Това е най-якият и добър завършек на темата.Хем си взе Либра,хем и дизел,по голям обрат в желанията на човек не съм виждал,ама пък и в това перфектно състояние,в което е либрата си е срамота да предпочетеш нещо на ВАГ групата пред нея.Пък и кажи имали разлика във возията,спрямо тази на пасатора? :D .А най-накрая честито и от мен и само да те радва и то дълги години
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пасат Б5 с/у Либра
Collapse
X
-
Скоро наближава 1 година с Либрата. Не съм я карал много, защото имам и друга кола, досега съм минал 17 000 км и тъкмо направих 2рата смяна на масло. Колата не се е чупила, че да ме остави, дори на -20 и нещо си палеше идеално от първия път с едно подгряване. И понеже преди малко се измъчих със същия пасат, за който съм питал, реших да си отговоря сам на въпроса отпреди години:- пасата вози по-добре, по-меко минава през неравности- скоростта в него се усеща малко по-малко- седи стабилно на пътя, не мога да кажа дали е по-добре от либрата за момента, защото имам проблем със задното окачване на либрата и не е коректно да ги сравняваме- по-шумно е в купето му, но пък двигателя е по-тих, също и вибрациите са по-малко вътре- вътре отзад е по-широк и то доста, отпред е една идея по-широк от либрока- по-маневрен е от либратаДотук с плюсчетата му:- в сравнение с прочутия им 1,9 тди 110 коня, либрата е като самолет- харчи повече от либрата ми при моето каране /около 0,5 литра извънградско повече даде по същия маршрут, който минавам с либрата/- пали и гасне с много вибрации, по-скоро с удар направо. - управлението на либрата ми е по-приятно, говоря конкретно за усещането във волана- либрата има много добро управление, нито е леко, нито е прекалено директно, чудесна чуствителност и реакция при висока скорост за либрата, пасата е малко по-индиректенМакар като бройка Либрата да има по-малко предимства, в никакъв случай не бих предпочел пасата вече. Здравина не мога да коментирам, защото не поддържам аз пасата.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Само ми позволи да изкажа мнението си.С това не съм съгласен:- по-шумно е в купето му, но пък двигателя е по-тих, също и вибрациите са по-малко вътре Още като се запознах с Емо, разбрах че има някакъв проблем с вибрациите в Либра. Аджеба аз нищо не усещам когато колата работи на място или пък още повече в движение.За справка -> Емо."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
tyson написа:Само ми позволи да изкажа мнението си.С това не съм съгласен:- по-шумно е в купето му, но пък двигателя е по-тих, също и вибрациите са по-малко вътре Още като се запознах с Емо, разбрах че има някакъв проблем с вибрациите в Либра. Аджеба аз нищо не усещам когато колата работи на място или пък още повече в движение.За справка -> Емо.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Нормално е Либрата на колегата tyson да е по-тиха от към работа . При 2.4 jtd 140 маслената помпа е друга и вече не трака като старата . Старата се чува доста , особено когато загрее маслото . Самата верига си е добре и нищо няма да ѝ стане , просто с времето успокоителите , които я държат опъната , се износват леко и се получава този звук . При 2.4 140 вече материала е по-здрав . Също така 2.4 140 няма балансиращ вал , който на теория трябва да обира вибрациите , но на практика двигателя звучи по-тих и балансиран . При старото 2.4 ако се заслушате може да се чуе балансиращия вал , особено на клипче си личи . Естествено има варианти и за демферна шайба или някой тампон по мотора . Но при нас има от всички варианти на JTD моторите и просто 2.4 136 си е по-шумен и с повече вибрации , което не го прави никак лош мотор .Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар