решения много,но най-лесните са два индивидуалния вариант -гаражобщия-патрули на смени с комшиитепровери как е и по другите паркинзи и ако трябва сменни мястото-паркирай пред друг блок примерноА колегите,които се плашат от такива нека знаят,че ако ти си уплашен при срещата очи в очи,то оня се наакал и най-честата реакция е инстинктивно да бяга!!!Аз имах поодобен проблем веднъж ,но си бях виновен сам-оставих колата на паркинг,където често минават разни наркоманчета и резултата с;лед два дни беше четири таза и разбито капаче на резервоара-нафта не бяха успяли да източат. Повече там колата си да нощува не съм я оставял. Познато ми е чувството да си завариш колата "пипана" и не е приятно,не разбирам обаче защо не направиш нещо повече по въпроса... Най-малкото не я оставяй повече там
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Това ми се случва често,какво да правя вече незнам !?
Collapse
X
-
tomny написа:Момчета, това, което пишете, че застрахователите чупят колата на колегата, е нелепо! На никого не са му притрябвали 200-те лв. от него, вероятно разсрочени, които ще му върнат на първата щета. Просто се оляхте този път. Съвсем други са причините за кочината, в която живеем.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не уранови мини, а "нигъри" ни трябват в затворите, нигъри. Катили с високо либидо. Тогава всичко ще е наред..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
@Malone: Има голям проблем с нигърите с голямото либидо - на много от тия долни крадливи педалчета тая оферта ще им хареса.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
ele написа:Ако всички съседи се съберете, защо не наемете въоръжена охрана? И да дижурите вечер, какво ще направите? Най-много някой да ви потроши. Лошото в случая е, че трябва да се организирате...
Коментар
-
ele написа:Ако всички съседи се съберете, защо не наемете въоръжена охрана? И да дижурите вечер, какво ще направите? Най-много някой да ви потроши. Лошото в случая е, че трябва да се организирате...N.Y. State of Mind
Коментар
-
Много странно! С теб живеем наблизо, ама аз на наща улица проблеми не съм имал!! И с отворени прозорци съм пренощувал и от колата не е изчезвало нищо!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
sachma написа:ele написа:Ако всички съседи се съберете, защо не наемете въоръжена охрана? И да дижурите вечер, какво ще направите? Най-много някой да ви потроши. Лошото в случая е, че трябва да се организирате...Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
За организация в панелки не ми говорете! Общо взето е Кауза пердута! Ако сложите няколко прожектора с датчици, или ще ги изпочупят, или ще се намери баба, на която и пречи да спи, като светнат, или че не иска да плаща за "чужд" ток! Това с наемането на въоръжена охрана също е трудна работа, колегата по-горе е споменал за кабинка, а аз бих добавил и най-малкото тоалетна за въпросния човек. А иначе ми е доста странно толкова често да се граби една и съща кола... Има вероятност наркоманчетата, или мангалите да се страхуват да пипат застраховани коли.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
tomny написа:Момчета, това, което пишете, че застрахователите чупят колата на колегата, е нелепо! На никого не са му притрябвали 200-те лв. от него, вероятно разсрочени, които ще му върнат на първата щета. Просто се оляхте този път. Съвсем други са причините за кочината, в която живеем.
Коментар
-
Immortal написа:...но откъде по дяволите педалчетата разбират коя кола е застрахована, и коя не?...
Коментар
-
Реално, не реално... пускам ви текста на една статия от вестник "Капитал". Не давам линк, че искат регистрация. Директно ви копирам текста:"Разходете се на произволна улица и гледайте стикерите по стъклата на колите. Има едни с булдог на червен фон, други - с два бели коня, после - разгърната карта на света. Най-често ще срещате задрасканата ръка на "Секюри марк" (в стил "не пипай"), но и от тях има два-три вида - с бяла лента - с холограма или без, с жълта лента. Стикерите уж показват кой автомобил от кого е маркиран, но не много дълбоко скритият им код е "Застраховано в...". Почти като едно време, когато от витрините си магазините и кафенетата обявяваха кой ги охранява, тоест на кого плащат рекет.Двайсетина години по-късно 70% от стойността на застрахователните договори е свързана с автомобили - "Каско" и "Гражданска отговорност". Ако говорим за истинско застраховане, идеята е професионални компании правилно да изчисляват цена, срещу която клиентите да получат сигурност, че при случайно събитие загубата им ще бъде възмездена от събрания пул пари. За тази цел застрахователите отделят достатъчно резерви. През 2010 г., обаче в българския случай най-големият сегмент от пазара все още не е построен само на тези принципи. Фактът, че отношенията между клиенти и компании в автомобилното застраховане продължават да имат нужда от "маркиране", налага три извода:- Първо, кражбите на коли не се случват на случаен принцип и част от застрахователите поддържат някакъв вид отношения с крадците, щом си разменят сигнали с тях- Второ, ако лепенките са опит да се манипулира рискът, дружествата, които прибягват до тях, вероятно са с подценени резерви, защото разчитат в някои случаи да не плащат- И трето, всеки опит за нормализация и смяна на правилата на играта ще оголи факта, че част от застрахователите са финансово несъстоятелни.Арестът на бившата барета Алексей Петров и скрит собственик на "Лев инс" - най-големият застраховател по "Гражданска отговорност" - е възможност за смяна на правилата на играта. Дали това наистина ще се случи зависи от институциите, които доскоро поддържаха статуквото - МВР, която не реагираше адекватно на кражбите, и Комисията за финансов надзор (КФН), откъдето позволяваха изкривяването на балансите на застрахователите. Ако разследването се проведе истински, то ще установи, че КФН е изпълнила изискването да установи собствеността на "Лев инс" само формално и че компанията от месеци има затруднения с плащанията, защото резервите й са недостатъчни. Говорим за 20% от пазара по "Гражданска отговорност". Има ли други подобни рецидиви?Кому са нужни стикерите?За връзката между кражбите и лепенките по стъклата на колите има повече легенди, отколкото твърди данни. Щеше да е различно, ако полицията събираше и анализираше информацията за броя на открадните коли по застрахователни дружества. Дори да има такава, тя не е публично достъпна и това е един от (вероятно умишлено допуснатите) пороци на системата. Все пак преди две седмици в интервю за "24 часа" вътрешният министър Цветан Цветанов обяви, че Хамстера (един от арестуваните покрай "Наглите" и после като част от групата на Алексей Петров) е поддържал контакти с автокрадците и е координирал тяхната дейност, като е осигурявал защита на автомобилите, застраховани в определени компании, докато е "атакувал" коли на конкурентите им. "Колите, застраховани в определени компании, са били под някакъв специален режим на досегаемост", казва Цветанов и в същото интервю предлага стикерите най-после да бъдат забранени. (Повече за връзките на застрахователните компании с автокрадците вижте тук)Въпреки че по закон обозначаването на застрахователя е недопустимо тази роля вършат лепенките на маркировъчните фирми. Консенсусното мнение е, че крадците умеят да различават застрахователите по тези стикери. Самата маркировка, която е белязване с номер на определени части от колата, би могла да бъде толкова дискретна, че да не се виждат дори гравираните цифри на стъклата на колите. Някои от застрахователите дават аргументи защо изискват задължително маркиране, преди да сключат договор (вижте допълнителния текст), но няма нито едно логично обяснение за причините това да бъде обявявано и с лепенка. Освен ако тя наистина не е своеобразен знак "не пипай - ние сме свои". Впрочем в политиката си дали да маркират/облепят застрахованите при тях коли дружествата почти повтарят разделението по вида на собствеността им. Международните компании не го практикуват, докато тези с "непроследими" акционери задължително изискват маркировка. Някои от последните дори имат собствени маркиращи фирми.Разлика правят ДЗИ и "Булстрад". Въпреки че основните им акционери са професионални чужди застрахователи, те са избрали маркирането. "Булстрад" отскоро. Въпреки, че не го казват официално част от дружествата с международни акционери избират да плащат "рекет", за да ограничат набезите на автокрадците към застрахованите при тях коли. "Дженерали", част от групата на едноименната международна компания, поддържа обратната политика. "Преустановихме маркирането като изискване за сключване на застраховка в края на 2007-а", разказва изпълнителният директор Константин Велев и допълва: "Няма такава практика в останалите страни. Дори когато се срещаме с колеги от групата, на всички им е много интересно как така в България функционира подобна система, звучи им куриозно." Велев потвърждава, че в първите години след като са спрели да облепят колите на клиентите си, кражбите са нараснали двойно, но компанията е взела други мерки да ограничи разходите си, като включително отказва да застрахова определени модели автомобили. "Смисълът на премахването на маркировката беше, че ние предлагаме застраховка и в случай че има събитие, плащаме щетата. Плащаме и нямаме претенция да издирваме коли. Решихме, че нещата ще влязат в нормални граници", казва Велев.Същата е политиката на "Алианц". "Според мен стикерите би трябвало да се забранят. Не мисля, че е правилно дори да се уеднаквяват, защото, ако останат, това пак ще позволи да се различават застрахованите автомобили от незастрахованите", обяснява Пламен Ялъмов, изпълнителен директор на "Алианц България". Той твърди, че компанията не е усетила "атаки", след като се е отказала от маркирането. Според него е мит, че застраховането в определени дружества предпазва от кражба: "Крадат се автомобили на всички застрахователи."Към днешна дата е напълно вероятно Ялъмов да е прав. По неофициална информация от пазара след ареста на Алексей Петров и преди това на бандите автокрадци, свързани с "Наглите", дори да е имало конвенции от типа "кой как краде", те са разбити. И никоя компания не е застрахована - в преносния смисъл на думата.Една от институциите, които носят историческа вина за дългата агония с лепенките, отново е КФН. Предишният шеф на "Застрахователен надзор" Ралица Агайн (която заемаше тази длъжност от създаването на КФН до средата на миналата година) сега подкрепя вътрешния министър Цветанов за премахването на стикерите. А обяснението й защо комисията не го е направила по-рано е, че законът забранява обозначаването на застрахователите, но не и на маркиращите фирми. Всъщност не е имало проблем КФН да предложи нужната промяна и да предпази пазара. Друг е въпросът, че съпротивата на компании като "Лев инс" и "Армеец" (последните и в момента са против) е била силна. По-силна от институциите. Не е помогнал и фактът, че МВР безуспешно през последните години противодейства на бандите автокрадци и не стигна до разследвания за предполагаемите им връзки с част от застрахователите."Ако на някой му е интересно - да се регистрира и да чете още по темата. Ето това например: http://www.capital.bg/politika_i_iko...dci_na_kone/И ако още някой твърди, че между организираните авто-крадци и застрахователните компании няма връзка...е, жалко за него.Ето един случай на открадната кола непосредствено след изтичане на каско: http://audibg.com/forum/lofiversion/...494.htmlЕто друг: http://www.tuning.bg/forum/viewtopic...77455&start=13 - тук става въпрос за ТипоИма десетки такива случаи, ако се поразрови човек.
Коментар
-
И Дженерали, и Алианц маркират колите, застраховани при тях. Първите - при Аркус, другите - Алфа марк. Това ми е достатъчно, за да не чета по-нататък. Ясно е, че маркировката се прави, за да не се краде колата, за това никой не спори. Никой не е тръгнал и да обяснява, колко симпатични хора са застрахователите. Но да се пише, че в конкретния случай, счупеното странично стъкло на колегата е организирано отмъщение, е нелепо.
Коментар
-
tomny написа:И Дженерали, и Алианц маркират колите, застраховани при тях. Първите - при Аркус, другите - Алфа марк. Това ми е достатъчно, за да не чета по-нататък...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар