Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на МПС от Германия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    cheruna написа:
    Може и да е така. Последно преди 2 години купувах кола там. Нещата се променят. Миналото лято ги гледах хората на границата на Сърбия с жълтите номера да си купуват местна зелена карта. Проверих набързо и видях, че червените номера са 44 евро за 15 дни, а жълтите (наистина нов модел, с покритие и в други страни) са 43 евро за 5 дни. Това е онлайн покупка. Винаги така купувам, излиза доста по-евтино. Явно е различно при теб. А цената на самите табели и разните му такси бяха преди 2 години около 40 евро, ако си спомням правилно. А при жълти не знам колко струва поставянето им плюс отписване/записване.На мен ми се струва по-правилно да се вземат червените номера при еднаквата цена. Все пак с тях колата се отписва от Германия и може би се улеснява регистрацията в България. Но така или иначе никога не съм пътувал с жълти номера, а и не виждам смисъл. Така че за тях не мога да кажа нищо.
    44 евро е застраховката на червените номера,вече има и еднократен данък за тях около 30 евро,издаването на новия бриф е около 15 евро и табелите са около 20 евро...демек в най-евтиния вариант излизат около 110 и то за 15 дни а не месечни които струват 130 (не е много изгодно онлайн) а жълтите номера готови със всичко струват както вече казах 70 евро за 5 дни.По принцип цените във всеки град са различни,но не с повече от около 10-20 евро.Не ми се влиза в излишни спорове колега.Ти си купувал номера преди две години а аз от около три години това работя.На седмица вадя поне по 3-4 комплекта жълти и по 2-3 комплекта червени номера.
    Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
    Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

    Коментар


      #17
      _жоро_ написа:
      44 евро е застраховката на червените номера,вече има и еднократен данък за тях около 30 евро,издаването на новия бриф е около 15 евро и табелите са около 20 евро...демек в най-евтиния вариант излизат около 110 и то за 15 дни а не месечни които струват 130 (не е много изгодно онлайн) а жълтите номера готови със всичко струват както вече казах 70 евро за 5 дни.По принцип цените във всеки град са различни,но не с повече от около 10-20 евро.Не ми се влиза в излишни спорове колега.Ти си купувал номера преди две години а аз от около три години това работя.На седмица вадя поне по 3-4 комплекта жълти и по 2-3 комплекта червени номера.
      Че кой спори? Нали казах откога ми е инфото, вметнах, че нещата се променят. Ето за този данък за червените номера не знаех. Хубаво е да се дава информация от различни страни, така става всичко ясно.Доколкото разбирам, разликата идва от тази допълнителна такса при червените номера, така ли? Или при жълтите номера си караш със стария бриф и от тук се спестява още?А се учудих, защото цените преди две години бяха точно като посочените от теб (около 90 евро застраховката и за двата вида номера и като се прибавят тогавашните такси за червените номера излизаше 120-130 евро), но това само, ако купиш застраховката на мястото за регистрация, от търговеца от автокъщата или някоя фирмичка. При покупка онлайн на застраховката-спестява се 30-40 евро.Но това надали има значение, важното е, че колегата получи актуална инфо.

      Коментар


        #18
        cheruna написа:
        Доколкото разбирам разликата идва от тази допълнителна такса при червените номера, така ли? Или при жълтите номера си караш със стария бриф и от тук се спестява още?
        Да,с жълтите номера не се издава нов бриф и не е нужно колата да има валиден ТЮФ.Можеш да ги купиш предварително и с тях подмишка да си търсиш кола,като намериш попълваш зелената карта и розовото талонче и газ за вкъщи.А при червените номера на колата и трябва ТЮФ защото напрактика я регистрираш (вписват ти името директно в брифа) и цялата процедура отнема време и нерви.Мисълта ми беше като си намери колегата подходящата кола,пазари я,плаща я и преди да тръгне за Бг си взима едни жълти номера и пътува по живо по здраво.ПП. Брей как оцапахме темата на колегата :D
        Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
        Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

        Коментар


          #19
          Напротив, много интересна информация.О6аче по-лесния вариант ми се струва да се раз6ереш с продавача, той даси извади номерата и всички останали документи. Това си е негова ра6отавсе пак. Пък и като гледам не им отнема повече от 1 час.Иначе откъде се взимат номерата?
          Ex Fiat 126P
          Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
          Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
          Alfa Romeo 147 1.6 TS
          Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

          Коментар


            #20
            _жоро_ написа:
            cheruna написа:
            Доколкото разбирам разликата идва от тази допълнителна такса при червените номера, така ли? Или при жълтите номера си караш със стария бриф и от тук се спестява още?
            Да,с жълтите номера не се издава нов бриф и не е нужно колата да има валиден ТЮФ.Можеш да ги купиш предварително и с тях подмишка да си търсиш кола,като намериш попълваш зелената карта и розовото талонче и газ за вкъщи.А при червените номера на колата и трябва ТЮФ защото напрактика я регистрираш (вписват ти името директно в брифа) и цялата процедура отнема време и нерви.Мисълта ми беше като си намери колегата подходящата кола,пазари я,плаща я и преди да тръгне за Бг си взима едни жълти номера и пътува по живо по здраво.ПП. Брей как оцапахме темата на колегата :D
            Колега _жоро_ ако си купя кола от там първо теб ще черпя хич не сте я оцапали, напротив, доста е интересна а и актуална информация се дава. Колегата Gofi ми беше пратил едни съвети на Л.С. при търсена на кола в мобилето и като гледам май, вярно няма да намеря нищо читаво за под 2500 евроТази сума ми е непоносима и май ще продължа да карам сребърната стрела ааа такове де Пунтото
            FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

            Коментар


              #21
              И аз не мисля, че сме я оцапали, колкото повече написано, толкова повече инфо може да се извади.Стана ми ясно горе-долу с тези жълти номера как са нещата. Просто преди 2 години те нямаха покритие извън Германия и затова не съм се интересувал. Обаче има нещо друго. Аз не бих си взел кола без ТЮВ. Ако е направен на читаво място, ще се види разпечатка от диаграмите на проверката на спирачките, анализ на изгорелите газове, чек списък с много позиции. Въобще неща, за които тук плащаме при покупка на кола. А това е важно, все пак стара кола е. По мой наблюдения коли, които се продават без ТЮВ са проблемни. Същото важи и ако прегледът е минат в някое малко гаражче до автокъщата, например. Просто прегледът в Декра, например, е сериозна работа. И ако колата го е минала преди няколко месеца, може да се очакват минимум проблеми от нея. То май колегата се отказва от покупка, което ми се струва разумно при парите, които иска да даде.П.С. А как седят нещата с регистрацията на кола без ТЮВ в БГ. Когато регистрирах Пунтото специално гледаха в КАТ дали има такъв. Не знам защо. Нещо са отхлабили дисциплината немците. Да допускат да се движи кола без преглед, без значение от номерата..... лошо. :D

              Коментар


                #22
                Колеги!Нуждая се от помощ!Моля за някаква информация.Знам , че не е много по темата, но не намерих в форума спецялна тема отворена за това. А вашата е най близо до проблема ми.С две думи,желая да си регистрирам колата в България.Аз съм и собстевника от две години и номерата ми са италиански.Имам документ за прехвърляне издаден от общината. Имам документ за платени данъци имам и застраховка която изтича догодина февруари месец.Какъв е редът за регистрация в КАТ.Мога ли да си я докарам в България с италианските номера и после да ги върна обратно в Италия?

                Коментар


                  #23
                  cheruna написа:
                  То май колегата се отказва от покупка, което ми се струва разумно при парите, които иска да даде.
                  За съжаление натам отиват нещата, просто повече пари няма как да заделя Най-добре да се опитаме да помогнем на колегата kilikanzer1БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!!!
                  FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

                  Коментар


                    #24
                    kilikanzer1 написа:
                    Колеги!Нуждая се от помощ!Моля за някаква информация.Знам , че не е много по темата, но не намерих в форума спецялна тема отворена за това. А вашата е най близо до проблема ми.С две думи,желая да си регистрирам колата в България.Аз съм и собстевника от две години и номерата ми са италиански.Имам документ за прехвърляне издаден от общината. Имам документ за платени данъци имам и застраховка която изтича догодина февруари месец.Какъв е редът за регистрация в КАТ.Мога ли да си я докарам в България с италианските номера и после да ги върна обратно в Италия?
                    Не виждам проблем да си я регистрираш,но все пак що не отскочиш до КАТ и да ги питаш,какво те притеснява,доколкото разбирам ти е изрядна колата.
                    Marea HLX 147ps

                    Коментар


                      #25
                      Питеснявам се защото ми казват тука разни познати, че първо трябва да я отпиша от регистъра в Италия ,после да съм я бил качил на автовоз и в България да я регистрирвам.Не знам как стоят нещата.

                      Коментар


                        #26
                        Gofi написа:
                        ]Не виждам проблем да си я регистрираш,но все пак що не отскочиш до КАТ и да ги питаш,какво те притеснява,доколкото разбирам ти е изрядна колата.
                        Вероятно защото човекът в момента е в Италия.

                        Коментар

                        Working...
                        X