Не разбрахме само размера на бюджета, отделен за нова кола, иначе предложения бол. Относно Алфите - аз карам 156 1,9 SW 115 к.с. вътрешен фейслифт, 2003 набор (продава се ) и който твърди, че тази кола не върви (без ремап съм) просто не се е качвал в такава. Ясно е, че 2,4 150 к.с. върви повече, но просто по-малкият мотор си е напълно достатъчен, пък и е по-икономичен, особено на дълъг път (моят разход смесено - магистрала/първокласен път е 4,58/100 нафта). Вчера ходих до панаира в Пловдив и обратно (290 км при скорост от 150-160 на магистралата) със 17 литра нафта . Защо трябва да избягваш 2,4 136 к.с. и 1,9 105 к.с. ли? Заради турбините, които не са с променлива геометрия като наследниците си и не подлежат на рециклиране с ремонтен комплект, ами директно се сменят на солена цена. Още нещо, колите след вътрешният фейс (от октомври 2002) имат стабилизираща програма VDC и нямат проблеми с недозавиване при висока скорост и прочее болежки на по-ранните модели. Аз си купих комби защото е по-готино на външен вид от седана, събира повече багаж (да не почваме спора за литрите - комбито се пълни до тавана ) , по-високо е, и има по-здрави задни амортисьори, които допринасят допълнително за превъзходната стабилност в завои при висока скорост. Успех!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типото си отиде. Съвет за Стило или Алфа. :(
Collapse
X
-
emzo написа:260лв. ми е данъка115к.с. 2003г.
Коментар
-
RPWWD написа:Не разбрахме само размера на бюджета, отделен за нова кола, иначе предложения бол. Относно Алфите - аз карам 156 1,9 SW 115 к.с. вътрешен фейслифт, 2003 набор (продава се ) и който твърди, че тази кола не върви (без ремап съм) просто не се е качвал в такава. Ясно е, че 2,4 150 к.с. върви повече, но просто по-малкият мотор си е напълно достатъчен, пък и е по-икономичен, особено на дълъг път (моят разход смесено - магистрала/първокласен път е 4,58/100 нафта). Вчера ходих до панаира в Пловдив и обратно (290 км при скорост от 150-160 на магистралата) със 17 литра нафта . Защо трябва да избягваш 2,4 136 к.с. и 1,9 105 к.с. ли? Заради турбините, които не са с променлива геометрия като наследниците си и не подлежат на рециклиране с ремонтен комплект, ами директно се сменят на солена цена. Още нещо, колите след вътрешният фейс (от октомври 2002) имат стабилизираща програма VDC и нямат проблеми с недозавиване при висока скорост и прочее болежки на по-ранните модели. Аз си купих комби защото е по-готино на външен вид от седана, събира повече багаж (да не почваме спора за литрите - комбито се пълни до тавана ) , по-високо е, и има по-здрави задни амортисьори, които допринасят допълнително за превъзходната стабилност в завои при висока скорост. Успех!Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:Размера на бюджета е разтегливо понятие......темата беше за + и - на 156 и стило...а не за размера на бюджета ми...
Коментар
-
Kuku написа:kiselo написа:Размера на бюджета е разтегливо понятие......темата беше за + и - на 156 и стило...а не за размера на бюджета ми...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:7800лв е цената ама има теч по тавана от задните прозорци и е с 2 врати...музика БОСЕ...уникална
Коментар
-
Humppa
-
Kuku написа:kiselo написа:7800лв е цената ама има теч по тавана от задните прозорци и е с 2 врати...музика БОСЕ...уникалнаFiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Kuku написа:kiselo написа:7800лв е цената ама има теч по тавана от задните прозорци и е с 2 врати...музика БОСЕ...уникалнаRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар