paralesa написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ударих Стилото....
Collapse
X
-
paralesa написа:Коцев,това ли е споменатата от теб автокъща? А успя ли да намериш пазар на удареното...дано остане във форума,защото все си мисля,че с не повече от хилядарка тази кола ще е отново на пътя.
Коментар
-
коцев написа:но нека да преспя и помисля малко по така като възрастен човек дали вече ми е необходима втора кола при условие че имам в момента чудесно КИА Sportage дизелче .И да купя още една май не си заслужава .Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
emzo написа:Ня/кой? я отнесе вече, скоро сигурно в мобилето ще цъфнеA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
коцев написа:... но идва вече друго време .Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Стефко , мерцедеса го продадох преди месец и купих Киата. Второ , това не значи че като съм с джип сега пак няма да влезна в канавката ако изкочи някой насреща . Ще влезна защото това го повелява човечноста . На наглоста не бива да се отговаря с наглост. От сегашната ми случка която ми е първа за 43 години зад волана правя следния извод за мене си пък вие както искайте така го разбирайте . Айбиеса на колите е хубаво нещо, но за сух път . При моята ситуация с кални десни гуми с 60 км нищо не помогна ,напротив ми направи колата неуправляема . Препоръката ми към вас е при мокър асфалт при знак за ограничение на скороста винаги карайте с 10-20 км под написаната на знака особенно на завой защото не се знае от завоя какво ще изкочи.Имаш ли видимост на прав участък карай ,но идва ли завой намаляй под допустимата . При мен точно така се получи . По тоя път съм минавал милион пъти и ако беше сух асфалта щях на 5 метра да спра , но ръмеше дъжд ,излезнах на банкета за да не се ударя челно ,набрах кал с гумите и колата вече стана неуправляема . Да не говорим сега за психичестото ми състояние в момента , което колкото повече време минава от катастрофата толкова повече ми се отразява като си помисля какво щеше да стане ако бях паднал в пропаста.Трето , слагайте коланите независимо в града ли карате или извън него . Влезнете ли в колата първата работа е да сложите колани . И си прегледайте коланите дали вършат работа а не само да ги слагате за парлама. От много голямо значение са .Четвърто . Тия от автокъщата са много свестни хора и не е искал да ми сваля гащите . Просто сега е пазарна икономика и всеки си прави сметката . За това че оставих колата при тях и от тях ще я вземе колегата не ми искаха нито лев . Аз им предлагах все пак за тоя жест нещо но отказаха . Уговорката ни беше ако взема кола от тях да ми свалят от цената и 2000 лв , а ако остане за разкулачване при тях срещу 1000 лв ще я вземат . Така ,че те излязоха честни хора . Друг е въпроса, че вече не ми трябва втора кола и да си остана само Киата което е най добрия вариант.
Коментар
-
Коцев. Добре са се наредили нещата. Важно е, че сте здрави. Впрочем прочети ми подписа. Не съм го писал ей така, защото ми харесва. Това е мой девиз и винаги съм си го припомнял в трудни моменти ( най-вече, когато губя нещо :D )A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Не ABS, а ESP би ти дало шанс в тази ситуация!ABS позволява при екстремно спиране колата да остане управляема! (да не ти блокира колело)ESP се грижи, като бие спирачки на определени колела, за да поддържа колата траекторията която и задаваш с волана!При теб две по две гумите ти са имали различно сцепление - с малко спирачки на едната двойка щеше да продължи колата да се движи и с две от гумите по калта!F31 BMW 320d
Коментар
-
След удара аз заснех няколко снимки . На тая ви предавам как точно стана произшедствието . Номер 1 съм аз със Стилото , номер 2 е главния виновник който изпреварва товарния автомобил номер3. Вижда се ясно как с десните гуми съм минал през тревата и пръста и за да не падна зад мантинелата която от месеци е в такъв вид потрошена аз завъртях волана наляво и колата вече се понесе и натресе в Жигулата . Водача на Жигулата с когото сме съседи и днеска доста си поприказвахме с него ми казва че ме вижда как се въртя на пътя но и той в тоя момент нищо не предприел и се ударихме . А като гледам снимката е можел и той да спре по рано ,даже и да отбие в неговата дясна половина , но всичко става за части от секундата . На мен ако беше канавка отдясно без да се замислям бих я забил в канавката ,но в случая виждате каква пропаст е в дясно и падна ли там оживяване няма. И така акта с право е съставен на мен ,защото се блъскам в неговата половина , но мисля че нямах друг избор .Даже и той не видял номера на леката кола която е изпреварвала . Само ми каза че тая кола го е задминала малко преди завоя с голяма скорост но и той не обърнал внимание на номера . Водача на товарния автомобил също не го упреквам че не спря, защото той едва ли е видял че съм се ударил поради факта че сблъсъка стана в неговата половина и предполагам нищо не е видял какво е станало след автомобила му.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар