Интересно ми е дали някой от вас е използвал това устройство и дали наистина е констатирал ефект? За това иде реч: http://www.x10ltd.com/ies.php Покрай новите цени на парното, сериозно се замислям за отопление с климатици...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Устройства за икономия на ток. Мит, или реалност?!
Collapse
X
-
eh4ev07 написа:те новите са с чип да се изкаже някои които разбира от чиптунингДайте да разсъждаваме по темата! Моля без спам! Изключвам манипулация на уреда и други цигански номера. Говорим за легален начин за икономия на електроенергия чрез оптимизиране работата на устройствата, какъвто е принципа на това устройство.@Immortal нека ми мине морето пък ще видим дали ще даря 70лв. за тази идея!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Влади, имам ей такова - http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5450Мога да ти го пратя да си поиграеш с него ако искаш.Поне аз не съм забелязал файда - сега ми стои в мазетоОтварял съм го- вътра има няколко кондензатора, които на тоерия би трябвало да изглаждат тока. Защото всеки електромотор освен че консумира, той също и генерира ток в това време. Даже във фабриката бяха идвали едни гърци които твърдяха че могат да направят чудеса, ама като замериха установиха че при нас не можа да стане - много малко електромотори имаме. Иначе в разни фабрики където има много големи елетромотори съм чувал че постигат икономии до 25% с утилизиране на тази енергия.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
при променливотоковите вериги има един фактор наречен косинус фи. Той отразява отношението активна и реактивна енергия. Активни консуматори са всички нагревателни уреди, с реактивна съставна всички електромотори, дросели и трансформатори, които се явяват индуктивни товари. С включването на кондензатори успоредно на тях се намалява реактивната енергия която консумират тоест подобравя се косинус фи който в идеалния случай е близък до 1. На повечето електромотори и уреди с индуктивности този фактор е означен на табелка. В големите предприятия в трафопостовете има специално отделение където са монтирани големи кондензаторни батерии. Доколкото знам обаче само при отчитането на големи консуматори електромерите имат функция да измерват реактивната част от консумацията и да я отчитат отделно на по-висока цена. Обикновените потребители не плащат отделно за реактивна енергия и реално нямат интерес, а и повечето уреди в които има по голям индуктивен товар си имат и вграден кондензатор за компенсация. Има един други уредчета чиито схеми се подвизават из някои руски сайтове, но докато не пробвам не мога да дам отзвук. Едно е сигурно - в готов вид не могат да се съберат в подобна кутиика която е показана на снимката, а са доста по-сериозни апарати, използват се и някой по-скъпички компоненти.
Коментар
-
Interceptor написа:Инвестирайте в топлоизолации, енергоспестяващо осветление, отопление на климатици (не на радиатори), готвене на микровълнови и на газ ...От това по-сигурно няманапълно съм съгласен с колегата ( Но ако блокът в който живеете е бял,не боядисвайте изолацията оранжево или др цвят....
че е голяма цигания
Fiat fen
Коментар
-
stenli написа:при променливотоковите вериги има един фактор наречен косинус фи. Той отразява отношението активна и реактивна енергия. Активни консуматори са всички нагревателни уреди, с реактивна съставна всички електромотори, дросели и трансформатори, които се явяват индуктивни товари. С включването на кондензатори успоредно на тях се намалява реактивната енергия която консумират тоест подобравя се косинус фи който в идеалния случай е близък до 1. На повечето електромотори и уреди с индуктивности този фактор е означен на табелка. В големите предприятия в трафопостовете има специално отделение където са монтирани големи кондензаторни батерии. Доколкото знам обаче само при отчитането на големи консуматори електромерите имат функция да измерват реактивната част от консумацията и да я отчитат отделно на по-висока цена. Обикновените потребители не плащат отделно за реактивна енергия и реално нямат интерес, а и повечето уреди в които има по голям индуктивен товар си имат и вграден кондензатор за компенсация. Има един други уредчета чиито схеми се подвизават из някои руски сайтове, но докато не пробвам не мога да дам отзвук. Едно е сигурно - в готов вид не могат да се съберат в подобна кутиика която е показана на снимката, а са доста по-сериозни апарати, използват се и някой по-скъпички компоненти.
Коментар
-
Там където работех преди години -заводска подстанция 110-20-380в ни плащаха премии за косинус фи. Това значи да се поддържа в изрядни параметри ККУ-то -колкото хол е габарита му.А това маленкото си е жив т...к. А ако имаше някакъв шанс да стане, монополиста щеше да го сдъвче. :DУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Yavor написа:Влади, имам ей такова - http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5450Мога да ти го пратя да си поиграеш с него ако искаш.Поне аз не съм забелязал файда - сега ми стои в мазето...
Благодаря за компетентното обяснение на колегата stenli, май ме отказа! :D Макар че, като се замисля... основната консумация на един климатик нали идва от електромотори?
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:... Макар че, като се замисля... основната консумация на един климатик нали идва от електромотори?Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Skip_01 написа:Vladim написа:... Макар че, като се замисля... основната консумация на един климатик нали идва от електромотори?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар