Тъпото е, че съм притежавал все най-оплюваните марки и съм доволен и от трите: Opel-Ford-Fiat. Проблема и на OPEL (дори и новите) и на FORD е, че гният - ама гният... Онзи ден гледах Зефира 2000г. с една педя язва на задната врата...Ха, верно, че за Мерива-та не се бях сетил - харесва ми повече от "масовото" недоразумение Зефира...
Нека бъдем точни. Според фолклора, на който "вярвам" толкова, колкото и на всички форумски митове и легенди, оплюваните и каплави марки коли са тези, които започват с "F"(ферари не го коментираме, то не е кола за простосмъртни). Не знам защо слагаш и опел при тях-може би имат славата на чупливи и проблемни? Дай някаква логична причина. Новите опели гниели . Митове и легенди... Вицовете за гниещи опели бяха от първата половина на 90-те години, вече не са актуални.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Тъпото е, че съм притежавал все най-оплюваните марки и съм доволен и от трите: Opel-Ford-Fiat. Проблема и на OPEL (дори и новите) и на FORD е, че гният - ама гният... Онзи ден гледах Зефира 2000г. с една педя язва на задната врата...Ха, верно, че за Мерива-та не се бях сетил - харесва ми повече от "масовото" недоразумение Зефира...
Ако е била внос от Австрия ще е изгнила не е ми.... почти всички коли внесени от там са така (сигорен съм, че повечето знаете защо) С бащата гледахме Nissan Primera по точно ето тази http://www.cars.bg/u203835 тамън я бяха докарали и я нямаше още в нета, отворихме предния капак и се загледахме в боята и му казваме - Тази кола е удряна... Продавача: Не е удряна как ще е удряйна да няма да ви лъжа... ние: Еми тогава защо се различава боята от двете страни.. той: може малко да е била удряна нии сме я боядисвали тука ама не е нищо особенно... После бащата като се наведе отдолу малииии изгнила цялата Така, че като копувате кола гледайте да не е внос от Австрия
@snake: Давам пример със две Зафири бензин и дизел - има ги в началото на темата, една Зафира за продаване в автокъща, която имаше педя изгнило отзад на 5тата врата и чисто нови 2 опела: Vectra GTS 1.9 150 коня - на 4тата година и изгоря TFT дисплея на бордкомпютъра - минус 3800 тогава за собственика, протрит маркуч управляващ турбото - 3 месеца и 2 седмици без кола - по-сервизите, докато накрая надъхан от мен не си откри проблема сам и не си го оправи на път за Добрич при това. Опел Астра на година и половина - проблеми с електрониката, отказват един след друг агрегати... И какво викаш, митове? Легенди? Хм, нека OPEL, които харесвах МНОГО да си останат там - в миналото.
@snake: Давам пример със две Зафири бензин и дизел - има ги в началото на темата, една Зафира за продаване в автокъща, която имаше педя изгнило отзад на 5тата врата и чисто нови 2 опела: Vectra GTS 1.9 150 коня - на 4тата година и изгоря TFT дисплея на бордкомпютъра - минус 3800 тогава за собственика, протрит маркуч управляващ турбото - 3 месеца и 2 седмици без кола - по-сервизите, докато накрая надъхан от мен не си откри проблема сам и не си го оправи на път за Добрич при това. Опел Астра на година и половина - проблеми с електрониката, отказват един след друг агрегати... И какво викаш, митове? Легенди? Хм, нека OPEL, които харесвах МНОГО да си останат там - в миналото.
Интересно какви наблюдения имаш,аз не съм съгласен с тях..Особено за ръждата,тея Зафири дето си ги гледал сигурно са удряни по 3-4 пъти..Нов Опел изгнил не съм видял,а доста съм гледал.. Как идее,но си в грешка
Егати дилемата... Вземи му една А класа Мерцедес от първите, висока позиция на седене, вече са евтини, типична пенсионерска марка. Не знам как стои въпроса с окачването, че във Варна сте като на Луната, ама уж били "най-здравите" коли.
Точно пък с тая А класа ще стои само в сервиза! :D
Егати дилемата... Вземи му една А класа Мерцедес от първите, висока позиция на седене, вече са евтини, типична пенсионерска марка. Не знам как стои въпроса с окачването, че във Варна сте като на Луната, ама уж били "най-здравите" коли.
Минаваха, ама като гледам, че човека си кара опелчето с преебани амортисьори и виещи лагери на главини, едва ли вдига повече от 70 км.ч. Ясно е, че е капризна, ама и Сценика е на същото дередже, пък нали искал да седи нависоко, да не е джип и не знам още кво, та затова предложих тая А класа...
Минаваха, ама като гледам, че човека си кара опелчето с преебани амортисьори и виещи лагери на главини, едва ли вдига повече от 70 км.ч.
Да, с това бяха известни май в началото. Иначе във високата кола си е гадно чувството, че не е стабилна, като карах еспаса в началото все ми се струваше, че ще се надигне някъде, трябва си време да свикнеш, еле па с различен брой хора в него... Все имах чувството, че го подкарвам за пръв път, ще гледам да не карам такова нещо вече. За разхода нека не говорим, ум ще ви зайде...
Аз съм избрал - няколко, но баща ми подксача като пинг-понг:1. Рено Сеник2. VW Шаран3. Фиат Стило4. Рено Еспас5. Нисан Алмера Тино6. Опел Зафира7. Опел Мерива8. тая седмица не знам какво ще еАз съм харесал една Мултипла 2000, JTD105. И бях харесал една HONDA HR-V, но ... била с 2 врати... Вдигнах ръце и му казах - квот си земе, да си троши главата. На 56 е, достатъчно е порастнал
И след като на стария ми Opel, който баща ми караше вече от 8 години му се проби резервоара - майка ми и баща ми отишли в първата "авто къща" и се сдобили с чудото на корейският автомобилостроителен гений КИА Спортидж. Благодаря на всички отзовали се в темата. И да знаете, че на КИА Спортидж лампата на фара струва само 17лв. без да е ксенон... тъпооо
Честито, поздрави баща си... ще поддържа S-класа, а ще кара джип с работнически вид и може би - хромирана емблема.Дано няма проблеми с колата, пожелавам го от сърце, но мисля че малко е прибързал с избора...
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар