Т-образното кръстовище с 3 знака СТОП, означава кръстовище с равнозначни пътища.На кръстовище с равнозначни пътища, с предимство е дясностоящия.Кой в кръстовището няма дясностоящ?
Т-образното кръстовище с 3 знака СТОП, означава кръстовище с равнозначни пътища.На кръстовище с равнозначни пътища, с предимство е дясностоящия.Кой в кръстовището няма дясностоящ?
Броени часове ни делят от отварянето на най-уникалните кръгови движения може би в света.Едното от тях е с тротоар за пешеходци и авариина лента в вътрешната му страна и с гора от светофари заради пешеходците.Другото според свидетели сериозно ще затруднява автобуси и по-големи камиони за прицепи да не говорим. За уникалната им цена няма да говорим и за срока който ги правиха - едното 2 години , другото 2 месеца.Пътуващите София - Варна скоро ще им се "порадват".
НАли се оказа че не са 3 знака СТОП, а само 2, а ако пътищата са равнозначни, то какъв е смисъла да има 3 знака СТОП, като може и без тях? Сигурно смисъла е да спреш за разнообразие. Ако може авторът да уточни все пак за къде става въпрос, Интерпред е все едно "някъде там".
Искам и аз да попадна на него, къде се намира? То е нещо от сорта на кръговото движение, където всеки влизащ път е без предимство, с изключение на Пловдив. Има ли друго място в България, където кръговото движение е без предимство ( с изключение на Руски паметник в София, заради трамвая)?
Eee, вие толкова много места посочихте, че започвам да си мисля дали само в София кръговите са нормални? Или само в София са сбъркани? По всякаква нормална логика следва пътищата които влизат в кръговото да са без предимство, с цел вътре в самото кръгово да не става задръстване и да се получи тапа, нали така?
Кой с предимство ... според зависи.Например отляво се спуска към кръстовището ТИР на аварийни без спирачки, в средата каруца прави ляв завой а пък вдясно велосипедист също ляв завой. Велосипедиста няма книжка. Ромът в каруцата - пийнал и също няма книжка.Кой е с предимство? Ако стане меле какво ще пише полицая и на кого?
В Димитровград кръговото до автогарата беше с невъзможни правила за преминаване, виж снимката долу, зелените тректории са с предимство, червените - без:От 2-3 години вече си е както трябва - вътре в кръга си с предимство, на влизане в него - без.Иначе по темата - с предимство е дясностоящият. Стоповете, предполагам са поставени, заради интензивността на движението - да имаш време да се огледаш.
Коментар