Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пасат Б5 с/у Либра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    emzo написа:
    Aз не мисля така, за интериора и километрите.Може би при либрата ще ти е по-лесно да ги видиш (реалните).Ако въпроса ти беше за б5.5 и либра, бих загледал тди пасат, но б5 ми е адски грозна, дори интериорно, не че либрата отвънка не е грозна
    да, на либрата много по-лесно й личат километрите. За сравнение мобиле.де, има доста пасати на по над 300 000 тди обикновенно и на някои не им личи. Волан и педали все едно на либра на 50 000. това е малък +, но и голям -, щото може да си купя нова кола на 500 000 км. б 5.5 ми идва малко скъп за съжалениеп.с. сега четох за рахода на 1,8Т на газ, ми до 140 с клима 10 извънградско, съвсем нормално е.
    Виж дизелите.Аз с включен климатроник имам среден разход 5,5. На магистрала карам с около 140. Както и да го гледаш си е разлика от около 8 лв на 100 км.
    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

    Коментар


      #17
      pakumba написа:
      бахти ще ме накарате верно да се огледам в дизелака. е колко да харчи тва 1,8 Т? Турбото съм го гръмнал оше преди да съм го взел, ама за 600 паунда се купува оем, а за 300 паунда не оем ново турбо. ако tomazo го интересува откъде, пусни ми едно л.с.Да си кажа аз също клоня към пасата, но се чудя има истина в това, защо немските държат цена, колко по-безпроблемни били и т.н. За пасата виждам, че има адски здрав интериор за разлика от либрата и едни 300 000 на пасата изглеждат като на либра 100 000
      моя пасат си е дизел (само дето друг го кара вече ):D като покараш малко дизел ,ще забравиш за всички бензинови щайги Отделно си има чуп тунинг ако все още си фен на високите спорости и т.н. и т.н. ,а пък за автоматика няма какво да говорим .Значи 1,8Т в София ако го настъпваш под 16 няма как да падне в тоя трафик ,даже на 16 ще си доволен .Конфорта изработката на колата няма какво да я коментираме .Частите изобщо не са скъпи ,троши се по-малко и т.н. ,то сега при тия цени на колите може да се огледаш и за някоя цетка и в Германия доста паднаха .
      фиатче Браво 2.0

      Коментар


        #18
        Ако купуваш от България избора ти е от Либри е направо смешен в сравнение с Пасат. Статистически погледнато вероятността да попаднеш на читав Пасат е няколко пъти по-голяма от тази за Либра.P.S Може да загледаш и Октавия/Суперб.

        Коментар


          #19
          Този модел пасат съм го карал 6 години и 90 хил км,сега-капризно окачване мисля няма.Не съм сменял нищо за тези години.освен един съединител(колата е удряна 2 пъти,много здрава).Возията е страхотна мека и голяма отзад.Разхода си е нормален-10-12 градско с климатик.Има някой части,които определено са скъпички сами по себе си.Много добре се управлява тази кола и няма мъртва точка.А и да не забравим,ако вземаш либрата за едни пари и след 2 години и половината от които си дал не можеш да вземеш,а на пасата ще вземеш.Определено е добра,но пък няма страстта на либрата....
          "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
          Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

          Коментар


            #20
            vital написа:
            Ако купуваш от България избора ти е от Либри е направо смешен в сравнение с Пасат. Статистически погледнато вероятността да попаднеш на читав Пасат е няколко пъти по-голяма от тази за Либра.P.S Може да загледаш и Октавия/Суперб.
            дизелаците не ме кефят и това си е, а и са значително по-скъпи за поддръжка, въпреки че и 1.8 Т са с демферен маховик. Това с липсата на избор на либри също е много вярно, те са си едни и същи от 6 месеца насам. Октавия я гледах, същите коли с други ламарини и не суперба е с окачване на голф 4- т.е. от евтиното, но и там избора от коли не е голям, а и реших да взема оригинала. Разликата в цената е 1000-1500 лв, което е прежалимо. Май във фиатския форум съвсем ме отказахте от либрата
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              Все пак покарай пробно, няма да те ухапе Струва ми се, че ще влезеш в приключение с тази газ. Да не се окаже, че поддръжката на дизела ще е по-изгодна. Само като идея да помислиш и направиш сметка. Аз не съм чувал толкова често да се газифицират, може би не е толкова лесно(тук признавам гадая с цел да те замисля).А за Либрите определено са едни и същи. Даже не им сменяват и снимките. Преди сума време гледахме с един приятел нещо се беше зарибил, сега отворих провокиран от тази тема, половината обяви са ми познати.За Октавията само хубави неща чувам и виждам. Как е пазара обаче признавам не съм наясно.

              Коментар


                #22
                Аз пък гарантирам, че градско този двигател под 15 в СтЗ няма да падне и то с нормално каране.Както каза един колега с 1.6 - какви са тия 8-9 градско, аз под 12 не падам ! Ако я настъпвам - 14-15.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  + за Либрата, да не те отказваме съвсем Мой приятел има такъв Пасат. Не е лоша кола, но в никакъв случай не вози по-добре от Либрата.Освен това, ако си фен на екстрите, Либра превъзхожда Пасата по всичко, по отношение на екстри.Двигателят (1.8 16v) на Либра е същия като на нашата Делта. С японска електроника Хитачи, която не съм чувал някога да създава проблеми. Единствен проблем е, че не подлежи на чипосване, поне не съм чул някой в България да е успял. Вярно, че е малко по-слаб от 150 коньовия турбиниран двигател на Пасата, но пък и турбината си е елемент, който значително често се троши...Ако намериш свястна Либра Интенса - Пасата може само да й диша праха (образно говоря). Плюсове на Либрата: по-ниска първоначална цена; по-евтина предница (елементът, който се троши най-много у нас); по-нисък разход на гориво - Делтата с този двигател на дълъг път си гори 6.5, с климатроника - 7.5, смесен разход около 8.5-9, градско макс.10. Бензин. Ако газифицираш - дълъг път 9, градско 10-11. Либрата само изглежда по-тежка, Делтата си тежи 1400 кг, колкото и Либрата. аудио-система Босе, при варианта Интенса - навигация (няма карта за българия), вграден телефон (не е блутут, слага му се отделна сим-карта), хиляди други благинки - за подробности поразчети из Ланча форума.Минуси на Либрата: трудно се намира свестен екземпляр у нас - но с търсене се успява; ниска продажна цена след време (но за сметка на това пък и покупната е по-малка) - само за справка - моя приятел, който има такъв Пасат, го купи преди 3 години за 12 бона. Сега за повече от 7 няма как да го продаде. Загубил е 5 бона. Тогава Либрите вървяха по около 7-8, сега са по 3-4. Във всички случаи загубата на пари ще е съизмерима.В крайна сметка, кола и жена се избират от сърцето, не от главата, поне при мен е така. Успех.Който и от колегите от Ланча форума да помолиш да те повози или покараш малко Либра - няма да ти откаже.Мога да ти препоръчам няколко колеги в София или Варна, дето си избереш (при желание - на л.с.)

                  Коментар


                    #24
                    слъжебната ни кола е такъв пасат комби 1.9 дизеларка чипосан .. от към вървеж и возия много ама много ми допада.. това че вози твърдо изобщо не е вярно. Стабилноста му е на много високо ниво. От към разход честно да ти кажа ще те излъжа .. никога не сме го засичали ..амо наливаме и караме, никой не го интерисува разхода но така от око като го гледам градско е към 8-9/100 не повече. Либрата от към външност сравнение с пасата изобщо не ме грабва, но о към екстри и свалям шапка .. не съм се возил на нея и немога да кажа дали вози така като пасата, но определено пасата от към возия много ме кефи .. Големия минус е ходовата му част.. и особенно предницата .. не е издражлива на нашите пътища и тея носачи не са малко и не са евтини :D
                    Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                    Коментар


                      #25
                      Аз съм също за пасатора. Имам колега с точно такъв двигател и с газов инжекцион. Градския му разход е 10-14л., извънградско 9-12л. в зависимост от настъпването. Градско говоря за София. Досега (2год.) нищо не е сменял. Само масла и филтри. Либрата е хубав автомобил, но:- изключително грозна отвън- интериора е о.к., но пък е доста тясна. Аз съм 1.86м. и за да ми е удобно, отзад почти няма сядане

                      Коментар


                        #26
                        Замисли се и над следните екстри, които Пасатора В5 няма да има :- АSR/ESP- борд компПримерно това ме отказа да взема Голф4 (TDI 90/110) и взех Стилото.A цените на немската машина с тези екстри и години (PD моторите) бяха х2.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          emzo написа:
                          Замисли се и над следните екстри, които Пасатора В5 няма да има :- АSR/ESP- борд компПримерно това ме отказа да взема Голф4 (TDI 90/110) и взех Стилото.A цените на немската машина с тези екстри и години (PD моторите) бяха х2.
                          Прави за есп, но и при либра доста рядко се среща, май дсг се казваше там, при двата модела се среща сравнително рядко.Практически и на мен бравото ми харчи твъдо 13 в софия в часовете пик, зимно време с още по-адските задръствания и до 15 съм стигал.А имате ли някакви наблюдения, че двигателя 2000 20 в на либра и капа дефектира сериозно по-често от нормалното? Според моите наблюдения има немалко основни ремонти на този двг, затова и бягам от него. Докато в фв форума тема за основен ремонт на пасат Б5 няма, сега започват на Б3-ките да им правят
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            Аз пък не съм убеден, че поддръжката на тоз двигател 1.8T, ще е по-тънка от на TDI. То стъпкови мотори, ламбди, то свещи .... абе чудо ...Замисли се дали искаш 15/100 бензин/газ или 8-9/100 дизел !Личното ми мнение е, че дизела е по-приятен за каране с ряза си в ниските обороти !
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              emzo написа:
                              Аз пък не съм убеден, че поддръжката на тоз двигател 1.8T, ще е по-тънка от на TDI. То стъпкови мотори, ламбди, то свещи .... абе чудо ...Замисли се дали искаш 15/100 бензин/газ или 8-9/100 дизел !Личното ми мнение е, че дизела е по-приятен за каране с ряза си в ниските обороти !
                              яко ме навивате за тея дизелаци За 85 000 на бравото не съм сменил нито тпс, нито ламбда, нито стъпков мотор. Смених кабелите профилактично и свещи на 20 000. Оригиналните кабели си ги пазя и си работят парфе, просто ми изпаднаха на оферта кабели. Истината е, че 1.8 Т казват е най-добре газифициращия се ваг. Разликата му с 1.8 125 коня е единсвено в турбото. Макс въртящ момент е на 1750 оборота Признавам, че леко ме замисляте с тези дизели.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #30
                                карал съм в последно време всеки месец по 1 път Бургас - Пловдив с един такъв Пасат комби 1.9 ТДИ 1998 г. , май 111 к.с. е... какво да ти кажа - самолет! покрай него съм се запалил за дизелов автомобил! много добре върви и вози... но! малко ми е тясно зад волана, а съм 61 кг!!!обаче... собственика му смени преди по-малко от месец масла, филтри, ремъци и ролки / беше им дошло време за смяна/ и оправи окачването отпред и му струваше с отстъпките колкото малолитражка
                                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                                Коментар

                                Working...
                                X