Все още съм млад за лока (на 15г съм) но още от сега проучвам пазара и колите и Fiat Coupe ми грабна окото мих искал да знам всичко за тази кола:1.стабилност на пътя2.разход на гориви при каране до максимум 3000 оборота3.чупи ли се често и какво се чупи най често по нея4.купото здраво ли е (даржи ли на удари)5.частите и тунинг пакетите за тези можели скъпи ли сасъжалявам за правописа и моля само за сериозни отговориДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да питам за Fiat Coupe...
Collapse
X
-
Re: Fiat Coupe
godji3 написа:Все още съм млад за лока (на 15г съм) но още от сега проучвам пазара и колите и Fiat Coupe ми грабна окото мих искал да знам всичко за тази кола:1.стабилност на пътя2.разход на гориви при каране до максимум 3000 оборота3.чупи ли се често и какво се чупи най често по нея4.купото здраво ли е (даржи ли на удари)5.частите и тунинг пакетите за тези можели скъпи ли сасъжалявам за правописа и моля само за сериозни отговориFiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
-
Нямаше ли ограничение за младите шофьори (до 21г.) до 1.8 и 100к.с.?Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!
Коментар
-
Свидетелството за правоуправление на младите водачи да се издава с по-малък брой контролни точки.Това решиха депутатите с гласуваните промени на първо четене в Закона за движение пътищата.За да се ограничат катастрофите, се въвежда ограничението младите шофьори да управляват автомобили с работен обем до 1600 куб./м и в присъствието само на опитен водач до тях.Промените предвиждат още младите водачи да не шофират нощно време - от 23.00 до 5.00 часа сутринта, да карат с 10 км/ч по-ниска скорост от обозначената, да не превозват пътници до 18-годишна възраст без присъствието на правоспособен водач.НЕ знам Само КОлко е АКТУАЛНО...Шофирането е и философия и отговорност и много други неща.Ползвайте мигачи!
"I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown."
Jim Morrison
Коментар
-
Иначе - щом си на 15 - а виждам, че си мераклия шофьор от сега (че кой не е бил на тази възраст ) - пиши едно лично съобщение на колегата kilar4o. Той изкара книжка на 17 (категория В1) и започна да шофира веднага, едно мъничко Чинкуеченто 900 куб.см. Има какво да ти сподели, предполагам. А и няма да се налага да чакаш до 18. Макар че аз лично, силно препоръчвам да чакаш!
Коментар
-
А пък аз като собственник на купе... бих ти казал, че за първа кола.... освен че нямаш реално право ( Според казаното от batabit, което и аз съм чул) да караш дори и най- малкия двигател купе. То е доста голяма философия и голяма доза ядове с оглед на нестандартните му габарити и това, че ти непременно ще го очукаш от тук от там.... а също така и много от останалите шофьори ще го очукат докато е паркирано. Кой с врата, друг като минават покрай него с ципове и т.н. Отделно че и като разходи дори и 1.8 цата излиза солена от към бензин най- вече. Иначе като части са една идея по-скъпи от фиатовите и доста по- ефтини от останалите марки.
Коментар
-
няма такова нещо точно когато уж вкараха този закон си взех книжката (миналата година) и си взех за първа кола мондео 1.8 никога не са ми направили проблем за кубиците като са ме спирали дори със 525 не са ми прайли проблем, но наистина са по-малко контролните точки.. вземи си по-добре едно пунто за първа кола :D купето не е кола за някой току що взел книжкаHaters Gonna Hate
Коментар
-
"ФилософИя" в преносния смисъл, изразът "не е никаква философИя" означава "фасулска работа", "не е необходимо да се мисли изобщо"... няма почти нищо общо с думата "филосОфия".А шофирането изисква, както и по-горе писах, не само въртене на геврека и натискане на педалите. Най-вече трябва да се мисли, да се преценява всяка ситуация, най-грубо казано - да се "виждат" нещата поне няколко секунди напред. И да се познават и прилагат правилата, разбира се. Най-важното правило при шофирането е: "Качиш ли се в колата, знай, че единият ти крак е в гроба, а другия - в затвора!" Като шофирате, си го повтаряйте наум.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар