Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пасат Б5 с/у Либра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Почва да ме доядява, че не взех либра на времето.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #62
      BO написа:
      Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късмета http://www.cars.bg/u190971
      Изглежда много добре на снимките, но шофьорската седалка е доста повехнала. Виждал съм либра с алкантра по километраж на 180 000 км. и тапицерията не беше мръднала, нямаше протрито или пъпчици. Вероятно не е на тези километри, на които е обявена...
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #63
        emzo написа:
        Почва да ме доядява, че не взех либра на времето.
        Аз отдавна си "хапя" ушите за Либра-та. Яд ме е, че послушах жена си навремето. Ще поправям нещата. :D По темата: Тези Пасати ( поне в Бургас ) започнаха да ми стават банални. Под път и над път - пълно е с тях. Вече забелязвам и братя роми с тях (както преди време превзеха Вектра)... Не засягам технически детайли и достойнства, които притежават, но...Виж, от Либра лъха серизност, индивидуалност и прагматизъм. :D ПС: Пиша това от позицията на човек с младежки дух, навлизащ в годините на средната възраст :D .
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #64
          Лъхат към 400Нютона и 200 коня
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #65
            emzo написа:
            Лъхат към 400Нютона и 200 коня
            Колегата пак си мисли за чипосване майче . (Не че е лошо ама на тебе това май ти е страст да чипосваш разни "печки"). Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

            Коментар


              #66
              nelegalniq написа:
              emzo написа:
              Лъхат към 400Нютона и 200 коня
              Колегата пак си мисли за чипосване майче . (Не че е лошо ама на тебе това май ти е страст да чипосваш разни "печки"). Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
              кара му се дизел на човека, вървящ като бенз май темата взе да се изчерпва, ясно е, че пасатора е добра кола. оттук насетне май решаващ ще бъде екземпляра, ако набарам 1.8 чист, но добра кола, едва ли ще се поколебая.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #67
                явно е, че още преди да пуснеш темата си бил предубеден да си вземеш пасат, а не либра.Затова на пук на всичките положителни мнения за либрата ти пак бъди един от всичките и си купи пасат.относно човечеца, на който му се карало дизел, вървящ като бензин.... май нещо си се объркал с това изречение.и колегата емзо може да ти покаже някой работи.

                Коментар


                  #68
                  Колегата наистина вече е бил решил, че му се кара немското качество :D , но в темата се събра доста инфо.
                  BO написа:
                  Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късмета http://www.cars.bg/u190971
                  Тази е просто супер, на мен няма кой пасат да ми хареса повече. По принцип не харесвам либрата, още по-малко комбито, но наскоро открих, че това се дължи на някой цветове. Примерно сиво комби или тъмно сив/черен седан много ме грабват. А пасата вътре е като обран, виж либрата колко екстри има.
                  1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                  Коментар


                    #69
                    Dimo_J написа:
                    явно е, че още преди да пуснеш темата си бил предубеден да си вземеш пасат, а не либра.Затова на пук на всичките положителни мнения за либрата ти пак бъди един от всичките и си купи пасат.относно човечеца, на който му се карало дизел, вървящ като бензин.... май нещо си се объркал с това изречение.и колегата емзо може да ти покаже някой работи.
                    е, иска се малко чуство за хумор понякога, за да схванеш дадена идея .предполагам и емзо затова не се е засегнал.а ако се зачетеш ще видиш, че сериозно преобладават положителните мнения за пасата. Хич не ми се влиза в сектански спорове, дреме ми за марката. Не съм с комплекси, че колата да е нещото, с което ще изпъквам
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #70
                      snake написа:
                      BO написа:
                      Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късмета http://www.cars.bg/u190971
                      Изглежда много добре на снимките, но шофьорската седалка е доста повехнала. Виждал съм либра с алкантра по километраж на 180 000 км. и тапицерията не беше мръднала, нямаше протрито или пъпчици. Вероятно не е на тези километри, на които е обявена...
                      С твоите изисквания няма да коментирам За протокола ако толкова те дразни протритото, има едни такива, как да ги нарека, резачки, които са за дрехи. Махат точно мъха от пуловери примерно. Точно с това като минеш алкантарата и веднага ще захапеш въдицата Няма алкантара на втора употреба кола, ако не е обработвана преди да я видиш да не е на "пъпчици" както се изказваш.
                      pakumba написа:
                      Dimo_J написа:
                      явно е, че още преди да пуснеш темата си бил предубеден да си вземеш пасат, а не либра.Затова на пук на всичките положителни мнения за либрата ти пак бъди един от всичките и си купи пасат.относно човечеца, на който му се карало дизел, вървящ като бензин.... май нещо си се объркал с това изречение.и колегата емзо може да ти покаже някой работи.
                      е, иска се малко чуство за хумор понякога, за да схванеш дадена идея .предполагам и емзо затова не се е засегнал.а ако се зачетеш ще видиш, че сериозно преобладават положителните мнения за пасата. Хич не ми се влиза в сектански спорове, дреме ми за марката. Не съм с комплекси, че колата да е нещото, с което ще изпъквам
                      Ами аз да попитам само, ОК харесваш Пасата, лошо няма.Какво има в минус Либрата, че казваш всичко било плюс за Пасата?И аз съм на мнение, че щом си пуснал тази тема имаш предубеждения, просто ако някой може да те настрои в обратното.Аз бих могъл да напиша доста неща за това, но точно не виждам смисъла в това. Взимаш колата, която ти хареса.Като с жената. После винаги ще си блъскаш главата в стената и ще се питаш дали не си сгрешил. Тази мисъл винаги ще те преследва.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #71
                        Я Бо как се е развихрил само...Иначе и на мен ми се струва че автора вече е решил какво да си вземе След 2 години и 30к км с Либра все ми се струва че следващата ми кола пак ще е Либра - само че от последните произведени или 159 2.4.
                        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                        Коментар


                          #72
                          BO написа:
                          Какво има в минус Либрата, че казваш всичко било плюс за Пасата?
                          1. двигателите- пасата има по-голям избор от двигатели. като цяло 1,8 атмосферен ми е слаб, 1.8 16 на либра също ми е слаб и би бил компромис за мен, както и 1,8 125 коня в пасат. Либра предлага само още 1 двг, който ме устройва донякъде- 5 цилиндровия, който по мой наблюдения или е изстискан от каране или си е нещо не наред- в раздел капа има немалко теми за основен ремонт, обикновенно лагери колянов вал, биели и тем подобни. В пасат 1,8 Т ми идва идеално, а който желае да пусне едно търсене колко теми за основен ремонт на двг 1,8 и 1,8 т има в техния форум /а пасата далеч не е по-рядка кола от капа и либра с 2000 двг/. 2. избора- в мобиле има 2 страници либри и 20 пасат3. цените на поддръжката са много близки. Не ми е ясно защо, но на пасат ангренаж например се сменя на 100 000 км. Цялото окачване на пасата, ама всичко е 450 лв от хит ко. На либра не е много по-малко. Пасата няма проблеми със задницата, либра с прословутата си щанга има. Пасата няма вариатор, на либрата май често трака. Подредил съм ги по степен на значимост. Дори не включвам субективни фактори като външен вид.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #73
                            T’ва цялото окачване, няма да направи и 10 000км !
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #74
                              Да, колегата е решил вече. Няма лошо. Той ни пита и ние изказваме своите мнения. Там се ражда истината. Аз не бих си купил Пасат не защото е лоша кола. Що се касае за дамаски, протрити волани, педали и протрити скорости - за мен не са от значение. Използвам служебен Форд Tорнео с CR двигател. За 79 000 км. волана и скоростния лост са протрити. Педала на съединителя е лъснат. Караме я трима човека. Тази кола върти само градско. Ако съм с презумпцията на купувач ще си мисля, че колата е над 300 000 км. За дамаска не говоря - там ситуацията е същата. така, че и това не е добър атестат. Истината е, че отдавна не се влагат качествени материали в интериора на масовите автомобили. Оня ден при мен беше Н-к сервиза на Бургас Авто АД. Говорихме си надълго и нашироко с човека. Той караше Берлинго HDI. Колата му - като нова - километража си му беше обаче на близо 300 000 км. Честата дестинацията му е Бургас-София. За него, както и за мен и много други хора във форума марката на масовия автомобил отдавна е без значение - всичко останало е суета, митове и легенди. В тази връзка продължавам да твърдя, че италианските автомобили на старо са най-прагматичния избор. Наскоро бях пред дилема Зафира 1.9 CDTi (2005)... Ами, като видях Улис JTD ( 2005 )и разлика в цената близо 6000 лева ми охладняха страстите...не за нещо друго, ами защото знам, че са с едни и същи двигатели и с почти еднакви интериори и екстри ...Не, за марка допълнителни 6000 лева - не давам. Та с разликата бих си купил цяла Либра.
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар


                                #75
                                emzo написа:
                                T’ва цялото окачване, няма да направи и 10 000км !
                                надявам се, че не си прав- марката е окап. и аз не вярвам на марките, обаче факт е, че на бравото това е най-издръжливото окачване досега, откакто я карам вече 3 год и 85 000км. единия носач е на 30 000 км и няма проблеми все още. другия стана беля и го смених гаранционно и е на по-малко км. то по принцип ако качеството е кофти и на либрата ще давам 250 лв за носачи, 40-50 за накрайници само външни и още толкова за биалетки/50/, отделно нон стоп стабилизираща щанга. не обиждам либрата, не казвам, че е по-лоша. дори имам уговорка след няколко дни да гледам една.
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X