разбира се, че ще покарам колите преди това. съвсем скоро и то. преди малко се ровех в мобиле.де с цел да намеря коли на много километри и да си създам представа колко км на какво износване отговарят горе-долу. докато при пасатите имаше много коли на под над 300 000, над 400 000 имаше няколко и беше невъзможно да видиш под 200 000, то 19 страници с либра и видях 2 либри над 300 000, много от тях са на по 80- 100 000 км. защо така....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пасат Б5 с/у Либра
Collapse
X
-
Ако искаш да видиш Либра на 270к реални (ако не са и повече), заповядай Иначе ако трябва да съм по конкретен (понеже не видях изборено подробно, а и минути за реклама):- Педалите са си все още гумирани, не стърчи метал (което ме навява на мисълта, на колко ли е била Делтата ми, като я взех на 129к и съединителя беше излъскан от едната страна)- аудиото е Босе (има и суб-буфер) и определено се усеща разликата- аудиото може да се управлява и от волана, и поне за мен е много приятно усещането- алкантрата наистина се износва по бързо, особено на щофьорската седалка и подлакътника...- волана е облицован с твърда кожа, забелязaх, че на някои Либри в продажба е свален нарочно, значи доста връткане е имало, моя е протрит на 12 часа, там където го е държал постоянно предишния собственик, на други по запазени е в добро състояние, значи колкото и да е относително там някъде му е границата - 250-300к - обезшумяването е на много добро ниво (на думи не звучи, но като се качиш ще разбереш...)- много комфортна за дълъг път, 1.9 дизелака е на 2500 при 120 и 3000рпм при 140 (горе долу) и при тези скорости е доста по тихо от повечето нови коли- цветното, сравнително голямо тфт-ти в средата създава ’премиум’ усещане, при предупреждения рисува разни картинки- глезотийките са безброй - има лампичка "отдолу" на предните 2 врати, да виждаш къде стъпваш като отваряш вратата вечер, осветени са дръжките на вратите отвътре, подлакътника се регулира по височина, автоматични чистачки и автопилот (и да ги нямаш при някой версии тези екстри се добавят много лесно, тъй като е налично окабеляването), тапицирано чекмедженце за дреболии да не тракат вътре, поставка за чаша пред духалката на климатика, двузоновия климатроник си е сериен, автоматично се включва обдухването при запотен прозорец, регулиране силата на аудиото според скоростта и др...Не че последните са кой знае колко важни ама си създават усещане за комфорт и е приятно да си ги ползваш
Коментар
-
Aко търсиш комфортна кола, погледни и Lancia Kappa . Има достатъчно на брой глезотийки и като цяло е здрава кола! За двигател ти си преценяваш има и бензинови и дизелови, но да е JTD! С тея 5-7 хил. ще си намериш добра и ако има проблеми ще и смениш каквото трябва и ще имаш една много добра кола.Lancia Kappa 2.4JTD
Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.
Коментар
-
Naidenov написа:Aко търсиш комфортна кола, погледни и Lancia Kappa . Има достатъчно на брой глезотийки и като цяло е здрава кола! За двигател ти си преценяваш има и бензинови и дизелови, но да е JTD! С тея 5-7 хил. ще си намериш добра и ако има проблеми ще и смениш каквото трябва и ще имаш една много добра кола.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Искам 2 капи, JTD, по възможност да са на нормално количество километри, експлоатиарни като любими и единствени. Веднага взимам и 2те.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Искам 2 капи, JTD, по възможност да са на нормално количество километри, експлоатиарни като любими и единствени. Веднага взимам и 2те.фиатче Браво 2.0
Коментар
-
включвам освен пасат 1.8Т и чистия 1,8, защото има по-голям избор и са доста по-запазени. търся мнения за конкретния двигател, дали идва тежичко купето за него, интересува ме да не издъхва на байр /да знам, трябва дизел/, да може да поддържа 140 на витиня големия байр между последните 2 тунела. Не ме интересува дали става за светофарни гонки.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
абе то и бравото ги държи / за конкретния байр говоря де/ и обикновенно рядко някой ме минава там, обаче с колкото влезе, с толкова излиза на 5-та. да ускори в байра на 5та няма начин, иска 4та поне. аз не се съмнявам, че по принцип пасата може да ги дигне 140 де .турбото само по себе си не е толкова притеснително- 2 ръка 400 лв, рециклирано заводски 600 /предполагам и с гаранция, но не съм проверил/, ново 900 лв. Ремонтен комплект 150 лв. Правиш 1 път и то ако нямаш късмет, може и да не правиш. По притеснителното е, че дори чистия 1,8 е с демпфер, а рядко виждам запазени 1,8 Т, това е основния проблем. Вярвам, че при еднакво каране и чистия и турбото дават близки разходи, ама с турбо като върви как да не натискаш...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
snake написа:pakumba написа:включвам освен пасат 1.8Т и чистия 1,8, защото има по-голям избор и са доста по-запазени.фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късмета http://www.cars.bg/u190971A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късмета http://www.cars.bg/u190971Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар