Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Молба за съвет, помощ или ИДЕЯ за кола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Сквернословно от моята уста но:Баща ми също като твоя искаше ’висока’ кола - явно с годините не им се сяда на ниско на татковците Две години кара вече Рено Меган Сценик - 2002 или 2003 е, не съм сигурен. Големия фар, бензиново - 1,6.Интересното е че колата е страшно удобна, много тиха и много икономична (е той като си я кара - при мен вдига разхода веднага) - на градско не минава 9/100 при положение че града ни е малък и преходите са къси.Правил е само климатик досега - повреден беше компресора. Нищо друго - 2 години, 20 000км.Изсипа една шапка пари за нея тогава ама сега ги гледам че са по 5-6 хиляди.Иначе Мултиплата е сходен варинат ама трудно се намират читави бройки - просто не докарват такива коли в БГ.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #17
      Re: Молба за съвет, помощ или ИДЕЯ за кола

      jenshen73 написа:
      Колеги, голяма беля докара баща ми на моята проскубана глава.На стари години се е луднал да купува автомобил. Не какъв да е, а висок (над насрещните фарове)...Майка ми е финансистът и последната дума е моя. Проблема е, че текущо АЗ не искам да чуя никаква друга марка освен ФИАТ
      След като по неразбираеми за мен причини не искаш да чуеш за друга марка освен фиат, ето ти висок фиат: Palio Weekend. Не знам какво пише в каталожните данни, но като седнеш вътре наистина се чувстваш нависоко, като в малък джип. И колата е висока, и седалките също. На паркинг рядко ще видиш по-висока лека кола от палио. Евтина поддръжка, здрав, без много излишни глезотии. Ама някой, който не се е качвал на палио, разправял, че бил с некачествени материали в купето (то пък другите фиати са с много качествени...) или че бил с турски дизайн. Ами въпрос на вкус. Кеф ти дизел, кеф ти бензин.В категорията на минивановете разбира се опел зафира. Това че на един твой приятел му изгорял компютъра нищо не означава. Аз пък имам един приятел, на който не му е изгорял :D . Или пък Citroen Xsara Picasso.На пазара не само немските коли са кенеф, почти всичко е кенеф. Едни и същи коли събират прах с месеци, търговията е много вяла и съответно рядко има внос на нови и качествени екземпляри. А това, че си молил колеги да видят за теб кола, ами така е. То си е до човека. Някой от половин дума ще се съгласи от форумска солидарност, друг ще ти откаже с или без обяснения, минал съм по този път. Дори си и плащах за оглед на автомобил, в което не виждам нищо лошо.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #18
        Освен да се оглеждаш за читава мултипла ... Друг вариант е Toyota Rav4.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

        Коментар


          #19
          jenshen73 написа:
          Всичкото немско дето е на пазара е не кенеф, ами цигански кенеф. Не успях да видя НИЩО свястно по всичките "автокъщи", които посетих. Смея да твърдя, че минах през 1/3 от Варненските. Немските автомобили са особено големи дараци. OPEL Zafira дизел: на единия ми приятел - 3 вакумни клапана не му работят - цена на всеки ~330лв. Не ги е правил и колата му не върви с над 100.OPEL Zafira бензин: на втория ми приятел с хлОпел - 2000 година, смени компютър като консуматив - 800лв.VW Sharan: само като споменах в два от доверените ми сервизи се хванаха за главите...В някаква тотална дупка съм....
          Колега баща ми кара Зафира 2.0dti от 2 години. Купихме я на реални 67000км (поради което и цената беше доста високо, в сравнение с другите които се предлагаха тогава) За тия 2 години са и навъртени 45000км. За сега единсвено е сменен датчик на коляновият вал, един лагер с главината и задни накладки.По окачването нищо не се е обадило още, а не се пази много в дупките.Двигателя и пасва доста добре, но не е за състезания. Нещото, което ме дразни е много късата 5-та предавко. Разхода е доста нисък за висока кола.Не знам на приятелите Зафирите в какво състояние са, но ние сме много доволни от колата.За 50000км няма да споменавам на Фиата какво съм му сменял, че няма да ми стигне 1 ден Според мен всичко е до състоянието на дадения екземпляр. Не гледай марката, гледай да е наистина запазена и на малко километри.
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #20
            Моето мнение може и да не е миродавно,но имам поглед тук там Мислил ли си Добло примерно? Дизеловите версии са страшно икономични,а ако не иска да бяга много(както предполагам) 1,9 атмосферния направо си мирише горивото. За висока,зависи какво имаш предвид ,но ако съм разбрал правилно това е вашата кола- не е много по-висока нормален автомобил,но самата позиция на стоене е изнесена високо,а огромния преден прозорец създава усещане,че липсва...Аз като стана от служебното и седна в мареата,2 минути ми трябват да свикна с по-малкия прозорец и по-слабата видимост. Като окачване са кекави-ама фиат,какво да ти кажа. Инъче попаднеш ли на гледан автомобил,ще остане доволен баща ти! Предложения от теб Канго също е много подходящ и там вече и окачването май е доста по-здраво. Инъче за него важи подобно казано за позицията на стоене и панорамния прозорец.
            ex.Мареа ТД100

            Коментар


              #21
              Мненията минават през всички разновидности - комби, миниван, 4х4. Моето лично мнение, неангажиращо - само като предложение, е че японките са много добри, като това че са със скъпи части е вече мит /при толкова доставчици/, казвам го от личен опит.Ето и моите предложения - като модели - миниван и 4х4: http://www.cars.bg/u199307http://www.../u189392Ред. Още едно "нестандартно" предложение и то във Варна - удобно за изпробване. http://www.cars.bg/u127223

              Коментар


                #22
                А за КИА Спортидж мислили ли сте?
                I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                Коментар


                  #23
                  За какъв бюджет става на въпрос, за какво ще ползва колата и има ли някакви предпочитания като екстри или брой на вратите. След като отговориш ще може по точен и ясен отговор да получиш, защото м/у Фиат Стило хечбек, VW Sharan, Renault Kangoo и HONDA CR-V разликата е голяма!
                  Lancia Kappa 2.4JTD
                  Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
                  Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.

                  Коментар


                    #24
                    Взимай му една Панда 4х4 от по-новичките, минава навсякъде
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #25
                      Онда CRV си вземи, е ся ша кажеш аз съм пристрастен, ама то така се става пристрастен Вози кат лодка нищо че мяса на джип, върви през кал и бабуни, ще те закара до всеки язовир нищо че се ускорява кат лека кола 10.8 до 100км като Фиат 1.8ГТ Много е скучна обаче , вече 1 година не мога си намеря кво да правя по нея е гати говедото a така бях свикнал с фиата всяка седмица да изкача по нещо ново . Зорлем смених един термостат за 13 лева да се намирам на работа, стария си го пазя щото бачка. Има и косури, къси скорости вдига 180-190 ама с повече от 120 не е комфортно да се кара дълго, шумна си е. Багажника не е от наи големите ама за сметка на тва е функционален и има къде да си сложиш газовата бутилка без да ти пречи. Чаркове има бол, ама нема ти трябват, наи много някви биелети да смениш, после иска само масла и филтри. Дуракоустоичва кола е, обслужването е по евтино от на фиат 1.6 (моля без да спорите ял съм го и него ) Вътре е ужасно просторна, казват седалките са неудобни, така е ако тръгнеш от тук за франция ша се изкривиш. Проблем със задния диферинциял е наи честия но се отстранява в 99% от случаите само със смяна на маслото което струва 30 кинта цялата хамалогия и 10 мин заигравка. Друго дето не ми харесва е че гори малко и се чудя кво да си правя ся излишните пари има нема 12 литра газ в града, за сметка на тва пък извън града с клима под 11 не пада, ужас, а очаквах 8 Ама се свиква все пак бая кола си е, а и още нещо странно ама факт минав аот там дето и Тоятоа не може да мине щото се окопава па тая е едва 1400 кила и гази "леко" е ся не казвам че е офроуд джип, тва си е една по голяма кола с форма на джип наречена SUV или по нашенски казано паркетник Верно ся парите са си бая към 8000 хилки е читав екземпляр, ама ако нямаш свободно време да се занимаваш с ремонти си купуваш CRV Не приемам никви нападки тва си е мое мнение само си го казвам, пък и никои не те кара да си купиш Хонда http://www.youtube.com/watch?v=_LyimRnoeBk
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #26
                        Princo написа:
                        Освен да се оглеждаш за читава мултипла ... Друг вариант е Toyota Rav4.
                        Има една в Сливен, но Имортала заминава за Пловдив.Междувпрочем - днес извиках един приятел със служебно Брлинго - баща ми се качи, покара, каза "става", а после когато изпратих приятелчето каза "ми и тая май ми е ниска"... Накрая ще го оставя да си троши главата...Уф, едни от най-важните УСЛОВНОСТИ съм пропуснал:Автомобила ТРЯБВА да може да БЪДЕ регистриран на ИНВАЛИД!!!Бюджета до стъпване на пътя (гражданска, регистрация, първоначално обслужване) е 8000лв. Баща ми е инвалид, пенсионер от много години, целта е хем да има автомобил, хем Шофьора да е разположен максимално високо спрямо насрещните светлини Капризи, капризи. CR-V звучи перфектно, само дето цените са надбюджетни.
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #27
                          jenshen73, ако продължаваш да държиш на фиат и да е висок, остава само камион Ивеко! иначе мисля, че Мултипла е най-доброто решение, ако ще е италианско !
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
                          Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

                          Коментар


                            #28
                            kosta написа:
                            jenshen73, ако продължаваш да държиш на фиат и да е висок, остава само камион Ивеко! иначе мисля, че Мултипла е най-доброто решение, ако ще е италианско !
                            Абе не държа на Фиат бе. Ама искам да е нещо дето го познавам, че само в нашия форум май си пишем болките и решението им толкова подробно. В Рено например за сценик четох "счупих скоростна кутия два пъти, не ща да чувам повече за рено"...Колегата по-горе е пуснал едни страхотни линкове от карс.бг - ще ги обсъдя с баща ми, но започвам да си мисля, че камион Ивеко е разумния избор за височинната претенция.
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #29
                              има едно златно правило ,като тръгнеш да си купуваш кола "особено висока " Гледай какво карат гюзелите като си идват лятото дома .А именно "високите" VW ,Форд Galaxy ,както и Всички разновидности на Тойота (японските всички знаем за какво става дума )аз лично по-грозна кола от мултипла не съм виждал p.s. ако приемаш съвети ориентирай съм към туаран-ите ,галаксито и шараните нищо френско и италянско не си купувай .
                              фиатче Браво 2.0

                              Коментар


                                #30
                                tomazo написа:
                                има едно златно правило ,като тръгнеш да си купуваш кола "особено висока " Гледай какво карат гюзелите като си идват лятото дома .А именно "високите" VW ,Форд Galaxy ,както и Всички разновидности на Тойота (японските всички знаем за какво става дума )аз лично по-грозна кола от мултипла не съм виждал p.s. ако приемаш съвети ориентирай съм към туаран-ите ,галаксито и шараните нищо френско и италянско не си купувай .
                                и що пък точно във фиат-форум,трябва да те слушаме,че италянските не стават Това са смехории,за италянските няма да говорим хайде,но я ми кажи на френските какво им е ...стига с тия предразсъдъци,карайте си гоУфовете и толкова Йенсен като чета кво ти е и ми става жал чак Майтапа настрана,ама нали знаеш-възрастните са като големи бебета : маргазите им край нямат Обаче колкото и да са противоречиви мненията за Мултипла,търси още ,тя изглебжда добър вариант ... Инъче с констатажоията,че и Берлинго е ниско,май отиваме вече към лекия офроуд... а там киа са най-ценови ориентираниhttp://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act...o=Kia_Carnivalи една от Варна ,ама малко са ми смешни такива обяви с по няколко снимани колиhttp://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act...o=Kia_Carnival
                                ex.Мареа ТД100

                                Коментар

                                Working...
                                X