Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лаптопа ми загрява - възможни причини? - Решено!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Намерих едно медицинско ръководство ... назубрих го и отивам да лекувам тъщата, че ми образува "кълбо от нерви" ... [/joke] купите нови техномаркет кауланф курфур метро имат давайте купувайте и полсе жалейте Колега, въздържай се от безсмислени коментари, моля.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


    FIAT BRAVO 1.8GT
    FIAT BRAVO 1.9TD ex

    Коментар


      #62
      Преди два месеца взех на сина ми един SONY VAIO EB1E1E/WI . Хайде да не е на 6 месеца, но поне на една година ще е добре да се почисти.Докато е в гаранция не бих давал да го пипа неоторизиран сервиз (а пък аз - още по-малко). Само че гаранционния сервиз на SONY e в Германия (Франкфурт) и предполагам се сещате колко ще ми струва това почистване, ако го изпратя за моя сметка до там и обратно (а не вярвам почистването да мине за отстраняване на повреда). Как бихте ме посъветвали да постъпя?
      ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
      ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
      ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

      Коментар


        #63
        Не може СОНИ да нямат оторизиран сервиз в БГ.В крайна сметка не сме страна от третия свят.Провери добре колега.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #64
          Пусни им едно запитване: http://support.sony-europe.com/conta...site=odw_bg_BG

          Коментар


            #65
            Yavor написа:
            Не може СОНИ да нямат оторизиран сервиз в БГ.В крайна сметка не сме страна от третия свят.Провери добре колега.
            Няма! И доколкото знам там - във Франкфурт се обслужат VAIO-тата от цяла Европа. Защо от SONY са решили така и где е Киро на кирия от цялата тази работа - незнам, ама мисля зе японците са си направили сметката.Тя машинката вече се разходи до Германия - лявата колонка спря да работи и се наложи ремонт. Цялата галимация продължи точно една седмица - от понеделник до понеделник. Наистина съм впечатлен от организацията на сервизното обслужване и ще си позволя да разкажа по-подробно:понеделник: Обадих се на обявения телефон и след обстоен и много вежлив разговор с човека отсреща ми беше разяснена цялата процедура. Разбрах че чрез куриер ще ми бъде донесен специален кашон, в който компютъра (без батерия и никакви аксесоари) ще пътува. Същия следобед получих SMS от куриерската служба UPS с някакъв код, но не обърнах особено внимание на това.вторник: Реших все пак да погледна на сайта на UPS, където може онлайн да проследиш пратката си след като въведеш кода. Тогава започнах бавно да загрявам, че всъщност специалния транспортен кашон се изпраща от Германия. Около 14 часа получих кашона, сложих вътре машинката и куриера го отнесе. Два часа по-късно получих SMS с кода (вече знаех как да го използвам) за проследяване на пратката. Още същата вечер пратката ми беше излетяла.сряда: Компютъра пристигна във Франкфурт. (тука като че ли загубиха най-много време)четвъртък: Получих съобщение от SONY Repair че са приели лаптопа и започват ремонта.петък: В 10:05 ме уведомиха че поправената машинка ще пътува в същия ден (плюс код за проследяване). Вечерта пратката излетя от Франкфурт и спря в Кьолн за съботата и неделята. (защото UPS извършват доставки само в работни дни)понеделник: В ранния следобед получих пратката си. В кашона имаше извинително писмо от някакъв японец - шефа на сервизния отдел и подарък кърпичка за екрана. От този момент сина ми му скъсва гъза на Зайото и нямаме никакви оплаквания. А и да се появи нещо - пак ще го пратим , някак си имам чувството че там (в сервичния център на SONY) условията са малко по-различни от тези у нас и услугата е по-качествена. Обаче ако трябваше да извадя от джоба си парите САМО ЗА ПЪТУВАНЕТО на пратката Франкфурт-София, София-Франкфурт и пак Франкфурт-София (доколкото можах да се ориентирам е използвана услугата UPS Express Saver и за нея само в едната посока за 3 килограмова пратка цената е 88.60 евро) не знам какво щях да правя, сумата щеше да е около 500 лева, а това е половината от цената на машинката.Наистина ще се обадя пак на support-а за да ги питам как трябва да се постъпи в случай че искам да почистя лаптопа.
            ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
            ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
            ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

            Коментар

            Working...
            X