Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за избор на климатик...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ivailo rachev написа:
    Осака е една доказала се в производството на климатици марка да малко са шумни сплит моделите или така наречените неинверторни.има добри и лоши мнения за Осака,тези които имат такъв климатик го хвалят,а които нямат го плюят не казвам че е най-добрата марка,но не е от най-лошите извинявам се за спама и сега към темата тоя модел на Мидеа на който си се спрял е класика както каза колегата по-горе и аз съм го продавал и доста сме продавали от него в магазин Зора и не е давал много дефекти.за монтажа според мен цената е нормална,но се запознай с договора понеже наша фирма монтирвала ги уж в цената на монтажа влизала и профилактика един път в годината през гаранционния период,а се оказа че това е само зарибявка на клиентите
    Ти верно ли вярваш, че OSAKA са МАРКА, които ПРОИЗВЕЖДАТ климатици? Дай сега да те светна от Бургаският извор за климатици OSAKA: В България, конкретно Бургаско се вансят всички чаркала за сглобяването на OSAKA и се сглобяват на НАША територия. Преди 10 години ИЗЛИЗАХА с марка и лого Mitsubichi И ги правеха да не се различават много от няколко стари модела на Митсубиши. После обаче за да не гризнат дръвцето със закона за търговските марки и авторските права - си ги прекръстиха на OSAKA И така си ги "произвеждат" сглобявайки ги в Бургаско. Лошо няма, а и едно време имаха сполучливи модели, но ... моят скромен опит сочи - далече от OSAKA. Аз съм си избрал абсолютно кучата марка NEO - имам 3 броя 12000BTU и за сега съм доволен - 5 години вече. Midea, NEO, SOGO - всичко иде от незнайнио китайски народ...
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #32
      Щом искаш клима за 400 лева ясно е че няма кво да вземеш друго освен тая Мидеят , така че рипаи. Излишно е да говорим за останалите марки. И аз кат купувам клима тръгвам уж че тоя път ще купя наи евтиния и не знам що ама вече два пъти все стигам до инвертори на фуджи Друг беше въпроса ко беше казал имам 1000 лева какво да си купя. Естествено че инвертора е далеч по добра и цивилизована машина, няма да му споменавам предимствата сев вече даде пример. Но за 400 кинта нема кво се чудиш бегаи взимаи го и де вика колегата по горе и 3 год да те изкара пак си на далавера.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #33
        Мисля, че Техномаркет работят с фирма която монтира климатици и тя е Техноклима. На един приятел в София са му вградили тръбите и тока в стената за два климатика и са му взели по 130лв за това. Като вземе климатиците ще му ги сложат без да доплаща. Така че дори цената от 150лв за монтаж е доста, защото първо, че е по-висока от София и няма да ти вкопават тръбите в стената. Разгледай сайта им, имат офис в Изгрев някъде в кооперациите срещу техномаркет - http://tehnoklima.bg/
        donnna написа:
        Valentin_V написа:
        И тъй като това ми е работата ще кажа вземи мидеята. Няма да съжаляваш монтирал съм стотици от тях и дефектите мога да ги изброя на едната си ръка. Този модел е класика и дори се чудя как го продават на тази цена защото цената от вносителя дори с отсъпка на едро е 400лв или са им залежали бройки и затова.
        след тези думи тръгвам за Техномаркет-а утре след работа и хвърлям Медейката в Синята птица... само да я пусне чичо доктор, че след 2 лета жеги най-накрая се наканих да сменя радиатора на климатика на колата и сега тя милата седи в един сервиз разколачена и изтърбушена....а Техномаркета предлагат оторизирани фирми /да важи гаранцията/ за монтажа и искат 150 пари... цената мисля, че е нормална, даже ниска... та това лекинко ме притеснява и даже сега в момента като го пиша ми избива една студена пот по гърба....
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #34
          цената зависи от няколко нещаедна от тях е марката на климатика и това кой поема гаранциятав София за Мидеа (фирмата която работи със Зора) цената е 180 лева до 3м. тръбен път
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #35
            Знам че парите са доста повече, но според мен за дълготрайна инвестиция са подходящи само DAIKIN, FUJITSU, MITSUBISHI.Всичко останало са имитации...Не ми се пишат дълги постове за да се обосновавам, има си форуми за това. Факта е че на моя ДАЙКИН външното тяло като работи трябва да си сложиш ръката върху него за да разбереш. А е доста голямо прасе - 49кила Чак специални стойки ми слагаха и пробивахме стената за да се сложат планки отзад Огледай Дайкините - в момента са на много добри цени спрямо сотаналите климатици висок клас.Ето тази серия :http://mmc.bg/admin/pics/17_3_FTYN_n...ertor_2010.pdf - водят ги не-инверторни, но реално са с инверторни компресори и това е търговски трик - за да могат да продават с +50% новата ’инверторна’ серия. Знам че парите са доста повече, но според мен си струва.
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #36
              Yavor написа:
              Знам че парите са доста повече, но според мен за дълготрайна инвестиция са подходящи само DAIKIN, FUJITSU, MITSUBISHI.
              няма възвръщаемост такава инвестиция за мен. както писах по-горе - отоплявам цялата къща с локално парно и климатика ми трябва за студено и за пречупване на въздуха през пролет и есен. между другото от доста време отбивам водата за климатик, щото съм им голям противник. целият се схващам! ама с жена излиза ли се на глава....
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар


                #37
                donnna написа:
                Yavor написа:
                Знам че парите са доста повече, но според мен за дълготрайна инвестиция са подходящи само DAIKIN, FUJITSU, MITSUBISHI.
                ...между другото от доста време отбивам водата за климатик, щото съм им голям противник. целият се схващам! ама с жена излиза ли се на глава....
                Ете тук идва разликата между инвертора и конвенционалния. При инвертора след достигане на зададените градуси има понижаване на оборотите на компресора, съответно на ел. консумацията, а и щадящата схващанията част Аз самият сметнах, че няма чак такава нужда от инвертори и съм с 3 NEO-та, 12000BTU, но ги ползвам за отопление, когато се налага. Охлаждането все още го борим с проветряване, а и тази година с идейни засенчвания
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #38
                  Да повдигна отново въпроса.Та разглеждам климатици и искам съвет за следното нещо.Та искам вместо 3 външни тела (за трите стаи) да си сложа едно външно, което да обслужва 3-те стаи.Та за това се спрях случайно на сплит система и си харесах една.Не знам дали е добра, вие ще посъветвате.Става въпрос за климатик на FUJITSU GENERAL Ltd., Japan (поне така пише).Модела е AOHA24LAT3.Като параметри нещо го дават:AOHA24LAT3-inv. 3 стаи1,5-6,8-8,5 - Охлаждане (киловата)1,5-8,0-9,2 - Отопление (киловата)3,50 - ЕЕР4,00 - СОР1,94/2,00 - ел. консумация охлаждане/отопление48/49 - децибели150 ÷ 220 препоръчван обем на помещението - охлаждане100 ÷ 120 - препоръчван обем на помещението - отопление2 850 лв - ценаКато вътрешни тела съм се спрял на следните:За едната стая, която е 20 м2 (стандартна височина на 2.5м там колкото трябва да е) една 14000За другата стая, която е 14м2 - 12000За третата стая, която е 12м2 - 9000При тази комбинация на вътрешни тела постигам най-голяма енергийна ефективност. Дори да се сложат 3х9000 то консумираната мощност я дават една и съща така, че и без това по-голямо по-добре, според мен де, без компетентно мнение Цената е някаква промоциаонална в Булклима. Дали е много или не не знам.Какво ще ми кажете за този вариант. Евентуално плюсове, минуси и всякакви от този тип.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #39
                    считам, че единственият проблем е ако ти сгъне външното тяло оставаш навсякъде без климатик и се озъбваш - я от жега, я от студ. ако си с 3 отделни климатика ако сгъне единия - отиваш в другата стая п.п. взех си аз Медеята - 369 лв + 130 за монтаж - за сега без оплаквания!
                    Fiat Punto 1.1-Синята птица
                    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                    Коментар


                      #40
                      По-добре 3 климатика. Като се развали външното тяло и като ти кажат ще чакате 3-4 дни за части и ....голям студ ще настава. Вземи си 3-те да ти е мирна главата. GENERAL като марка е супер избор
                      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                      Powered by Total & Fobos LPG

                      Коментар


                        #41
                        избора ти е добър за fujitsu-то само това е лошото което каза колегата,а не знам дали сега е така,но преди около година беше така на фуджитсу са им по-скъпи монтажите от на другите климатици защото ако не дай си боже стане проблем с някое тяло било то външно или вътрешно директно го подменят не го ремонтират това им е плюса.и смятаи че колкото по-голям климатик демек с по-голям дебит сложиш в по-малка стая ще харчи по-малко енергия П.П. колега честито за избора и дано да нямаш ядове с него :P
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                        Коментар


                          #42
                          ivailo rachev написа:
                          и смятаи че колкото по-голям климатик демек с по-голям дебит сложиш в по-малка стая ще харчи по-малко енергия
                          Не, че се заяждам, но това как го установи?

                          Коментар


                            #43
                            Колега BO. Аз също не съм привърженик 3 от 1 или 2 от 1. Удобството е, че ще отвеждаш водите на едно външно тяло и до там. И аз презумпирам изказването на donnna. Иначе Fujitsu General ( за булклима говорим само ) са хубави климатици, а от скоро, и като съотношение цена - качество са още по- добри. :D В офиса съм с такъв, имам наблюдения и от мой приятел (и комшия). От Булклима му сметнаха, че ще отоплява хола си ( около 40 м2 )с 12 000 ВТU. Аз гледах невярващо, защото в същия по квадратура хол се отоплявам и охлаждам с дваж по-мощен климатик. Вече 4 години живеем в апартаментите си един до друг - той се охлажда и отоплява със същата успеваемост, като мен. Разлика и в тока няма. На работа отопляваме/охлаждаме около 35 кв.м пак с 12 -тица - никакви грижи и проблеми. Та мисълта ми е: Мисля, че за 20 м2 14 000 ВТU ще бъде големичък. изхождам и от разликата в цената при закупуването на двата. Мисля, че не беше малка тази разлика. Иначе климатиците са безшумни, а нa вътрешните тела пише: Made in P.R.C. (ако има значение де). Аз гласувам с двете ръце за тях. Създават добър комфорт.
                            A17DTС/S
                            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                            Коментар


                              #44
                              ntodorov написа:
                              Колега BO. Аз също не съм привърженик 3 от 1 или 2 от 1. Удобството е, че ще отвеждаш водите на едно външно тяло и до там. И аз презумпирам изказването на donnna. Иначе Fujitsu General ( за булклима говорим само ) са хубави климатици, а от скоро, и като съотношение цена - качество са още по- добри. :D В офиса съм с такъв, имам наблюдения и от мой приятел (и комшия). От Булклима му сметнаха, че ще отоплява хола си ( около 40 м2 )с 12 000 ВТU. Аз гледах невярващо, защото в същия по квадратура хол се отоплявам и охлаждам с дваж по-мощен климатик. Вече 4 години живеем в апартаментите си един до друг - той се охлажда и отоплява със същата успеваемост, като мен. Разлика и в тока няма. На работа отопляваме/охлаждаме около 35 кв.м пак с 12 -тица - никакви грижи и проблеми. Та мисълта ми е: Мисля, че за 20 м2 14 000 ВТU ще бъде големичък. изхождам и от разликата в цената при закупуването на двата. Мисля, че не беше малка тази разлика. Иначе климатиците са безшумни, а нa вътрешните тела пише: Made in P.R.C. (ако има значение де). Аз гласувам с двете ръце за тях. Създават добър комфорт.
                              Ами при този модел дали ще сложа 3 тела по 7000 или 3 тела по 12000 няма абсолютно никаква разлика в енергията. За това изхождам от максимата, че колкото повече , толкова повече . А и при по-големи тела, коефициентите на преобразуване са по-големи от колкото при по-малки тела. Това от техническите данни на климатика.Сега сметнах набързо цената. Тази цена била само за външното тяло. Трябва вътрешните тела и монтажа отделно.Накрая сметката излиза, че за трите тела се плаща общо около 1600лв/бр или общо около 4800-5000лв.Вече цената май-стана друга. Сега сметнах, че алтернативни (отделни) климатици на Дженерал, 2х9000 и 1х12000 ще излезат около 3000лв, което е доста по-малко като цена.Само не ми е ясно къде ще слагам 3 тела, грозно и заемащо място.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #45
                                Ако климатикът е инвертор и е по-голям от нужното...то в един момент ще работи като конвенционален - ще изключва , ако при мин. мощност подминава зададената температура. В идеалния случай (трудно се постига) климатикът трябва да потдържа желаната температура при мин. натоварване, което е възможно за модела и да не изключва, за да не се нарушава комфорта
                                Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                                Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                                FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                                Powered by Total & Fobos LPG

                                Коментар

                                Working...
                                X