Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да питам за Fiat Coupe...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да питам за Fiat Coupe...

    Все още съм млад за лока (на 15г съм) но още от сега проучвам пазара и колите и Fiat Coupe ми грабна окото мих искал да знам всичко за тази кола:1.стабилност на пътя2.разход на гориви при каране до максимум 3000 оборота3.чупи ли се често и какво се чупи най често по нея4.купото здраво ли е (даржи ли на удари)5.частите и тунинг пакетите за тези можели скъпи ли сасъжалявам за правописа и моля само за сериозни отговориДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Re: Fiat Coupe

    godji3 написа:
    Все още съм млад за лока (на 15г съм) но още от сега проучвам пазара и колите и Fiat Coupe ми грабна окото мих искал да знам всичко за тази кола:1.стабилност на пътя2.разход на гориви при каране до максимум 3000 оборота3.чупи ли се често и какво се чупи най често по нея4.купото здраво ли е (даржи ли на удари)5.частите и тунинг пакетите за тези можели скъпи ли сасъжалявам за правописа и моля само за сериозни отговори
    1.Ти си на 15...2.Фиат Купе не е за всеки...3.Стабилността на пътя е добра, все пак това е спортен модел...4.За разхода на гориво няма смисъл да говорим ,понеже има 5 двигателя в гамата на Купе - 1.8 16V ,2.0 16V ,2.0 20V ,2.0 16V Turbo ,2.0 20V Turbo...5.За чупенето...И тук е според зависи...Зависи на каква кола попаднеш ,няма как да вземеш кола за 2000 лева и да искаш да не се чупи...6.Здравината на купето е относителна ,зависи за какви удари говориш...Но съм останал с впечатлението ,че тази кола не е Идиотоустойчива...7.Частите са като на всеки Фиат ,с изключение на това каква марка ще предпочетеш...Като цяло за по евтини от на другите производители...8.Първо стани на 18 ,вземи си кола и се научи да караш ,щото за един курс едва ли ще се научиш ,чак след това си вземи Купе ,пък тогава мисли за тунинг...Казвам го с най-добри чувства!!!
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    Коментар


      #3
      шофирането си е отговорност ама не е такава философия ...мерси за инфото горе доло ми се изясни картинката

      Коментар


        #4
        Определено шофирането Е философия!И в никакъв случай не се заключава във въртене на волана и натискане на педалите.Не напразно в някои страни шофьор се става на 21. (Португалия например).

        Коментар


          #5
          Нямаше ли ограничение за младите шофьори (до 21г.) до 1.8 и 100к.с.?
          Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
          Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

          Коментар


            #6
            Свидетелството за правоуправление на младите водачи да се издава с по-малък брой контролни точки.Това решиха депутатите с гласуваните промени на първо четене в Закона за движение пътищата.За да се ограничат катастрофите, се въвежда ограничението младите шофьори да управляват автомобили с работен обем до 1600 куб./м и в присъствието само на опитен водач до тях.Промените предвиждат още младите водачи да не шофират нощно време - от 23.00 до 5.00 часа сутринта, да карат с 10 км/ч по-ниска скорост от обозначената, да не превозват пътници до 18-годишна възраст без присъствието на правоспособен водач.НЕ знам Само КОлко е АКТУАЛНО...Шофирането е и философия и отговорност и много други неща.
            Ползвайте мигачи!

            "I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown."
            Jim Morrison

            Коментар


              #7
              шофирането е както отговорност така и философия.според мен първо си вземи нещо от рода на пунто или браво с по-малък мотор да свикнеш след това вземай купето.като за първа кола по-добре по-слабичка
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8
                Лично аз ти предлагам да си купиш кола 1,0-1,2 до 50 коня и като се анучиш и направих 10-15 хиляди км -може да се замислиш за кола над 90 коня.
                "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
                Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

                Коментар


                  #9
                  Иначе - щом си на 15 - а виждам, че си мераклия шофьор от сега (че кой не е бил на тази възраст ) - пиши едно лично съобщение на колегата kilar4o. Той изкара книжка на 17 (категория В1) и започна да шофира веднага, едно мъничко Чинкуеченто 900 куб.см. Има какво да ти сподели, предполагам. А и няма да се налага да чакаш до 18. Макар че аз лично, силно препоръчвам да чакаш!

                  Коментар


                    #10
                    А пък аз като собственник на купе... бих ти казал, че за първа кола.... освен че нямаш реално право ( Според казаното от batabit, което и аз съм чул) да караш дори и най- малкия двигател купе. То е доста голяма философия и голяма доза ядове с оглед на нестандартните му габарити и това, че ти непременно ще го очукаш от тук от там.... а също така и много от останалите шофьори ще го очукат докато е паркирано. Кой с врата, друг като минават покрай него с ципове и т.н. Отделно че и като разходи дори и 1.8 цата излиза солена от към бензин най- вече. Иначе като части са една идея по-скъпи от фиатовите и доста по- ефтини от останалите марки.

                    Коментар


                      #11
                      няма такова нещо точно когато уж вкараха този закон си взех книжката (миналата година) и си взех за първа кола мондео 1.8 никога не са ми направили проблем за кубиците като са ме спирали дори със 525 не са ми прайли проблем, но наистина са по-малко контролните точки.. вземи си по-добре едно пунто за първа кола :D купето не е кола за някой току що взел книжка
                      Haters Gonna Hate

                      Коментар


                        #12
                        е за 1-ва кола не щото мисля да си взема нещо за 500 - 700 лв. до като иската без да му правя ремонти и после някоя с която ще си перкам може би до края :D а иначе осъзнавам че шофирането е отговорност но не мисля че е философия

                        Коментар


                          #13
                          godji3 написа:
                          ... но не мисля че е философия
                          Затова на 15 годишните не дават книжки Като почнеш да мислиш, че Е философия шофирането, тогава ще си готов за шофьор Успех!

                          Коментар


                            #14
                            Какво имате предвид под философия, че нещо тая думичка ми се струва много отнесена и чужда, я го кажете на български.
                            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                            Коментар


                              #15
                              "ФилософИя" в преносния смисъл, изразът "не е никаква философИя" означава "фасулска работа", "не е необходимо да се мисли изобщо"... няма почти нищо общо с думата "филосОфия".А шофирането изисква, както и по-горе писах, не само въртене на геврека и натискане на педалите. Най-вече трябва да се мисли, да се преценява всяка ситуация, най-грубо казано - да се "виждат" нещата поне няколко секунди напред. И да се познават и прилагат правилата, разбира се. Най-важното правило при шофирането е: "Качиш ли се в колата, знай, че единият ти крак е в гроба, а другия - в затвора!" Като шофирате, си го повтаряйте наум.

                              Коментар

                              Working...
                              X