Имало и преди кражби на кабели на БТК, но толкова кражби никога не е имало. А цената на медта е била и по-висока.Чудя се, дали пък не се поръчват от някой заинтересован тези кражби и какво да си мисля след думи като тези ...
rebel написа:
... ... написах ти на ЛС нещо - ако имаш интерес пиши и ще измислим нещо Даже може и номерата да си запазите
Това какво трябваше да значи? "ми откраднаха ни оптиката и едва ли скоро ще прокараме и няма да имате телефон, ама Вие си плащайте, защото иначе договора....."
Аз съм бил в тази ситуация точно с БТК.Искай им писмено становище с това, защо не могат да ти предоставят услугата!.Без писмено становище все едно да се бориш срещу вятъра.С писмено становище ще има два варианта:1. Ще направят невъзможното да ти предоставят услугата, която ти се полага. Ако наистина физически не е възможно:2. Ще ти прекратят договора без да плащаш неустойки.
Така - за фирма или физическо лице става въпрос.Ако е фирма акаунт мениджъра ще предостави, алтернативна възможност за ползване на услугата - служебно пренасочване на стационарния телефон към мобилен със служебна сим карта за периода до отстраняване на повредата.Ако е физическо лице - пишеш жалба и в 10 дневен срок трябва да получиш отговор със становище по въпроса.Това е, братята Мтелски и Глобулски крадат кабелите напоразия - все пак трябва да продават неизползваеми стационарни телефони за 2,50 лв. http://www.duma.bg/duma/node/2399
doofiat:Здравей, виждам, че май ра6отиш в тази фирма, може ли да ми кажеш какво ми стана с мол6ите застационарен телефон, едната е от преди 14 години, другата "екпресна" от преди 9 години?За София става въпрос, не за някое затънтено село.Е, вече и да ми се о6адят най-много да отнесат по някоя псувня.Да не говорим как 6рат ми в съседния апартамент си вкара телефон - с хиляди врътки и плащанияпод масата. 6тк - никога само заради миналите им прегрешения, пък ако искат 6ез пари разговори да ми дават.
Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Колеги, три-четвърти ден влизам във форума и се учудвам на атмосферата - то не бе злоба, то не бяха псувни, то не бяха триенета на мнения в раздел Продава/Купува, то не бяха всякакви ярости.Хора, какво ви става бре, млади сте, а такава агресия и злоба и то за глупости. Доста от вас имат и малки деца - вие на такова поведение ли ще учите децата си???Направо съм поразен от някой хора във форума.Когато този форум просъществува цареше една единност, една взаимност, а сега все едно всеки гледа да изяде другия, затова, че е изразил мнението си.Къде отиде толерантността ви, не разбрах?Аз от вчера се опитвам да намеря бутончето изтриване на профил, но не го намирам. Едно време имаше такова.Тогава и хората във форума бяха много по положителни.Защо само пред компютъра сте велики не разбрах?! Като имате някакви претенции за някакъв конкретен случай и някоя институция не ви обръща внимание, а вие имате право, потърсете правата си по съдебен път - стиска ли ви? Аз лично така постъпвам напоследък и да ви кажа има своя положителен ефект.Що се отнася до конкретната тема, ще ви кажа само едно - защо спите, а не си търсите правата по правен път, ако сте убедени в правотата си. Защо си мислите, че колегите от другите оператори не са същите, че и по-зле?1Когато тръгнете да си прекратявате договорите ще го разберете.Всички оператори са един дол дренки - не пускат клиента лесно. За съжаление нямате поглед върху нещата.Не ми се спори да прилагам конкретни примери с големи клиенти.
Колеги, три-четвърти ден влизам във форума и се учудвам на атмосферата - то не бе злоба, то не бяха псувни, то не бяха триенета на мнения в раздел Продава/Купува, то не бяха всякакви ярости.Хора, какво ви става бре, млади сте, а такава агресия и злоба и то за глупости. Доста от вас имат и малки деца - вие на такова поведение ли ще учите децата си???Направо съм поразен от някой хора във форума.Когато този форум просъществува цареше една единност, една взаимност, а сега все едно всеки гледа да изяде другия, затова, че е изразил мнението си.Къде отиде толерантността ви, не разбрах?Аз от вчера се опитвам да намеря бутончето изтриване на профил, но не го намирам. Едно време имаше такова.Тогава и хората във форума бяха много по положителни.Защо само пред компютъра сте велики не разбрах?! Като имате някакви претенции за някакъв конкретен случай и някоя институция не ви обръща внимание, а вие имате право, потърсете правата си по съдебен път - стиска ли ви? Аз лично така постъпвам напоследък и да ви кажа има своя положителен ефект.Що се отнася до конкретната тема, ще ви кажа само едно - защо спите, а не си търсите правата по правен път, ако сте убедени в правотата си. Защо си мислите, че колегите от другите оператори не са същите, че и по-зле?1Когато тръгнете да си прекратявате договорите ще го разберете.Всички оператори са един дол дренки - не пускат клиента лесно. За съжаление нямате поглед върху нещата.Не ми се спори да прилагам конкретни примери с големи клиенти.
Добри, а знаеш ли как стоят нещата от друга гледна точка?Не пишеш година-две във форума - и изведнъж цъфваш свеж свеж с тема, която е очебийна реклама.Толкова явна, че потребителите почнаха да я докладват.След това тръгваш да оспорваш цената на потребител в конкретна обява в нарушение на правилата, което като бивш модератор в този форум не би трябвало да си позволяваш, а при направената ти културна забележка - почваш да даваш квалификации на целия модераторски екип и да му даваш съвети как да си върши работата... Ако беше друг - да си отнесъл дотук 3 предупреждения.Дори подлежим на упреци заради толериране на потребител. Много ми е интересно коя институция и за какво точно си я осъдил или и ти само се перчиш....И да пич - няма по-тъпа, смотана и потънала в собствените си лайна фирма от БТК-то... Това ще ти ко кажат всеки 19 от 20 души на възраст под 60г. Хората си държат стационарните телефони на БТК - само за да имат връзка със старците си на село, защото последните не могат да се оправят с мобилни телефони. Ясна ли ти е перспективата до 10-15 години ако не се промени БТК-то?
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
При условие че БТК /Виваком/ от доста време насам не е монополист. Споровете относно тях са безмислени - не ви оттърва, отивате в друга компания. Колегата който чакал 9 години - вземи си стационарен телефон от Мтел или от Глобул, те без рушвети ще те включат, защо е нужно повече да чакаш. Както писа колегата doofiat, който си знае правата - отива в съда и ги доказва. По-сериозен е проблема с реалните монополисти, защото там ако не те устройват условията, а те винаги са в изгода на монополиста - нямаш алтернатива.
Колегата който чакал 9 години - вземи си стационарен телефон от Мтел или от Глобул, те без рушвети ще те включат, защо е нужно повече да чакаш.
Всъщност на мен ми тря6ваше предимно за интернет тогава, но пуснаха LAN в 6лока та се о6езмисли стационарния.
Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Така - за фирма или физическо лице става въпрос.Ако е фирма акаунт мениджъра ще предостави, алтернативна възможност за ползване на услугата - служебно пренасочване на стационарния телефон към мобилен със служебна сим карта за периода до отстраняване на повредата.Ако е физическо лице - пишеш жалба и в 10 дневен срок трябва да получиш отговор със становище по въпроса.Това е, братята Мтелски и Глобулски крадат кабелите напоразия - все пак трябва да продават неизползваеми стационарни телефони за 2,50 лв. http://www.duma.bg/duma/node/2399
А ти нали се сещаш, че за клевета си подсъдим? Не стига дето навитатател сте монополист гарантиран от държавата ми вече и причини почнахте да си измисляте... Да не споменавам, че това дето си го пуснал ИЗОБЩО не отговаря на ИСТИНАТА. Звъня и ми звънят от всякъде. Дори от интернет телефони базирани в САЩ. Проверявайте си информацията преди да я пуснете заклеймявайки някой като дявол!
Без да влизам в конкретности и въпреки уважението ми към Добри (това, че той работи в тази фирма не означава, че е негова все пак :D ) мога да посъветвам всеки да бяга от Виваком, като дявол от тамян! Изключвам мобилните им услуги, там наблюдения нямам. По-нататък ще разкажа подробности за мои случки и такива на приятелката ми с въпросната фирма. Ще обясня неадекватни поведения и абсурдности от 21-ви век! А иначе по спомени в договора за интернет пише, че доставката на услугата не се ангажира с изправността на трасето, което също е абсурдно при положение, че и услугата и трасето са на една и съща фирма!
Vivacom e много добра фирма, ако техен служител, защото заплатите са стандартни, но работата е като в соцвремената, тоест клатиш си сещате се кое. И не е добра, ако си техен клиент, тогава жална ти майка - просто забрави услугата да е едно към едно с договореното.
Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
ex FIAT Bravo 1.6 - RIP
Та по темата:Нямаме акаунт мениджър!? Имаме 4 линии! Не може да се сложи друго решение освен кабел! Линиите влизат в централа така че вариантите служебно пренасочване към GSMи не е решение (отделно ни казаха че не могат от БТК)!Сега търсим връзки с по горните етажи (опит да прескочим firewalla в нормалните офиси)!Опита ни със съдебната система е с 90% отрицателен резултат! Вече предпочитаме някой да ни съди отколкото ние да съдим някой!
Ето още малко по темата VIVACOM http://italauto-bg.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=5739, въпреки че аз за сега имах само един проблем със спирането на една карта, но всичко се уреди с една писмена молба и един два разговора със 123, а останалото е може би защото стъпвам на пръсти с техните договори.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар