!Колега съгласи се, че това което направи изобщо не е коректно. Що за тема остави - една "чуденка".Ако си се дезинтересирал от темата - просто я остави - няма нужда да я триеш и след това хората да се чудят какво било - що било... Пък заглавието изобщо не е в съгласие с правилата на форума.Поздрави kiro_of_the_day
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Нещо не рабирам, какво значи да се навива прекалени хлабаво?Ако има ралика в стъпката на резбата, ИЗОБЩО няма да успееш да го навиеш.Докато се навие до уплътнението, ще се върти съвсем свободно.Последната ми смяна на маслото си я правих аз и останах потресен от изрода който беше стягал филтъра - скъсах една лента и са наложи да купувам уред с верига... Сега съм го навил почти на ръка - 2000 км вече и още падналI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Е то явно се затягат сами тея филтри с времето - аз си сменях филтъра преди време (една година или 6000км) и сега като захванах да правя ремонта не искаше да се отвие (а го стягах на ръка както пише по дебелите книги).Развивам ги по друга схема - една отверка яка я набивам във филтъра с чук докато излезе от другата страна и после въртя и той се развива.Не отричам че е селско ама пък действа безотказно (научи ме един монтъор,който така развиваше горивни филтри на камион).Оригиналния трябва да става никога не съм имал случай да се окаже хлабав или неточен.Той че се навива лесно ама ако върви направо и се затегне нямаш ядове изобщо Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар