
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
Почти не използвам ръчната спирачка..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Колеги...дърпайте ръчна...благодарение на това че баща ми не я дъраше след 5 години вярна служба мисля, че повечето от вас знаят какво стана с типото...Лично аз винаги я дърпам освен като е много студено, че като залепне става лошо...иначе дори и на равно...за справка преди да тръгне типото и да се нацепи в друга кола беше спряна на "равно"...поне така изглежда мястото на което я спираме от как я имаме като отидем на селотоRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:Колеги...дърпайте ръчна...благодарение на това че баща ми не я дъраше след 5 години вярна служба мисля, че повечето от вас знаят какво стана с типото...Лично аз винаги я дърпам освен като е много студено, че като залепне става лошо...иначе дори и на равно...за справка преди да тръгне типото и да се нацепи в друга кола беше спряна на "равно"...поне така изглежда мястото на което я спираме от как я имаме като отидем на селотоФиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
като започнах да карам темпрата преди 2 години и нещо от време на време дърпах ръчна, според зависи от наклона.ако е на равно само на скорост... но паралелно на темпрата , карах и служебен пасат единичка ли кво се води , 86-та година беше. та на него ръчната зор се дърпаше и имаше и чалъм , малко настраниии и нагорее(последните зъби хващаха) , абе кво да ви кажа мъка беше и не винаги я дърпах... но след една случка пред офиса с въпросната служебна кола , я оставям само на скорост (на 1-ва) и влизам в офиса за едни неща и след 5 секунди едната колежка дето пушеше навън ми вика :Сашооооооооооо колата тръгна бързо бързо... аз излизам кво да видя , колата я няма , обръщам се надясно , тя отишла на ма*ната си на 10 метра назад спряла в един бордюр.дори задна лява гума беше прескочила бордюра , а това става на съвсем равно място(може би не съм "сложил" на скорост добре,незнам и аз )... та добре че има явно Господ защото зад мен имаше едно БМВ 7-ма серия , на едни мутрички ... представям си (даже не мога да си представя) кво щеше да стане ако го бях нацелил тоя баварец... щяха да ме килнат на момента... та след тази случка няма значение каква кола , темпрата ли , служебната ли , на приятел някой си... абсолютно винаги(освен голяма зима , студ) дори и на равно дърпам ръчната....стана ми навик просто!!!Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
За мен използването на ръчната е задължително. Няма значение къде спираш. Не е задължително да я напъваш до край когато е изправна. Аз я ползвам често и по сфетофарите, изчаквам червеното на ръчна вместо да държа педала на спирачката. После си включвам 1-ва и пускайки леко съединителя си освобождавам ръчната. Досега 9 зими с две различни коли ръчна не ми е блокирала. Накладки са залепвали но като тръгнеш лекичко си отделят. Към колегите неизползващи ръчна: Предполагам знаете, но все пак. Дори да задържи на скорост, компресията постепенно се губи и после колата в дувараPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз забравих веднъж да я дръпна и след секунди видях колата ми как се забива на комшото в бетонния дувар, така че вече и ръчна и на скорост оставям"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
blagun написа:На Купето дърпам ръчна само на заледено, заснежено и т.н. и на къщата, защото наклона е доста голям!!!Сега на БМВ-то слагам на "P", ама не знам дали под наклон има шанс да тръгне...преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар