Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Впечатления от Фиат Сейченто/Фиат Палио?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Seicento Sporting Abarth написа:
    RPWWD написа:
    Благодаря за съветите, явно ще е Сейчентото. Теснотията изобщо не ни касае, тъй като тази кола почти винаги ще вози 1, максимум 2-ма души и то само в града. За обемисти багажи, дълги пътувания и високи скорости си имам колата от подписа ми
    Я дай малко информация за нея , че аз май на такава се спирам - трябва ми голям багажник ( количка, кош, проходилки и т.н. съпи части има ли или са като на всяка италианка )
    Много добре си се спрял ти Моята определено ми е малка, като тръгнем на някъде......частите са скъпи, ама колко да са скъпи:D Абе добър вариант си е една дизеларка SW
    Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
    Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
    Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
    BMW X3 3.0D Aut

    Коментар


      #17
      Seicento Sporting Abarth написа:
      RPWWD написа:
      Благодаря за съветите, явно ще е Сейчентото. Теснотията изобщо не ни касае, тъй като тази кола почти винаги ще вози 1, максимум 2-ма души и то само в града. За обемисти багажи, дълги пътувания и високи скорости си имам колата от подписа ми
      Я дай малко информация за нея , че аз май на такава се спирам - трябва ми голям багажник ( количка, кош, проходилки и т.н. съпи части има ли или са като на всяка италианка )
      Декември месец ще станат 3 години откакто Спортвагона е мой, купих го 4 годишен на 96 000 км. от Италия за 7000 евро. След 2 години по родните кратери оригиналното окачване сдаде багажа и се наложи интервенция с полиуретанови тампони и рециклаж на оригиналните носачи (противник съм на частите-ментета в БГ), а и беше в рамките на 350 лв. за рециклиране на предни носачи, тампони на предна и задна стабилизираща щанга и задни шенкели (виж темата на ФЕРАРИСТ в Алфа форума), в резултат колата е непоклатима като танк. НИКАКВИ електрически проблеми (да не повярваш, че е италианска !?!). Сменял съм стандартните неща, които се сменят на кола "нов внос" - термостат за 130 кинта (повечето са си с блокирал на отворено), миналото лято дебитомер Бош с номер завършващ на 2309 (260 кинта) и болката на ЖТД-тата - съединител Валео за 350 кинта, пак тая пролет точно преди планираният ремонт на окачването, та марко се озорих иначе щях да сложа усилен за 600 кинта. Не е от най-евтините коли за поддръжка, но в сравнение с конкурентите си в класа Ауди А4, БМВ 3, Мерцедес С класа, ако щете и Пасат след 1998 година си е направо евтинджос. Който си мисли, че гореспоменатите коли не се развалят жестоко се лъже, имам досег до всички изброени и им знам мизериите Моята е вътрешен фейслифт с 8 клапанов мотор 115 к.с., който вариант според всички занимаващи се с ремонт и поддръжка на италиански коли е най-сполучливият вариант на ЖТД двигателите, с голяма търпимост към родната нафта. Проблем с мотора не съм имал никога. Разходът в София с включен климатроник ми е 7,7/100, а извънградско комбинирано магистрали и националки ми е давала 4,58/100 като имай предвид, че съм бил куриер сума ти години и кракът ми е тежък - винаги съм с 20-30 км/ч над ограничението В колата комфортно пътуват 4 души, за 5-ят е леко тесничко отзад. Багаж събира много, тъй като комбито се пълни до тавана. Пътувал съм отиване и връщане до морето на почивка с жената и едни приятели с малко дете и колата събра сума ти багаж, вкл. столче, сгъваема количка и чанти за целият китайски народ. Пренасял съм перални и хладилници (седалките се сгъват), и макар да е по-малко от на Пасат да речем, багажното пространство е предостатъчно. За поведението на пътя е излишно да ти споменавам, усещането което тази кола дава може да се сравнява само с по-висок клас коли от типа на Ауди А6 Авант Куатро (директно сравнение, карам често и се возя доста на такова 2006 набор) с изричната забележка, че трябва да търсиш 156 произведена след октомври 2002 година (т.е. от вътрешният фейслифт насам), защото тогава започва серийно да се вгражда VDC (това е ESP програмата на АР), ASR (против приплъзване при смяна на предавките) и е решен проблема с недозавиването при висока скорост (старите 156-ци произвеждани от 1997 до 2002 имат обичай да недозавиват или да бъдат изпреварвани от задницата си при снежни условия). Допълнителна стабилност придават по-яките задни амортисьори на комбито и в общи линии колата се усеща като "по релси". Дано да съм ти бил полезен
      Alfa 156 SW 1,9 JTD'03
      Fiat Punto 1,2'98

      Коментар


        #18
        След известно гледане на разни коли от частни обяви и автокъщи се спрях на Пунто МК 1’98 набор, с мотор 1,2 60 к.с. и от днес вече е в наши (на бащата и от време на време в мои) ръце. Май се пръкна "Синята птица" 2 Колицата прави впечатление на доста пъргава буболечка и общо взето сме доволни, особено като се има предвид измекярската цена.
        Alfa 156 SW 1,9 JTD'03
        Fiat Punto 1,2'98

        Коментар


          #19
          vako74 написа:
          И аз с две ръце гласувам доверие на Палио-то( с уговорката да е читав екземпляр) Аз карам Палио само че комби , мога да кажа само добри неща за него. За класа си и парите е СУПЕР.... Евтини части , лесно обслужване (не и смяната на свещи говорим за модела 73коня) и приемлив разход на бензин (по памет от година и 6 месеца съм на газ) извън града 6 и 10-10.5 в града (Бургас) Разхода на газ е с 1-1.5 литра повече в зависимаст от сезона. Успех с избора колега!
          колега аз съм вече бивш автоджамбаз и вчера си търсих кола лично за мен,като не ми се ходеше вече до Словения след доста огледи на коли ми изпадна палио уикенд доста запазено и двигателчето доста добре работи и от раз го купих за 1400лв. 2000г.Досега не сам се заглеждал по фиат изобщо само немски и японски коли съм имал за препродаване де.Тази количка доста ми харесва са парите направо се изненадах от нея.Има отпред някакво виене на лагер което се чува след 60км/ч. съмнявам се за лагер на главината.Може ли да ми кажеш цените на частите за тази скромна колица

          Коментар


            #20
            Погледни този сайт с примерни цени http://axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=31 като в други магазини дадена част може да бъде по-евтина или по-скъпа , зависи от магазина и дали ползваш отстъпки Ако не се лъжа и при Пунто се появяват такива проблеми от време на време, което си е почти като Палиото . Самото лагерче май не беше скъпо , но говоря по спомен
            Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

            Коментар

            Working...
            X