Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ударих Стилото....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря за съветите . Сега се спирам на два варианта. Единия е ако някой даде 2 000 лв му я давам така . Другия е да отида при един майстор който го хвалят всички и с него да се разбера за каква сума ще стане . Колкото до полицая какво е писал ,то човека е писал това което вижда и в нищо не мога да го обвиня защото при тройното разминаване аз вече не можах да овладея колата тъй като двете десни гуми бяха пълни с кал и при натискане на спирачката двете леви спряха но десните се понесоха и прекараха колата в другото платно и там ме удари Жигулата с водача на която сме на една ограда един до друг на село. И той ме вижда как се завъртам но не можал да реагира навреме защото пътя е широк там.Та днеска ще видя какво ще реша.
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      #17
      Много лошо!Аз мисля, че тия майстори нещо те хвърлят по върбите.От това, което виждам на снимката, не мисля че ремонтът ще е повече от 1000 лв.Не съм сигурен, но Стиладжиите да кажат - задния мост не е ли еднакъв с на Браво/Брава/Делта/Дедра/Типо/Тепмпра ?Щото като търсиш за Стило (по-нова кола) е нормално да кажат по-висока цена.Ламарините не изглеждат кой знае колко нагънати. Ти си знаеш, но според мен колата може да се направи за по-малко пари.Иначе относно ситуацията - много зле, че не си успял да видиш номера на истинския виновник. Но в такава ситуация и аз сигурно нямаше да го видя де... Но в крайна сметка е трябвало да се разберете с полицая, че трети човек е истинската причина. Шофьорът на Жигулата е можело да го потвърди... Така че не знам защо се примиряваш с това, че ти си виновен. Според мен не си.

      Коментар


        #18
        Лошо Коцев,добре че сте живи и здрави.Ако съм на твое място наистина ще видя някои,ако даде както казваш 2000 лв и я махам.От друга страна,ако намеря майстор за 1000 лв ще я направя,все пак си я обслужил и има застраховки,винетки,преглед и т.н. ,което при покупка на нов автомобил трябва пак да го правиш.Въпрос на преценка.Успех

        Коментар


          #19
          Ако геометрията е нарушена - директно я давам на части.После само ядове.Важното е, че си здрав, а кола друга - имаш, не си на зор да я правиш.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            то проблема е да не е изкривено долу при гумата, нямам предвид калника, а под моста да няма криви неща. ако там е ок, всичко останало е лесно, купуваш калници 2, задна врата и броня и за 1000ка си готов, има ли проблеми в геометрията обаче не бих я карал аз тази кола....
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              Жалко за хубавеца колега, но по-важното е че няма щети по вас и сте живи и здрави. 2 бона ми се струва доста голяма цена, но пък вече ще знаеш, че 200-300 лева на година за каско е доста приемлива цена за щети като тази. Тази случка още веднъж ми потрвърждава мнението, че не трябва да се бяга в банкета при насрещно изпреварване.

              Коментар


                #22
                mnpenchev написа:
                ... Тази случка още веднъж ми потрвърждава мнението, че не трябва да се бяга в банкета при насрещно изпреварване.
                Да де, ама другата алтернатива е да се нацелиш челно в изпреварващият малоумник.А иначе... жалко за колата, колега! За съжаление това е типичен пример, как често заради безмозъчни тъпанари го отнасят примерени шофьори. И на мен 2000лв. ми се струва прекалено голяма сума за ремонт на щетите. Във всеки случай най-важното, както са споменали колегите е да няма промяна в геометрията. Надявам се в Ловеч да има читав сервиз, който да ти направи нужните измервания. Успех и все пак го приеми, като малкият дявол-живи и здрави сте! Веднъж и аз да се озова на мястото на жигулата в твоят случай, когато един тъпанар една, две коли пред мен реши да изпреварва в завой. Реното идващо отсреща отби рязко в страни при което колата му продължи движението си на зиг-заг. Разминахме се на някакви сантиметри, като и аз кривнах леко вдясно...
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #23
                  И аз съжалявам колега. Много неприятно. Аз съм на мение, че при по-добра оферта е добре да си стегнеш колата. Казвам го с презумпцията, че те е слушала до сега, а и ти си я харесваше. Много ме е яд за колицата ти. Тя беше една от сполучливите покупки във форума. Що се касае за това дали ще ти харесва след това е относително...Само ако знаехме, какво са преживявали нашите трошки в предишните си животи сигурно няма да ги погледнем.
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    #24
                    Махай я, определено. Ще вложиш доста пари и после както казаха колегите пак няма да ти хареса.Същият съвет дадох на приятел преди две години, не ме послуша и после с триста зора я продаде.А за катастрофата и аз бях в твоята ситуация 2003 година зимата, тройно разминаване, но поне нямаше никой да ме удари след като се завъртях. Ударих се в мантинелата на насрещното платно. И естествено другите две коли изобщо не спряха, предполагам българи са били и е нормално да не им пука.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #25
                      Към бракуване клони работата .Отивам да видя че ми предлагат бартер ако си взема кола от автокъща която е и автоморга да им оставя Стилото.
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        #26
                        Vladim написа:
                        mnpenchev написа:
                        ... Тази случка още веднъж ми потрвърждава мнението, че не трябва да се бяга в банкета при насрещно изпреварване.
                        Да де, ама другата алтернатива е да се нацелиш челно в изпреварващият малоумник.
                        Ако не съм сам в колата, ще направя всичко възможно никой да не пострада, най-вероятно по начина по който е постъпил и колегата Коцев, а и съм сигурен, че е доста по-опитен водач от мен и е постъпил правилно. Ако съм сам, най-вероятно ще настъпя спирачката и ще подготвя колата за челен удар в предната дясна половина на автомобила, така че пораженията върху мен да са възможно най-малки, като ще се моля еърбега и завесата да се отворят за да не си разбия главата в страничния прозорец или волана. Ако оживея ще му мисля после. Предпочитам да размажа джигита заедно с мен вместо да се самоубия заради наглоста му, а той да остане безнаказан. В такава ситуация според моето виждане, вероятността за щети върху мен са 2/3 а за джигита 1/2, така че предпочитам да го взема с мен, при положение, че съм сам в колата. Когато возя хора съм отговорен и за техните животи, така че ще предпочета да избягам от ситуацията.Не пожелавам на никой нито на себе си да попада в подобна ситуация.Моите 30 стотинки.А иначе карам с 10 километра под ограниченията и отнасям доста псувни и свирни, но няма как жената е в седмия месец и съм на щрек и за всякакви ситуации.

                        Коментар


                          #27
                          mnpenchev написа:
                          Vladim написа:
                          mnpenchev написа:
                          ... Тази случка още веднъж ми потрвърждава мнението, че не трябва да се бяга в банкета при насрещно изпреварване.
                          Да де, ама другата алтернатива е да се нацелиш челно в изпреварващият малоумник.
                          Ако съм сам, най-вероятно ще настъпя спирачката и ще подготвя колата за челен удар в предната дясна половина на автомобила, така че пораженията върху мен да са възможно най-малки, като ще се моля еърбега и завесата да се отворят за да не си разбия главата в страничния прозорец или волана. Ако оживея ще му мисля после. Предпочитам да размажа джигита заедно с мен вместо да се самоубия заради наглоста му, а той да остане безнаказан. В такава ситуация според моето виждане, вероятността за щети върху мен са 2/3 а за джигита 1/2, така че предпочитам да го взема с мен, при положение, че съм сам в колата. Когато возя хора съм отговорен и за техните животи, така че ще предпочета да избягам от ситуацията.Не пожелавам на никой нито на себе си да попада в подобна ситуация.А иначе карам с 10 километра под ограниченията и отнасям доста псувни и свирни, но няма как жената е в седмия месец и съм на щрек и за всякакви ситуации.
                          Страшна логика колега.Евала.
                          HONDA I-VTEC

                          Коментар


                            #28
                            кола

                            Съжалявам да случката но гледам че има Стило на части .Ако имаш време да обикаляш може да си намериш части на добра цена трябва и голям пазарлък.
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #29
                              Гоеметрията трудно ще се наруши от такъв удар! Отдолу какво е счупено по моста ?
                              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                              Коментар


                                #30
                                Да де, но всичко това се разиграва за няколко секунди, а е нужна част от секундата, за да се предприеме съответното действие. Едва ли има време за такива задълбочени анализи сам ли си, колко души возиш, в коя част да се целиш, ще ти покрие ли щетите застраховката и прочие. Най-важното в случая е, че това, което е предприел Коцев, се е оказало удачно, след като няма жертви, на ламарините - майната им. Сега вече, след като се е уталожила емоцията, трезво ще си прецени кое е по-изгодно за него - да я прави, или да я разпродава, а ето, че е излязъл друг вариант - дано предложението за бартер да е добро!
                                Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X