Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ударих Стилото....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Д**ба и смотаните му шофери... тц тц тц........ на тоя да му нацепиш кратуната , токувиж му дошъл акъла ...
    Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

    ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

    Коментар


      #62
      коцев написа:
      След удара аз заснех няколко снимки . На тая ви предавам как точно стана произшедствието ...
      важното е че както казаха колегите по горе - всичко е приключило само със сгънати ламарини то така е лесно пред компютъра да се коментира, ама по тая снимка дето я показваш шофера на ладата също е за критика, въпреки вероятно липсата на абс в колата му и мократа настилка
      Lancia Delta 1.6 i.e.

      Коментар


        #63
        Колата вече е разглобена и щетите са установени.

        Коментар


          #64
          [quote="mitkodpd"]
          коцев написа:
          След удара аз заснех няколко снимки . шофера на ладата също е за критика, въпреки вероятно липсата на абс в колата му и мократа настилка
          Даже сега след разговора с него при преминали емоции е ясно че има и той известна вина защото дори и спирачки не е употребил. Казва ми че се е чудел откъде да се размине с мен от ляво ли, от дясно ли . И мен ми се струва че аз завъртайки се съм поубил скороста и просто той се се натресе на задницата ми . Ако беше спрял то удара ми в него щеше да е значителено по слаб. Но не го виня за нищо ,защото аз се явих в неговото платно . Лошото за него щеше да е поголямо ако беше камион и той се удари в него . Та най правилното което е трябвало да направи е да бяга настани в дясно и бие спирачки . Място колкото щеш.Както и да е , станалото станало .Още с едно нещо не мога да се съглася напълно . Написаното ми в акта. Там пише че съм навлязъл в десен завой с несъобразена скорост и заради това съм отишъл в насрещното платно . Като гледате снимката завоя е десен и при навлизане с голяма скорост би следвало колата ми да си изхвърли задницата в насрещното движение а предницата да сочи към моята лента . Така го писа полицая защото не повярва че правя тройно разминаване и след излизане от банкета се понасям с предницата към насрещното движение. За него си е прав защото не мога да му кажа номера на колата която ме засече , но поне по логика като гледа как стана удара би следвало да се съгласи с моята версия.
          Фиат Панда 1.2 2006година
          Синджира си идва ,а козата я няма...

          Коментар


            #65
            ThE_PuNiSHeR написа:
            Колата вече е разглобена и щетите са установени.
            Ще я чакаме после на някоя сбирка в пълния и блясък Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 Успех в начинанието!
            Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

            Коментар


              #66
              Първо да уточня,че ккато се обърне каруцата пътища много ,но то се е случило вече,затова сега само можем да предполагаме и да се научим,че такива неща не се случват само на другите,те могат да се случат и с нас! Ето моите размишления като чета какво се е случило...вина за мен основно има изпреварващия,то е ясно,но си мисля,че и изпреварвания автомобил е имал вина...пътят не е чак толкова тесен и ако се бил отбил малко в банкета оставяйки място да се разминете нямаше да се случи това, При него банкета е чист и отъпкан и нямаше да се случи твоята случка. Ти каква вина имаш,за мен е липса на късмет,че си се завъртял,можеше с малко щастие да ти се размине. Вина има и ладата,защото реакцията му е била като на 60 годишен-уви вярно е,че с възрастта отслабват рефлексите. Мога да спомена само два други случая подобни с различни последствия -единия бях аз миналата година...Пътувахме с жена ми за Варна и малко преди търговище има една местност "боаза" с няколко последователни криволичещи завоя. Аз карах внимателно,защото знам какви малоумници има по завоите,но не съм и очаквал нещо...замислех си карах,даже музиката бе много слаба ,абе успивно положение и изведнъж насреща ни зад един завои излиза някаква кола и с висока скорост я изпреварва в самия завой някаква спортна ниска колица,не виддях изобщо каква беше,може би калибра,може би не. Естествено и аз направих твоята маневра с тази разлика,че пътят бе сух и прецених,че колкото и внимателно да карам съм бил с около 60 и със сигурност няма да мога да спра ,най-много да поднеса задницата ако блокират колелата...Затова просто отпуснах газта,вляво през банкета,тройно разминаване и веднага след това натиснах леко газта,когато предните гуми стъпиха на асфалта,за да изкарам задницата. Последствията бяха само много дребни камъчета изкарани на пътя и голяма уплаха,най-вече за жената! Гледам я тя прибеляла и нищо не казва ,на мен дори леко смешно ми стана,защото в цялата ситуация бях спокоен ,уверен ,че ще избягаме и не се стреснах ...може би това ме е спасило,пък и да си призная място си имаше в банкета утъпкано и само ако се бях панирал можеше да стане лошо. Естествено джигита дори не намали,искаше ми се да обърна и да го гоня,за да раздам правосъдие,но едва ли щях да го стигна,най-много да стане наистина вече беля... Втората случка обаче не е толкова леко разминала се...Случи се с братовчед ми с пунтото на завоите на Арбанаси. сутуацията не помня точно май бяха му влезли в насрещното ,той бие рязко спирачки и чупи вдясно,леко се закача с джигита,завърта се и един бакшиш ги нацелва в дясната греда между вратите. За щастие нямало е никой с него,защото дясната врата беше влязла чак до скоростния лост и ако там имаше човек последствията щяха да са може би фатални. Всичко се разминава само с огромна уплаха за братовчед ми и много потрошени ламарини,пунтото и таксито тоталки! Уви продължават така да карат идиотите и май единствено с бой ще се оправят...Сега като видя някой да прави рисково изпреварване преценявам ситуацията ако позволява го карам да пусне в гащите от страх... Давам газ срещу него и в момента в който успее да се прибере връщам газта и с чупка предимно в ръцете,която почти не се отразява на волана симулирам,че е чупя вляво към него...Понякога е твърде забавно да ги гледам как ще им изкочат очите от орбитите Един дори веднъж така се спече,че се навря в банкета и спря Но наистина няма оправия с некадърниците и наглеците,и тая сутрин щяха да ни отнесат на безумното кръгово в Търново което направиха... От дясна лента (ние в лява за направо тръгваме да изпреварваме камионче) едно пежо каращо след нас се наби между нас и камиона и стигайки кръговото от дясно на нас ни сече пътя и направи ляв...И това в 9 сутринта в неделя,когато една кола няма на пътя...можеше спокойно да изчака реда си и да си завие. Добре,че колегата спря,да не го удари.
              ex.Мареа ТД100

              Коментар


                #67
                един въпрос към колегара Коцев:доколкото разбрах АБС-а изобщо не е помогнал, но не разбрах защо се е получило това - не си натиснал изобщо спирачките или просто не е имало ефект от АБС-а при натиснатите спирачки ?

                Коментар


                  #68
                  аз доколкото разбрах не е имало ефект от АБС-а колата се е завъртяла и причината е била насъбраната кал,която я "лъзнала" гумите т.е. АБС-а е работил,но файда е нямало заради калта,нека Коцев ме поправи ако греша
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #69
                    Има ли значение ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #70
                      На сух път съм го усещал като ми тръпне педала и колата спира на метри без проблем. В случая аз след разминаването вече натискам спирачка защото виждате че на метри е пропаста с падналата мантинела и левите колела задържаха на мокрия асвалт повече от десните и колата застана напречно на напътя и понеже е мокро се плъзна в насрещното движение . А че водача на Ладата ако беше набил спирачки нямаше въобще да се ударим е видно от снимката .Товарния автомобил не го виня за нищо защото той си е гледал напред пътя . На виновника нито номера , нито марката на колата запомних ,само че е бяла това видях и аз се съсредоточих тъм шанеца да гледам . Вече от излизането от банкета натисках спирачка не рязко но колата поднесе и тогава вече я натиснах по яко което е било грешка от моя страна , но чак сега като разсъждавам. А там в тоя момент и след като знам че няма мантинела и пропаста е голяма ,защото минавам постоянно по тоя път по истинк завивам наляво да избегна пропаста.Абе много поуки може да се извадят от тая катастрофа . Да водача на Ладата е на 60 години и сме комшии на село .Той получи натъртване на гръдния кош защото знаете коланите на Ладите какви са само за парлама , не задържат тялото към седалката ами заедно с тялото отиват напред. Та нека всеки като си ги сложи да си ги пробва от време на време как задържат като рязко се напъне напред .Ето ги четирите снимки които направих на място . Завоя е доста широк и място колкото щеш , така че ако нямаше кола да ми изкочи насреща с каквато и скорост да съм карал щял съм да си взема завоя. Но не с повече от 60 км бях защото по принцип си карам бавно.Лошото е че мантинелата така стои повредена от месеци, а трапа там е доста дълбок и скоро очаквам някой да го посети . Дано не стане но при тая немърливост на пътните служби друго не се очаква .http://kozev.moifoto.ru/121384/
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        #71
                        коцев написа:
                        ...Още с едно нещо не мога да се съглася напълно . Написаното ми в акта. Там пише че съм навлязъл в десен завой с несъобразена скорост и заради това съм отишъл в насрещното платно . Като гледате снимката завоя е десен и при навлизане с голяма скорост би следвало колата ми да си изхвърли задницата в насрещното движение а предницата да сочи към моята лента . Така го писа полицая защото не повярва че правя тройно разминаване и след излизане от банкета се понасям с предницата към насрещното движение. За него си е прав защото не мога да му кажа номера на колата която ме засече , но поне по логика като гледа как стана удара би следвало да се съгласи с моята версия.
                        Да е..а и тъпия полицай, да е...а!А водачът на Жигулата не потвърди ли, че е имало други две коли, които се изпреварват пред него? Или не ги е видял?!?Аз, противно на paralesa, като видя някой да изпреварва рисково пред мен, първото което правя е да отпусна газта, ако трябва и да натисна спирачки, и ако още трябва - вече с ниска скорост да вляза в банкета.Щото това дето го описва paralesa, като нищо може да коства нечий живот. Не знаеш оня защо е тръгнал рисково (за теб - рисково - за него не чак толкова, например), после не знаеш как ще реагира като се засилиш насреща му, и най-накрая, не знаеш дали не е самоубиец, на когото току що са му съобщили, че жена му е избягала с най-добрия му приятел и е решил да се набие в първата срещната кола (пък може и да е дръпнал 1-2 магистралки преди да се качи зад волана). Ако наистина така правиш, колега, то ти си за психодиспансера и не трябва да те допускат да се качваш в кола, дори като пътник. Щото си не по-малко опасен от тия, дето изпреварват рисково.

                        Коментар


                          #72
                          То верно, че каруцата обърната и пътища много, но като гледам РЕАЛНО колко много място има - тоя с ладата спокойно е можел да избяга. От неговата страна широко, че широко. Вярно, щеше да се поразтърси малко от смяната на асфалт с по-калпав асфалт, но... хем щеше да има кола, хем щеше да е без натъртени гърди. Що се отнася до ABS - основните му качества се проявяват точно на мокро и кално - с нормални спирачки щеше да си се метнал върху камиона или изпреварващия. Просто си се панирал и си направил някои глупости, но... важното е, че си жив и си вадиш поуки от случката.
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #73
                            Аз да питам Стилото ESP нямаше ли. Понеже имам някакви впечетления, че повечето имат, макар че май не се водеше точно така. Именно при такава ситуация мисля, че наличието му щеше да е безценно и инцидента би се разминал
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #74
                              Не всички имат , те хората масово АСР не знаят за какво е , ти за ЕСП говориш Чакам сега да каже някой, че ЕСП-то е нямало да го спаси
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #75
                                А водачът на Жигулата не потвърди ли, че е имало други две коли, които се изпреварват пред него? Или не ги е видял?!?
                                И той каза, че на равното преди завоя го е изпреварил товарния автомобил а пред самия завой го е изпреварил и тоя който излезе насреща ми . Но нито той е запомнил номера му , нито аз. Между другото докато бяхме там на мястото около два часа двама водачи с такава скорост идваха от посоката на Жигулата ,че минаха през поставения конус и триъгълник до него . На снимките се вижда ясно на какво разтояние е поставен след Жигулата . Единия полицай ги спира и ги кара да се върнат и ги изправят . Та правете си изводи какви сме на пътя. И единия беше камион с професионален водач и не видял триъгълника .През тия 43 години много коли са ми излизали на среща ,но е било все на прав участък и аз отдалече съм имал възможност да излеза колкото се може в страни и се разминем . Тук пак излязох встрани, но калта и пропаста ми изиграха лоша шега . Ами като гледам ,че същото изпреварване става и в града и то с голяма скорост , при толкова много хора по пътя та тръпки ме побиват . Нищо не може да ги уплаши тия джигити на пътя и това си е.
                                Фиат Панда 1.2 2006година
                                Синджира си идва ,а козата я няма...

                                Коментар

                                Working...
                                X