Хм, бях в подобна дилема прди месец два.Какво да взема - Пасат, Либра, Стило, А6 или нещо друго.Накрая си взех Алфа 156. Имаме 2 такива служебни Пасата, но и двата са 1,9 дизел. Много добри коли, много здрави, вървят добре, возят добре, не са прекалено шумни.Бензинов Пасат не бих си купил - омръзнаха ми тези газови конверсии с мнима печалба и много главоболия. Ако карах колкото тебе не бих се замислил и бих търсил само дизел.По-скъпата поддръжка на дизела според мен вече е малко в сферата на легендите и митовете. Иначе обслужването на Пасата наистина е скъпо - излиза поне 6-700лв с труда.Зет ми има бензинов Пасат 1,6 обаче 5,5 - за три години и над 70 000км - само ламбда сонда е сменил, като изключим обслужването. САМО това - нито е пипал предници, задници, мотор, електроника - даже климатика не е дозареждан. Ама той го взе 3 годишен де - една торба пари.За Либра нямам наблюдения, но за мен е крайно грозен автомобил и много бързо се отказах от него като търсех кола. Като се има предви че и докарват само най-евтините и удушени екземпляри...Я се замисли за една Алфа като моята - виж ми гаража. Возията е страхотна, вървежа също, за кефа да не говорим. Е багажника е мнимо голям ама не возя буркани от село, така че за 2-3 почивки в годината се справям някак. Като се има предвид, че миналата година ходихме на море с Пунтото - Бравата нямаше климатик.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пасат Б5 с/у Либра
Collapse
X
-
Ако ще е пасат да е ТДИ.И още нещо, дано имаш сигурен човек под ръка, който да им разбира, щото тропащ маховик се маскира, а ония дето продават коли , не са прости !Просто като пример.И да не си чешем езиците, аа пръстите, намери колеги с 2те коли и ги покарай, само така ще прецениш коя е твоята.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
За Audi A4 не си ли мислил? Гледам ги в мобиле до 2000 г. вървят 5000-6000 лв. Даже сега има едно в Пазарджик под 4000 лв. се продава : http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...606&f1=detailsTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Интересно тук от 3-4 дена тази тема за италанска кола към германска,а от 2 дена има тема в ваген форума колега иска да си купува алфа 156.4 страници се изписаха колко голям боклук са тези коли,никой не каза хубаво за алфата.А тук се казаха добри неща за вагена-явно сме реалисти и отворени към марките."Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont
Коментар
-
Е аз не съм се обадил просто защото няма смисъл ... Либрата е наистина грозна ... комбито е малко по-добро, с едни добри джанти ... Виж за 156цата ... определено нямам какво да кажа ... а пича като иска голяма кола, да се хвърля на една 166ца ... к’ви са тия пасатори, не знам ... Ако ще е немско, определено не съм привърженик на вагена ...Fiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
-
vital написа:По-малко и по-тясно е...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
И аз харесвам Либрата Oк, но аз нямам предвид външните габарити, може би не съм се изказал правилно. Опитай се да се събереш на задната седалка в А4. Аз в Пандата отзад се събирам по-лесно То и Пасата като го гледаш е много голям отвън, ама отвътре се оказва по-малък(не казвам, че е тяно, но аз лично от толкова голяма кола очаквам повече). Всички коли на ВАГ за мен са такива - външно много големи, а вътре като се кача се учудвам колко е малко пространството. Единствено Тоуран не влиза в тази сметка, поне за мен.
Коментар
-
колегата snake е схванал най-добре ситуацията. Колко е грозна либрата не ми пука, аз като карам ен я виждам отвън, а и това си е въпрос на вкус и на мен ми харесва горе-долу. Проучвам и октавия и супърб и ауди а4, но от трите коли, които са на една платформа /суперб е на пасат и а4 и са 1:1/. Обикновенната октавия е на платформа голф 4, което ще рече единсвено скъпото окачване не е като на пасат. А 4 също ги гледам, но наистина са по-тесни от пасата. А имам приятел с пасат 5 и като се качи да се вози в бравото отпред каза "ебахти широката кола". Но отзад пасата си има много доволно място.Реших, че е по-добре да взема по-добрия екземпляр от пасат и либра, а4 и октавия. Всичко наплатформа пасат има по-скъпа поддръжка и се краде все още. За сметка на това болестите, които са хронични са сравнително леки, нямат редовни проблеми нито със скорости, нито с капризни двигатели, нито купета. Либрата от друга страна е малко по-евтина на поддръжка, хроничния й проблем е стабилизиращата щанга, което не ме притеснява. Има по-капризни двг и скорости, но пък поддръжката й е една идея по-евтина от пасата и покупната й цена е доста по-нсика. Пасат с двигателя, който искам 97-99 е над 6 бона обикновенно, а либра над 2000 се намира спокойно за по-малко пари.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
И трите марки: ауди, VW и шкода се крадат, доколкото съм запознат това са най-крадените марки в България. А това предполага задължително автокаско и не е за подценяване. Докато с либрите нещата не стоят така, а отделно имат и ключ с чип. Сред недостатъците на либрата бих посочил много слабото й разпространение в България, почти не се намират и по моргите за части. А и трудно може да се избере читав екземпляр при това слабо предлагане. Аз търсих и не намерих читава либра 3-4 месеца. Тракащият вариатор при бензиновите и стабилизиращата щанга при всички либри дори не ги броя за сериозни дефекти, те са правило.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
След като въртиш много километри би следвало и да се чустваш приятно в колата. Просто седни/покарай и в 2те и тогава реши, все пак всеки ще ти даде мнение, но неговото Аз съм сядал и в 2те ами няма много общо Просто съвета ми е преди да решиш да седнеш и покараш една Либра и един Пасат, пък после решавай Другото са митове и легенди.Само ще спомена, че направих кратко демо на колегите с немски возила и на другия ден всички бяха захапали мобилето, да видят "по колко вървят тия" Доста хора обаче търдят, че намирането на читава Либра е задача, която отнема поне няколко месеца, така че и аз си мисля, че ако се насочиш натам няма да стане много бързо
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар