Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шофьорски изпит - безобразие

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И според мен грешката е при момчето, че не е натиснало спирачка. То е ясно, че е преценил, че няма да се ударят ама всеки знае, че на изпит трябва да се правиш на кретен. Удряш спирачка и това е. По-добре ти да я натиснеш и да ти се поскарат малко отколкото да я натисне тоя до теб и айде... ойде коньо у реката.P.S. А относно изпитващите наистина се подиграват с хората и според мен в най-скоро време някой изпитващ ще бъде пребит. И дано стане по-скоро защото това заслужават повечето
    Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #17
      По нагоре и двамата са го казали - правиш се на кретен и си зимаш изпита ....това е . Трябвало е да натисне спирачките.Аз на моя изпит тръгнах от 3та, не можах да паркирам - обаче се правих на кретен по пешеходните пътеки и си взех изпита отраз.

      Коментар


        #18
        Абе хора, трябвало да натисне спирачката, Ви не разбирате ли, че този просто си е избрал ситуация за да го скъса заради това, че се е усъмнил, че е карал без книжка, заради ОТЛИЧНАТА по негови думи техника на момчето ... след като са спрели автомобила този не е казал и една дума за ситуацията, а му е говорил и налагал през цялото време, че е карал без книжка ... Мисля, че на всички е ясно какво става на тези изпити, стресират те още преди да си тръгнал, като караш трябва да си спокоен за да си адекватен, а не да си скован и да не може да реагираш трезво в напечени ситуации ... Е това ме дразни най-много, че го е резнал заради нещо в което само той е бил убеден ... Като говорих с инструктора той ми обясни, че колите са били поне на 1 метър една от друга, т.е. ако онзи е искал е можел да си затвори очите защото колите нямало да се ударят, заради това и момчето не е натиснало спирачка ... Отделен е въпроса, че нормално мислещ човек не трябва да скъса курсант заради НЕ негова грешка, утре някой може да се сети да се набие челно в учебна кола, щото малоумниците по пътя като видят "У" и гледат да ги пратят в трета глуха, и тогава пак курсанта да е виновен щото примерно не е реагирал на време ... След като са спрели автомобила момчето дори не е знаело защо го къса, озни му е говорил и на "БЕ" (като на гамен от улицата) и т.н. ... това за мен е недопустимо, и не трябва да казваме "Абе майната му при всички е така" ... е това е най-лошото, че така реагираме и ще продължава тази система да ни мачка ...Ситуацията е била просто да отбие номера за пред комисията, отгоре на всичко се извинява по-късно, че е сбъркал ... сега това на пича му струва още 120 лв. до следващия изпит ...

        Коментар


          #19
          Колега съгласен съм със всичко казано от теб, но нали се сещаш, че въпросният изпитващ не чете във форума (предполагам). В този случай има само едно решение - твоя приятел след като има двама или трима свидетели, може спокойно да заведе едно дело и ако свидетелите са надеждни, ще го спечели. Иначе всичко останло е чесане на езици ( пръсти по клавиатурта)
          Настоящата - Ford Focus ST
          Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
          Франкенщайн - R.I.P.
          Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

          Коментар


            #20
            Не разбирам защо се палите толкова. Може и да не е трябвало да го скъса, ОК.Този изпит обаче, за разлика от листовките е СУБЕКТИВЕН. Това е голата истина! Все едно да оспорваш един психо-тест - безмислена кауза.Обикновено изпитите не се взимат от първия път, така че ако човека кара наистина добре, след някоя и друга седмица е щастлив собственик на книжка Дела, пари, време... Ако още от началото е подходил към начинанието с ясното съзнамие че кормуването се взима почти задължително от втори път, нямаше да е толкова обидно... Хайде, има достатъчно сурави и курави работи за които да се нервим :P
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #21
              Колеги доколкото знам Никой, Никога и на Нигого не е обещал и гарантирал Справедливост в ТОЗИ живот. Дори и Исус е казал "... обърни и другата буза". Не, че се примирявам с това, Но така стоят нещата...
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #22
                Не плюй върху БЪЛГАРИЯ, не е виновна държавата а управляващите я. А ина4е жалко за мом4ето но според мен за в бъдеще все такива работи ни чакат всички
                FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

                Коментар


                  #23
                  Едно време, когато карах курсовете и почнах кормилните часове, инструкторът реши, че не е възможно да не съм карал изобщо. И то не смятам, че съм показал някакви умения. Видях, че ще се засегне сериозно, че му нямам доверие и измънках, че съм карал малко, макар да не беше вярно. Нелепо и унизително е да те принудят да излъжеш, ама го направих.На изпита скъсаха преди мен приятеля на инструктора (колата му даже стоеше в гаража на инструктора), който караше без книжка и доста по-добре от мен. Мен съответно ме пуснаха от първия път, но можеше и да ме скъсат, ако бяха решили. Просто късмет. Бяха изпълнили квотата вероятно.Но наистина най-опасен не е моментът, когато току-що си взел книжка, понеже все още си нащрек, а малко след това, когато понавъртиш известен брой километри, решиш, че си завършен шофьор и направиш някоя глупост. Та може и да има някаква идея да върнат някой, който им се вижда прекалено самоуверен. Не казвам, че са били прави, просто е въпрос на преценка, която неизбежно е субективна.Трябва да влезем и в положението на катаджиите. За мен въпреки всичко купуването на книжка не е правилно решение. Един мой бивш шеф си купи книжка и не само се похвали, но и беше възмутен, че всички около него направили същото и затова бил такъв хаос по пътищата. Гледах го и не можех да повярвам, че не може да събере две и две, понеже не изглеждаше чак толкова глупав.

                  Коментар


                    #24
                    Мога и аз да ви разкажа как протече моят изпит това лято.По-точно 2а пъти ме скъсаха и най-накрая инструктора ми каза че докато не си платя книжка няма да видя.Накрая дадох 100лв на последния изпит и познайте-книжка!Инструкторите и изпитвачите са в комбина-това го видях още на първия ми урок,когато учтиво бях помолена да сляза от колата,за да си оправят сметките-инструктора със човека от ДАИ.Познайте-даваха се пари-МНООГО пари-подкуп.Но едва по-късно разбрах за какво става дума.И така аз също бях много вбесена но не ми се щеше пак да ме късат,платих и си взех книжката и карам до днес
                    Punto SX 1,2 75ks

                    Коментар


                      #25
                      Пиши имена.. например как ти се е казвал инструктора...
                      FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                      Коментар


                        #26
                        perlsite написа:
                        Пиши имена.. например как ти се е казвал инструктора...
                        Току-така не могат да се цитират имена на хора с недоказана вина! Голям скандал може да стане...За да си позволиш такова нещо трябва да имаш поне доказателства!Недей да караш момичето да пише имената, защото не е редно!
                        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                        Коментар


                          #27
                          Все пак потърпевшия карал ли е без книжка или не. Моето мнение е, че и най-тъпия изпитващ, още по-малко инструктор неможе да бъде заблуден в това. Може картинг да е карал и пак да придобие доста умения, а даже и компютърните игри изграждат качества. Става дума за техника, не за правилник.
                          Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан

                          Коментар


                            #28
                            По мое време 1967 година курсовете за любители водачи бяха с времетраене 6 месеца.Това си беше половин година два пъти седмично ходиш на лекции и на кормуване.А и движението тогава беше къде къде по малко.На изпитите почти винаги повече от една трета биваха скъсани.Тогава според мен основна роля играеха инструкторите.Те казваха на изпитващия кой има необходимите качества и умения да вземе книжка и кой трябва още да се учи защото кой друг освен инструктора може да има най добър поглед върху поведението на курсиста по пътя.След като при него когато си бил по спокоен си карал нормално без сериозни грешки то на изпита и да допуснеш лека грешка тя може да е от притеснението че си на изпит.Не съм много запознат сега как стават тия неща но като гледам как за един месец завършваш курс и вземаш книжка нещо не ми го побира акъла.Затова движението сега е пълно безобразие затова на година загиват по 1000 човека по пътищата.Абе с една дума има нещо гнило в Дания....
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              #29
                              perlsite написа:
                              Пиши имена.. например как ти се е казвал инструктора...
                              Инструктора ми се казваше Христо Трендафилов-Трендо-ГОЛЯМ мошеник Имаше и други на които е казал да си платят,но така са тия-мафия
                              Punto SX 1,2 75ks

                              Коментар


                                #30
                                duw2 написа:
                                Все пак потърпевшия карал ли е без книжка или не. Моето мнение е, че и най-тъпия изпитващ, още по-малко инструктор неможе да бъде заблуден в това. Може картинг да е карал и пак да придобие доста умения, а даже и компютърните игри изграждат качества. Става дума за техника, не за правилник.
                                Не е карал без книжка ... момчето е карало 3 месечен курс само и единствено на учебния автомобил ... просто си му идва отвътре, това е ... но както в доста мнения се каза, най-вероятно проблема е в това, че трябва да се запълни квотата за скъсани ... от 8 човека група, този е скъсал 3-ма. Измежду тези, които е пуснал е имало момичета, които все още не знаят тази ръчка на която има 5 цифри за какво е ...Изпитът на пича е след няколко дена, дано да има късмет тоя път ...

                                Коментар

                                Working...
                                X