Зафирата също е много хубав и здрав автомобил,но внимавай какъв мотор взимаш.Има дизели с една лимитирана серия на Бош помпа,кочто замине ли по-добре си купи нова кола.А и незнам бащати защо държи да е над насрещните фарове,той само нощно рвеме ли кормува ?
Твоята мултипла я помня, умишлено не исках да те пипам теб Да, след фейслифта е И красива освен всичко останало.Шофьорското място е на по-високо спрямо леките автомобили, а при баничарките като Берлинго си е долу на пода. Докато в едната се качваш на седалката - в Берлинго сядаш.Идеята на баща ми за висока кола е точно това - високо позициониран шофьор - да не го заслепявали насрещните. Май ще ми е по-лесно да му купя Витамин А Той кара разни Рендета - Scenic/Grand Scenic и според него - те са достатъчно високи. Но от 10 мнения във форума на рено стигнах до извода, че Рендето се чупи за норматив - ходова част (за 3 години и 40х. километра съм сменил само ВЕДНЪЖ носачи и биалетки, а карам почти само във Варна), гарнитура на глава, глава крива, скорости... и да знаете - не съм търсил проблемите, просто в секцията за Сеник това са първите 10 теми
@Snake: Това руско животно е претърпяло еволюцията точно колкото маймуните дето не са станали хомо сапиенс. Като гледам как върви развитието на Lada Niva - и след 20 години ще е пак същия джуган - ще гори МНОГО гориво, няма да върви, но за сметка на това ще ВИЕ като змей в астматична криза. Не, мерси. На чисто ново такова нещо му се къса една планка, която му държи кардана - точно на втория месец. И кардана почва да те бие по задника...
@Snake: Това руско животно е претърпяло еволюцията точно колкото маймуните дето не са станали хомо сапиенс. Като гледам как върви развитието на Lada Niva - и след 20 години ще е пак същия джуган - ще гори МНОГО гориво, няма да върви, но за сметка на това ще ВИЕ като змей в астматична криза. Не, мерси. На чисто ново такова нещо му се къса една планка, която му държи кардана - точно на втория месец. И кардана почва да те бие по задника...
jenshen73, заредил си се с някакви форумски митове и легенди. Тези се трошали, онези било правило да се строшат, пълни глупости. Сори, че се намесих в темата и успех с избора.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
За Нивата говориш легенди!!! Вярно, повече от едно каре на година, но пък карето е 5 лева. Двигателят, пълен инжекцион, сравнително икономичен (в сравнение с карбураторните Ниви), особено с газове. Среден разход 7,5-8 литра на 100 км.За това което представлява Лада Нива, и за това, какви са й способностите - само добри думи! Абсолютно непретенциозна кола, страшен офроудър, не се бои от дупки и басейни по пътя, минава навсякъде, лесно се поддържа.Най-сериозен недостатък - липса на климатик, но такъв се инсталира на цена, еквивалентна на цената за монтиране на климатик на коя й да е кола.Най-важни ъпгрейди при закупуване - нови истински чистачки, нови истински огледала за задно виждане (от Добло стават чудесно), ролбари с халогени, самодоволна усмивка!
Утре планирам да го кача на НЯКАКЪВ Юлиз и Еспас, че да придобия представа какво иска.
Чети повечко за еспаса. Идея си нямаш какви проблеми си имат. Да не повярваш че са марка със стотинагодишна история...
Писах, че ще го кача иначе - имам си представа, щото се зачетох и де що е Рено ме кара да се хващам за главата Особено тия по-новите Еспас 3-4-5 си имат разни детски болести, дето се вика фабрични дефекти - не се лекуват, а само се поддържат. Искам да го кача за да придобия и аз представа. Защото както писах - баща ми е инвалид, истински, затрупаха го 30 тона земна маса и камъни преди 25 години. От тогава десния му крак е полу-подвижен. За това аз търся - обикалям и така... мъча се, дет се вика.
Това означавали че търсиш автоматик? Няма ли да му е по-лесно с автоматични скорости на баща ти?
И аз си мислех, че ще му е по-лесно, щото той спирачка и съединител ги гони с левия крак, десния само за газта, че не е особено подвижен, но като споделих с него и писна ... Абе аман, по-горе писах, че ще ми е по-лесно да му купя Витамин А При това си го мисля сериозно. Другият вариант е да си прежаля следващите Х години и да го оставя да си избира сам.
Абе карам и долу-горе висок бус, нисан серена, не е лесно качването, направо си е зор. Не е като в леката кола, просто си е високо. Нека пробва човека на по-висока щайга и да си реши дали да се измъчва и с това. То да седнеш във Варна и да слезеш в София е едно, ама знаеш, че из града по цял ден слизаме и се качваме
Абе карам и долу-горе висок бус, нисан серена, не е лесно качването, направо си е зор. Не е като в леката кола, просто си е високо. Нека пробва човека на по-висока щайга и да си реши дали да се измъчва и с това. То да седнеш във Варна и да слезеш в София е едно, ама знаеш, че из града по цял ден слизаме и се качваме
Първото, което казах на баща ми, след като лично аз правих тест на един FIAT Ulysse е, че най-малкото, което ще направи е да се пребие слизайки от него, но той "ти мен за чак толкоз изфирясал не ме взимай" и 15 минути по-късно седна по гъз на стъпалото пред входната врата на собствената си къща... "ъъъ, чехъла"..., "млад" е все още, но се държи като пенсионер (нормално, от 1985г. е такъв)...
Коментар