Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пасат Б5 с/у Либра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Това е най-якият и добър завършек на темата.Хем си взе Либра,хем и дизел,по голям обрат в желанията на човек не съм виждал,ама пък и в това перфектно състояние,в което е либрата си е срамота да предпочетеш нещо на ВАГ групата пред нея.Пък и кажи имали разлика във возията,спрямо тази на пасатора? :D .А най-накрая честито и от мен и само да те радва и то дълги години
    FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

    Коментар


      и от мен честито! и подкрепям с две ръце, че взе дизелака!
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        Честито и от мен! Да я караш със здраве и безаварийно!
        Fiat Bravo 1.4 16v T-jet 120 Dynamic

        Коментар


          абе мани я тая газ.ако е хубаво с нея ще правят колите газови , а не дизел и бензин.
          Fiat Punto Sporting 1.2 16V MPI 86hp 98

          Коментар


            Аз търсех Либра около 6 месеца неуспешно.Направо ти завиждам.
            Стило Комби 1,9 multijet

            Коментар


              ам и аз търсих други няколко месеца. тази я взех основно заради състоянието, вида на горивото остана на второ място, ама май върви добре)
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                Честито, със здраве да си я караш. Страхотна кола, със страхотен двигател . И най-важното, купена от сигурен човек. Интересно ми е, каква ще е следващата кола на ВО. Thesis може би Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 ?
                00' Bravo 105 JTD

                Коментар


                  Честито и от мен колега, милиони километри само радост ти желая, без тревоги :P Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                  АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                  Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                  Fiat 1100L 42г.

                  Коментар


                    благодаря. днес й направих следващите 450 км. а за возията между пасат и либра, пасата вози по-комфортно
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      Честито А за Пасата е нормално да вози по-конфортно - по-тежък е и има един чувал носачи . По-скоро сравнение може да се прави с 166 .
                      Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                      Коментар


                        Ще избера Либрата!

                        Коментар


                          Скоро наближава 1 година с Либрата. Не съм я карал много, защото имам и друга кола, досега съм минал 17 000 км и тъкмо направих 2рата смяна на масло. Колата не се е чупила, че да ме остави, дори на -20 и нещо си палеше идеално от първия път с едно подгряване. И понеже преди малко се измъчих със същия пасат, за който съм питал, реших да си отговоря сам на въпроса отпреди години:- пасата вози по-добре, по-меко минава през неравности- скоростта в него се усеща малко по-малко- седи стабилно на пътя, не мога да кажа дали е по-добре от либрата за момента, защото имам проблем със задното окачване на либрата и не е коректно да ги сравняваме- по-шумно е в купето му, но пък двигателя е по-тих, също и вибрациите са по-малко вътре- вътре отзад е по-широк и то доста, отпред е една идея по-широк от либрока- по-маневрен е от либратаДотук с плюсчетата му:- в сравнение с прочутия им 1,9 тди 110 коня, либрата е като самолет- харчи повече от либрата ми при моето каране /около 0,5 литра извънградско повече даде по същия маршрут, който минавам с либрата/- пали и гасне с много вибрации, по-скоро с удар направо. - управлението на либрата ми е по-приятно, говоря конкретно за усещането във волана- либрата има много добро управление, нито е леко, нито е прекалено директно, чудесна чуствителност и реакция при висока скорост за либрата, пасата е малко по-индиректенМакар като бройка Либрата да има по-малко предимства, в никакъв случай не бих предпочел пасата вече. Здравина не мога да коментирам, защото не поддържам аз пасата.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            Само ми позволи да изкажа мнението си.С това не съм съгласен:- по-шумно е в купето му, но пък двигателя е по-тих, също и вибрациите са по-малко вътре Още като се запознах с Емо, разбрах че има някакъв проблем с вибрациите в Либра. Аджеба аз нищо не усещам когато колата работи на място или пък още повече в движение.За справка -> Емо.
                            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                            Коментар


                              tyson написа:
                              Само ми позволи да изкажа мнението си.С това не съм съгласен:- по-шумно е в купето му, но пък двигателя е по-тих, също и вибрациите са по-малко вътре Още като се запознах с Емо, разбрах че има някакъв проблем с вибрациите в Либра. Аджеба аз нищо не усещам когато колата работи на място или пък още повече в движение.За справка -> Емо.
                              както казах, в движение либрата е по-тиха, просто защото има много по-добра шумоизолация. Но на място либрока ми е голяма тракалка. И все пак хем е субективно, хем много зависи от състоянието на колите това, ако едната е разхлопани пластмаси, ясно, че вътре ще има много вибрации
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                Нормално е Либрата на колегата tyson да е по-тиха от към работа . При 2.4 jtd 140 маслената помпа е друга и вече не трака като старата . Старата се чува доста , особено когато загрее маслото . Самата верига си е добре и нищо няма да ѝ стане , просто с времето успокоителите , които я държат опъната , се износват леко и се получава този звук . При 2.4 140 вече материала е по-здрав . Също така 2.4 140 няма балансиращ вал , който на теория трябва да обира вибрациите , но на практика двигателя звучи по-тих и балансиран . При старото 2.4 ако се заслушате може да се чуе балансиращия вал , особено на клипче си личи . Естествено има варианти и за демферна шайба или някой тампон по мотора . Но при нас има от всички варианти на JTD моторите и просто 2.4 136 си е по-шумен и с повече вибрации , което не го прави никак лош мотор .
                                Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X