Аз пък я дърпам само като я вдигам на крик ,като има наклон или просто я запаля и оставя да загрее ...но по пронцип като я вкарам в гаража или двора е само на скорост
Мисля че е по- правилно да се казва паркинг спирачка, защото това е точно действието след като се приведе автомобила в покой .Обикновенно я ползвам на голям наклон и като стартирам двигателя, иначе на равно, зимата не я ползвам, защото съм бил тъпана с замръзнали накладки с един нов москвич "Алеко". :D :D Ако съм спрял близко до тротоар, и съм на голям наклон ,тогава не ползвам ръчната,просто извъртя колетата(предните) в посока към тротоара,тоз метод е по-сигурен,докато ръчната винаги може да скъса жило.
Аз си дърпам ръчната по навик. На Москвича не я дърпах, защото тя там си е за парлама, но иначе си ми е навик от камионите. За уточнение- старите камиони нямаха спирачки ако не вдигнат налягане в пневматичната система, за разлика от новите. Демек, като изскаш да запалиш, ти трябва ръчна, за да не тръгне по инерция. Та както казах - навик.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Аз си дърпам ръчната по навик. На Москвича не я дърпах, защото тя там си е за парлама, но иначе си ми е навик от камионите. За уточнение- старите камиони нямаха спирачки ако не вдигнат налягане в пневматичната система, за разлика от новите. Демек, като изскаш да запалиш, ти трябва ръчна, за да не тръгне по инерция. Та както казах - навик.
Те и новите нямат докато не вдигне налягането, друг е въпроса че при изправна система при престой не се губи налягане ама... не винаги е така. Иначе на камион винаги като спреш пускаш ръчната. После като ще тръгваш ако няма въздух няма как да я вдигнеш и чакаш гледайки съсредоточено манометрите на таблото
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
И аз я дърпам винаги. Просто навик. Дори 1-ва и ръчна слагам. Напоследък се усещам, че и в гаража спирам, бутам първа, ръчна и слизам от колата. Абсолютно машинално я дърпам.
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
Аз си дърпам ръчната по навик. На Москвича не я дърпах, защото тя там си е за парлама, но иначе си ми е навик от камионите. За уточнение- старите камиони нямаха спирачки ако не вдигнат налягане в пневматичната система, за разлика от новите. Демек, като изскаш да запалиш, ти трябва ръчна, за да не тръгне по инерция. Та както казах - навик.
Те и новите нямат докато не вдигне налягането, друг е въпроса че при изправна система при престой не се губи налягане ама... не винаги е така. Иначе на камион винаги като спреш пускаш ръчната. После като ще тръгваш ако няма въздух няма как да я вдигнеш и чакаш гледайки съсредоточено манометрите на таблото
На новите като няма въздух са задействани спирачките, а на старите трябва да има за да ги задействаш.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Не винаги я дърпам. Просто на момента преценявам ситуацията и дали изобщо има нужда от ръчна. Но зимата просто не я бутам. Макар, че сега със задните дискови спирачки се замислям дали да не я изпробвам и зимата дали няма да замръзне.
И аз никога не я дърпах, но откакто имам деца винаги я дърпам от съображения за сигурност. Веднъж дъщеря ми като ходеше между седалките ритна скоростния лост и изключи от скорост. Втория случай беше със сина ми, които завъртя ключа и даде на контакт, а беше три годишен. Как го направи и още немога да го проумея. И в тази връзка вече си заключвам и волана.
Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
ръчната не я докосвам даже, седи ми там да си знам че я има само
ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!
На новите като няма въздух са задействани спирачките, а на старите трябва да има за да ги задействаш.
Това не го знаех. Не знам и кой го е мислил това със старите камиони, но е супер глупаво като избяга въздуха и камиона тръгвааааа....
Не, като няма въздух има спирачки. За да тръгне камиона, ДВГ трябва да поработи и да "вдигне въздух". Мисля, че Камаз бяха така. Тегленето на такъв камион без допълнителна интервенция по спирачките е много мъчна работа.По темата.Само зимата не дърпам ръчната. Когато е дръпната ми е по спокойно, постигам вътрешен мир.
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
дърпам само като ми трябва- колата работи на едно място, а аз слизам, като кибича някъде дълго по задръсване, за да не държа крачната. Зимата избягвам да я пипам, че знам едни неща....
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Обикновено я дърпам за подсигуряване, а иначе като сложа скоростния лост на Р все едво съм дръпнал ръчната. Хубавото е, че докато не сложа ключа, а в него има чип, няма мърдане.
Коментар