На новите като няма въздух са задействани спирачките, а на старите трябва да има за да ги задействаш.
Това не го знаех. Не знам и кой го е мислил това със старите камиони, но е супер глупаво като избяга въздуха и камиона тръгвааааа....
Не, като няма въздух има спирачки. За да тръгне камиона, ДВГ трябва да поработи и да "вдигне въздух". Мисля, че Камаз бяха така. Тегленето на такъв камион без допълнителна интервенция по спирачките е много мъчна работа.
По-правилно е:Като няма въздух и блокират спирачките в положение задържали ... а на ИФА бяха обратно - като изтърве въздуха и у ряката
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Като паркирам никога не дърпам ръчната....само ако има наклон.Най-често я използвам по светофарите-свети червено и я дърпам за да не държа на крачната.Дърпам си я нормално защото хваща на 2-3 зъб,което е въпрос на настройка (в повечето случаи става автоматично поне на мойто Браво е така)А иначе ръчна винаги си трЕбва.Един път на Ладата с скъса маркуч на преден ляв спирачен цилиндър......и чувството да натиснеш педала и той да пропадне докрай,а срещу теб да има бетонна ограда не го пожелавам на никого да го изпита.Резко дръпнах ръчната и понеже беше изправна не се ошашавихме.След това прибрах колата само на ръчна в градски условия.Не е кой знае какво,просто караш по-внимателно и спираш много от по-рано.
FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
Единствено в България "селянин" е обидна дума.
Не, като няма въздух има спирачки. За да тръгне камиона, ДВГ трябва да поработи и да "вдигне въздух". Мисля, че Камаз бяха така. Тегленето на такъв камион без допълнителна интервенция по спирачките е много мъчна работа.
По-правилно е:Като няма въздух и блокират спирачките в положение задържали ... а на ИФА бяха обратно - като изтърве въздуха и у ряката
ОК, съгласих се.
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
ръчната почти не я дърпам освен ако не е голям наклон и то дърпането е нормално 2-3 зъба иначе по-сериозното и дърпане е с цел обръщане в обратна посока на движение(когато няма движение и ме е"захапало кучето")
http://www.moreto.net/novini.php?n=188826Кола потегли сама на паркинг, блъсна жена във Варна[i:0f441471c1]Около 13,50 ч. на паркинг на търговски комплекс на ул. ,,Радецки
След като на шофьорските курсове инструктора все ме овикваше: "пускаш първа, гасиш двигателя, дърпаш ръчната и тогава махаш крака от спирачката" ми стана навик. Никога не я дърпам много рязко, защото ме дразни звука
Fiat Bravo 1.6 16v `99г.
Suzuki Vitara 2.0V6
Ако не живееш на ръба, заемаш прекалено много място!
На новите като няма въздух са задействани спирачките, а на старите трябва да има за да ги задействаш.
Това не го знаех. Не знам и кой го е мислил това със старите камиони, но е супер глупаво като избяга въздуха и камиона тръгвааааа....
Не, като няма въздух има спирачки. За да тръгне камиона, ДВГ трябва да поработи и да "вдигне въздух". Мисля, че Камаз бяха така. Тегленето на такъв камион без допълнителна интервенция по спирачките е много мъчна работа.
По-правилно е:Като няма въздух и блокират спирачките в положение задържали ... а на ИФА бяха обратно - като изтърве въздуха и у ряката
А най-правилното е че като няма въздух се задейства автоматично паркинг спирачката щото камиона остава без спирачки.Паркинг спирачките при камионите са няколко вида,такива дето блокират кардана,такива дето блокират барабаните или комбинирани.И се изумявам на колегите дето карат камиони и идея си нямат как им работят спирачките,а за ретардер сигурно не са и чували.Иначе по темата,винаги напусна ли колата или камиона са на паркинг спирачка.И колегите шофери на камиони да ми кажат какво се случва със шкода мадара оставена на скорост като тръгнат да я палят на другия ден?
От шофьорите във фирмата знам, че скоростите при камиона не играят - няма значение дали е на скорост или не, важното е винаги да е пусната паркинг спирачката. И на мен ще ми е интересно да разбера повече за спирачките при камионите.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
От шофьорите във фирмата знам, че скоростите при камиона не играят - няма значение дали е на скорост или не, важното е винаги да е пусната паркинг спирачката. И на мен ще ми е интересно да разбера повече за спирачките при камионите.
Щото ако е пълен дизел с механична помпа един път да превърти и пали и тръгва.На по старите и не добре изчислени и направени камиони съединителите са хидравлични и като натиснеш педала без да е запален мотора обръща гумичките в помпата и оставаш без съединител.А ретардера е моторна спирачка и се ползва когато е натоварена машината особенно при тежки наклони за да не запалиш накладките и да останеш без спирачки.Автобусите също имат ретардери обикновенно е ръчка от дясно на волана подобна на тая за мигачите на някои камиони е долу на пода със пуш-бутон
Коментар