Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо дърпате ръчна спирачка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Тази тема е малко като... абе имаше една - кога да включа 5-та. Принципно нямам навик като паркирам и да издърпвам ръчната спирачка. Трябва да е стръмно мястото и чак тогава или ако оставя колата да работи намясто. Зимата - никога в покой - само в движение понякога, за да компенсирам недозавиването

    Коментар


      #17
      kontrakciqta написа:
      Аз моята не я ли опъна душманската не мога да спя :D :D :D
      И аз не мога да спя спокойно , ако не я дръпна Е не душманската , но до последните зъби ...Това го правя след една случка . Където спирам е нанадолнище с наклон около 15% . Пролетта имаше голям порой , а моята улица при такива прелива и залива дори тротоарите . Толкова вода , че после чистих клони от генерацията и носачите Та по същество ... тогава бях оставил колата на първа и по едно време какво да видя - преместила се един метър напред От тогава нямам никакво доверие да я оставя под наклон без ръчна , а и без това при Пунтото е голяма мъка после да освободиш от скорост ако е седяла някой друг ден на първа под наклон...
      Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

      Коментар


        #18
        Re: Защо дърпате ръчна спирачка?

        paralesa написа:
        ...Винаги съм си задавал въпроса,как старото ми рено 19 ,спряно пред жил.блок ,хора са успели да го преместят два метра назад,при положение,че бях опънал ръчнал докрай и вкарал първа. Но им пречел да санират и го изместили
        Със сигурност не с бутане. Повдигнали са го оттук-оттам и са го преместили.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #19
          Аз си дърпам спирачката за паркинг винаги, когато паркирам и при най-малък наклон.Пред един приятел има доста голям наклон, и ми се е случвало само на първа да превърти и да се премести напред. Не поемам излишни рискове.Тя тая спирачка за това е направена.Не е правилно да се нарича "ръчна" спирачка, най-малкото защото на някои коли не е ръчна, а крачна

          Коментар


            #20
            Добре де, аз ли не съм написал, вие ли не сте прочели.Единствено ме интересува защо на РАВНО дърпате ръчна. Всякакви други наклони са според условията на пътя, наклон, шубе на шофьора и т.н. При наклон е нормално да не искаш да си намериш колата там, където не си я паркирал.Ама защо аджеба на място, където няма колата да тръгне и дори да е на неутрална скорост пак се сеца ръчната. Това се мъча да го разбера.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              BO написа:
              Ама защо аджеба на място, където няма колата да тръгне и дори да е на неутрална скорост пак се сеца ръчната. Това се мъча да го разбера.
              Аз го правя профилактично за другите не знам.
              Bravo JTD 105 '98

              Коментар


                #22
                BO написа:
                Ама защо аджеба на място, където няма колата да тръгне и дори да е на неутрална скорост пак се сеца ръчната. Това се мъча да го разбера.
                Отговорът за младите шофьори е - така учат огромна част от инструктурите , дори и на равно ги карат . Та се придобива още от тогава този навик и се прави несъзнателно.
                Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                Коментар


                  #23
                  Ами навика е голяма работа.Аз си слагам колана когато местя колата на 20 метра пред блока, пък какво остава за ръчната.А сега идва зима.. ще трябва бързо да се отуча от този навик.
                  Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                  Коментар


                    #24
                    BO написа:
                    Добре де, аз ли не съм написал, вие ли не сте прочели.Единствено ме интересува защо на РАВНО дърпате ръчна. Всякакви други наклони са според условията на пътя, наклон, шубе на шофьора и т.н. При наклон е нормално да не искаш да си намериш колата там, където не си я паркирал.Ама защо аджеба на място, където няма колата да тръгне и дори да е на неутрална скорост пак се сеца ръчната. Това се мъча да го разбера.
                    Тогава когато не очакваш,тя тогава за беля ще тръгне,затова са я сложили хората,при паркиране да се ползва. Ти ако искаш не я ползвай,но защо "аджеба" съдиш някой как си използва своята? Аз ако искам моята ще я дърпам с тръба за удължаване на рамото ,за по-голяма сила и никой копче няма право да ми казва. Не искам да се заяждам,просто искам да ти обясня,че е въпрос на гледна точка и осмиването на чуждите действия ,в очите на странични наблюдатели изглежда смешно и дребнаво
                    ex.Мареа ТД100

                    Коментар


                      #25
                      винаги до последния зъб
                      Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

                      Коментар


                        #26
                        за автоматиците е много добре да се дърпа ръчната спирачка
                        фиатче Браво 2.0

                        Коментар


                          #27
                          BO, tова е като да питаш защо при наклон напред някои си оставят колата на задна, а при баир напред - я оставят на първа, при коли с еднакво предавателно число. Никой не знае. На равно дърпам ръчната почти винаги, но само първия зъб, защото ми се е случвало да се подпра на нечия кола и тя да тръгне. Та ако случайно се изключи от скорост, както на колегата, за който стана въпрос, да знам че няма да поеме сама нанякъде. А това с душманското издърпване и аз не мога да го проумея. Звучи ми почти като това ако чакам на светофар, да натисна спирачките с всичка сила, а не само колкото е нужно.

                          Коментар


                            #28
                            Re: Защо дърпате ръчна спирачка?

                            BO написа:
                            Искам да попитам един странен за мен въпрос.Защо като спрете на равно място, включвате на скорост и дърпате ръчната спирачка?Чак не съм видял някой, който дърпа ръчната спирачка да го направи нормално, демек да я дръпне леко и това е. Влагат се едни чувства, все едно ако не я опънеш до последния зъб, все едно нищо не си направил.Та много ми е интересно да видя гледната точка на шофьор с такова поведение.
                            според те защо?ръчната спирачка служи за задържане на автомобила понеже има макар и малка вероятност уж си включил на скорост а тя не е да се срещне със автомобила на съседа а при мен е навик цял живот съм живял в балкана и все баири и познай първата ми кола беше Москвич (нито първа нито задна нито ръчна)
                            Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


                            FIAT BRAVO 1.8GT
                            FIAT BRAVO 1.9TD ex

                            Коментар


                              #29
                              BO написа:
                              Добре де, аз ли не съм написал, вие ли не сте прочели.Единствено ме интересува защо на РАВНО дърпате ръчна. Всякакви други наклони са според условията на пътя, наклон, шубе на шофьора и т.н. При наклон е нормално да не искаш да си намериш колата там, където не си я паркирал.Ама защо аджеба на място, където няма колата да тръгне и дори да е на неутрална скорост пак се сеца ръчната. Това се мъча да го разбера.
                              Щото е спирачка за паркиране. Аз Мареата не помня да съм я оставял някога на скорост, но винаги е на Паркинг спирачка. И не я сецам все едно ще си я взимам с мен, а колкото да чуя 3 зъба ... Предвид, че неколцина вече писаха - няма за какво друго да се ползва освен за паркинг и разни "дрифт" номера.
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар


                                #30
                                мой приятел, като паркира оставя колата изключена от скорост и на ръчна,на въпросът защо оставя колата така той отговори че така е научен от инструктора си, което ме учуди много!на въпросът ми, а зимата, ако замръзне, той отговори че досега не му е замръзвала!!! Това не е майтап или опит за гъбаркане човека наистина прави така!!
                                ...хладилник, карам хладилник...

                                Коментар

                                Working...
                                X