pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пасат Б5 с/у Либра
Collapse
X
-
pakumba написа:бахти ще ме накарате верно да се огледам в дизелака. е колко да харчи тва 1,8 Т? Турбото съм го гръмнал оше преди да съм го взел, ама за 600 паунда се купува оем, а за 300 паунда не оем ново турбо. ако tomazo го интересува откъде, пусни ми едно л.с.Да си кажа аз също клоня към пасата, но се чудя има истина в това, защо немските държат цена, колко по-безпроблемни били и т.н. За пасата виждам, че има адски здрав интериор за разлика от либрата и едни 300 000 на пасата изглеждат като на либра 100 000фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Този модел пасат съм го карал 6 години и 90 хил км,сега-капризно окачване мисля няма.Не съм сменял нищо за тези години.освен един съединител(колата е удряна 2 пъти,много здрава).Возията е страхотна мека и голяма отзад.Разхода си е нормален-10-12 градско с климатик.Има някой части,които определено са скъпички сами по себе си.Много добре се управлява тази кола и няма мъртва точка.А и да не забравим,ако вземаш либрата за едни пари и след 2 години и половината от които си дал не можеш да вземеш,а на пасата ще вземеш.Определено е добра,но пък няма страстта на либрата...."Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont
Коментар
-
vital написа:Ако купуваш от България избора ти е от Либри е направо смешен в сравнение с Пасат. Статистически погледнато вероятността да попаднеш на читав Пасат е няколко пъти по-голяма от тази за Либра.P.S Може да загледаш и Октавия/Суперб.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Все пак покарай пробно, няма да те ухапе Струва ми се, че ще влезеш в приключение с тази газ. Да не се окаже, че поддръжката на дизела ще е по-изгодна. Само като идея да помислиш и направиш сметка. Аз не съм чувал толкова често да се газифицират, може би не е толкова лесно(тук признавам гадая с цел да те замисля).А за Либрите определено са едни и същи. Даже не им сменяват и снимките. Преди сума време гледахме с един приятел нещо се беше зарибил, сега отворих провокиран от тази тема, половината обяви са ми познати.За Октавията само хубави неща чувам и виждам. Как е пазара обаче признавам не съм наясно.
Коментар
-
+ за Либрата, да не те отказваме съвсем Мой приятел има такъв Пасат. Не е лоша кола, но в никакъв случай не вози по-добре от Либрата.Освен това, ако си фен на екстрите, Либра превъзхожда Пасата по всичко, по отношение на екстри.Двигателят (1.8 16v) на Либра е същия като на нашата Делта. С японска електроника Хитачи, която не съм чувал някога да създава проблеми. Единствен проблем е, че не подлежи на чипосване, поне не съм чул някой в България да е успял. Вярно, че е малко по-слаб от 150 коньовия турбиниран двигател на Пасата, но пък и турбината си е елемент, който значително често се троши...Ако намериш свястна Либра Интенса - Пасата може само да й диша праха (образно говоря). Плюсове на Либрата: по-ниска първоначална цена; по-евтина предница (елементът, който се троши най-много у нас); по-нисък разход на гориво - Делтата с този двигател на дълъг път си гори 6.5, с климатроника - 7.5, смесен разход около 8.5-9, градско макс.10. Бензин. Ако газифицираш - дълъг път 9, градско 10-11. Либрата само изглежда по-тежка, Делтата си тежи 1400 кг, колкото и Либрата. аудио-система Босе, при варианта Интенса - навигация (няма карта за българия), вграден телефон (не е блутут, слага му се отделна сим-карта), хиляди други благинки - за подробности поразчети из Ланча форума.Минуси на Либрата: трудно се намира свестен екземпляр у нас - но с търсене се успява; ниска продажна цена след време (но за сметка на това пък и покупната е по-малка) - само за справка - моя приятел, който има такъв Пасат, го купи преди 3 години за 12 бона. Сега за повече от 7 няма как да го продаде. Загубил е 5 бона. Тогава Либрите вървяха по около 7-8, сега са по 3-4. Във всички случаи загубата на пари ще е съизмерима.В крайна сметка, кола и жена се избират от сърцето, не от главата, поне при мен е така. Успех.Който и от колегите от Ланча форума да помолиш да те повози или покараш малко Либра - няма да ти откаже.Мога да ти препоръчам няколко колеги в София или Варна, дето си избереш (при желание - на л.с.)
Коментар
-
слъжебната ни кола е такъв пасат комби 1.9 дизеларка чипосан .. от към вървеж и возия много ама много ми допада.. това че вози твърдо изобщо не е вярно. Стабилноста му е на много високо ниво. От към разход честно да ти кажа ще те излъжа .. никога не сме го засичали ..амо наливаме и караме, никой не го интерисува разхода но така от око като го гледам градско е към 8-9/100 не повече. Либрата от към външност сравнение с пасата изобщо не ме грабва, но о към екстри и свалям шапка .. не съм се возил на нея и немога да кажа дали вози така като пасата, но определено пасата от към возия много ме кефи .. Големия минус е ходовата му част.. и особенно предницата .. не е издражлива на нашите пътища и тея носачи не са малко и не са евтини :DПунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
Аз съм също за пасатора. Имам колега с точно такъв двигател и с газов инжекцион. Градския му разход е 10-14л., извънградско 9-12л. в зависимост от настъпването. Градско говоря за София. Досега (2год.) нищо не е сменял. Само масла и филтри. Либрата е хубав автомобил, но:- изключително грозна отвън- интериора е о.к., но пък е доста тясна. Аз съм 1.86м. и за да ми е удобно, отзад почти няма сядане
Коментар
-
emzo написа:Замисли се и над следните екстри, които Пасатора В5 няма да има :- АSR/ESP- борд компПримерно това ме отказа да взема Голф4 (TDI 90/110) и взех Стилото.A цените на немската машина с тези екстри и години (PD моторите) бяха х2.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз пък не съм убеден, че поддръжката на тоз двигател 1.8T, ще е по-тънка от на TDI. То стъпкови мотори, ламбди, то свещи .... абе чудо ...Замисли се дали искаш 15/100 бензин/газ или 8-9/100 дизел !Личното ми мнение е, че дизела е по-приятен за каране с ряза си в ниските обороти !F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Аз пък не съм убеден, че поддръжката на тоз двигател 1.8T, ще е по-тънка от на TDI. То стъпкови мотори, ламбди, то свещи .... абе чудо ...Замисли се дали искаш 15/100 бензин/газ или 8-9/100 дизел !Личното ми мнение е, че дизела е по-приятен за каране с ряза си в ниските обороти !Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
карал съм в последно време всеки месец по 1 път Бургас - Пловдив с един такъв Пасат комби 1.9 ТДИ 1998 г. , май 111 к.с. е... какво да ти кажа - самолет! покрай него съм се запалил за дизелов автомобил! много добре върви и вози... но! малко ми е тясно зад волана, а съм 61 кг!!!обаче... собственика му смени преди по-малко от месец масла, филтри, ремъци и ролки / беше им дошло време за смяна/ и оправи окачването отпред и му струваше с отстъпките колкото малолитражкаFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар