RPWWD написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На скорост или на празен ход при спускане по наклон?
Collapse
X
-
На скорост или на празен ход при спускане по наклон?
F9Q750 @ 151hp/332.2NmЕтикети: –
-
emzo написа:RPWWD написа:п.п. Дизел не се "пуска по инерция", не е добре за мотора и дори не е по-икономичноPunto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP
-
rebel - аз съм с термостат на 9 месеца и стигне ли средата, не мърда и мм. дори ! И на Бравото беше така.Закачи се с лаптоп и виж на колко градуса ще ти отвори, но няма да е 80, сигурен съм.В дизели имаше един спор за разходи и не знам си к’во и там или чавето или pr_00f беше писал същото като мен - на инерция скорстта се убива много бързо.А за двигателя няма лошо - просто при пускан на скорост разхода е 0, а на свободна - колкото н празен ход.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:rebel - аз съм с термостат на 9 месеца и стигне ли средата, не мърда и мм. дори ! И на Бравото беше така.Закачи се с лаптоп и виж на колко градуса ще ти отвори, но няма да е 80, сигурен съм.В дизели имаше един спор за разходи и не знам си к’во и там или чавето или pr_00f беше писал същото като мен - на инерция скорстта се убива много бързо.А за двигателя няма лошо - просто при пускан на скорост разхода е 0, а на свободна - колкото н празен ход.Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP
Коментар
-
emzo написа:На черното бяло ли ще викаме ? Моторна спирачка е израза.Лека, средна, тежка кола - факт е.Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP
Коментар
-
emzo написа:RPWWD написа:п.п. Дизел не се "пуска по инерция", не е добре за мотора и дори не е по-икономичноTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
При спускане по нанадолнище се прекъсва подаването на гориво, ако колата е на скорост и не се натиска съединителя. Продължително каране в такъв режим, обаче, може да доведе до прегряване и повреда на катализатора."
Коментар
-
при продължително спускане на скорост или не, води единствено да охлаждане на мотора... само между другото.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Все пак да отговоря защо при дизела не е хубаво да се кара по инерция на неутрална скорост - става дума за смазването на частите на двигателя и турбината (при турбодизелите). Когато двигателят е в обороти (2000 - 2500 например) се постига по-добро смазване на вътрешните му части поради по-високото налягане, отколкото ако работи на празен ход с 800 оборота.Alfa 156 SW 1,9 JTD'03
Fiat Punto 1,2'98
Коментар
-
Това си е валидно за всички двигатели , не само за ТД.Ама пък отдруга страна какво правим със задръстванията ?Защото съсм сигурен че много повече време се губи в работа на празен ход на място от колкото в движение.Просто работата на мотора на празен ход е неизбежна, и все си мисля че инженерите вземат на предвид тези подробности при конструкцията на двигателите и дизайна на маслената система.п.с Вярно изцапахме доста темата на колегата, та бих искал да помоля колегите от мод екипа да отделят последните мнения е отделна тема , все пак има някаква полезна информация, за което благодаря предварително.
Коментар
-
При ППХ задължително имаме икономия на гориво. При бензиновите е над 1500 оборота, при дизелите при над 1000. Но зависи много от колата. Ще дам пример за сравнение. От няколко месеца смених возилото с C200 Kompressor, 192 к.с. дозахранено със суперчарджър ( това е компресорът всъщност, за който не знае ). Спускайки се от семинарията по посока Сити център на трета предавка колата ускорява ( въпреки, че е на предавка ), за сметка на това фиатът ми намаляваше по същото това нанадолнище и на трета предавка. Това, според мен, се дължи на различната компресия при бензина и дизела. Но има момент, в който колата е тежка и въпреки, че е на предавка тя ускорява ( е да, не ускорява като да изключиш от предавка ). Мерца тежи тон и половина и използвам всеки един момент, когато може да е ППХ. По този начин постигам разход от 13/100 в София. При тест да го карам с постоянна скорост и на газ разходът не пада под 14.5/100. Затова и разходът на фиата ми беше винаги еднакъв, защото при него ППХ просто ме спираше и няма как да стане.П.П. В едно от предаваннията на Топ Гиър правиха тест на прав участък за икономия на горива и доказаха, че схемата ускорение-ппх е по-икономична от поддържането на постоянна скорост.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Добре бе,аз ли съм тъп,аз ли не карам дизел(не един) и не мога да разбера за какви наклони ми говорите? То верно,че в Ст.Загора баири нямате,ама все пак и вие път сте виждал не само на картинка Вярно,че моята мареа не първа младост,вероятно компресията доста е поизбягала,но все пак,пускайки по арбанаси на трета се налага леко да "убивам засилката" със спирачка от време нарвеме,защото на по стръмните места си се засилва Ок да речем моята ще кажете не е наред,но служебното добло е 2007 набор на 99 хил км,маторя дето се вика пращи от здраве...Е същото спускане по арбанаси само две места обирах със спирачката,но пак си натиснах все пак и ГАЗ НЕ СЪМ ДАВАЛ,КОЛАТА ПОД 2700 ОБОРОТА НЕ ПАДНА Затова се уточнявайте за какви наклони говорим,защото Емзо ела и спусни Арбанаси на свободна,да те питам долу дали няма да ти пушат накладките?!ex.Мареа ТД100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар