Lane Staley написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за Рено Лагуна II
Collapse
X
-
Вчера пробвах лагуна 2 хечбек. Начало на театъра: влизам в автокъщата и виждам на предното стъкло на реното цена 6900 лв., макар в мобиле да е обявено за 6100. Вече си мисля, че става дума за друго рено или друга автокъща. Появява се баш джамбазинът и го питам може ли да я отключи да я огледам. Той без колебание ме застрелва с репликата: "Виждам, че си сериозен и без пазарлък ти я давам за 6500." А аз го питам: "А в мобиле тази кола не е ли пусната за 6100?". След кратко замисляне продавачът отсича-"В мобиле е крайната цена!" :D "А какви са другите цени-безкрайна и полукрайна?"-несполучливо се шегувам аз.Не е лоша количка, макар че комбито ми харесва повече. Багажникът е съвсем приличен, но пак недоразумението с кората над отделението за резервната гума. Както и при мареата, отделението се покрива само от една мека кора, предполагам от пресован картон. Сложиш ли концентриран товар върху кухините около резервната гума, си счупил или деформирал кората. Необяснимо тъпо измислено.Интериорът за пореден път отбелязвам, че ми харесва. Оказва се, че изключително важно за избора на кола е да е с оригиналните стелки под картоните с надпис мобиле . Поне продавачът явно смяташе така, защото не ме оставяше да погледна почти нищо по колата, а само ме приканваше: "Виж бе, виж бе, оригинални стелки, къде си виждал такива?". Оказа се, че под четирите картона наистина има стелка с надпис лагуна-една единствена, оръфана и мръсна, но това трябваше да е много впечатляващо.Прословутата карта : 5 минути ръчкане с картата в четеца, докато я разпознае. През това време се случваха странни явления: колата се заключваше, пускаха се аварийни, абе ...Запалихме двигателя, който според джамбазина мъркал тихичко. Наистина е така, дори прекалено тихо, защото работеше на около 650 оборота. Скоростният лост леко се тресеше при работа на място, предполагам от ниските обороти. При натискане на газ-замисляне, след отпускане на педала-съвсем лека игра на оборотите и пак се укротяват около 650. След като колата запали, на таблото започна да мига един гаечен ключ. Не беше в червено, но може би беше сигнализация за някакво сервизно обслужване.Както мъдро каза джамбазинът: "Тази кола всичко си има, само километри си няма, твои са!" Ами не, няма да са мои .П.П. Проблемите на колата може би не са сериозни и предполагам, че за 400-500-1000 лв. могат да се отстранят. Но са видими и дразнещи. Не разбирам защо в автокъщите не влагат някаква минимална сума, така че колата да не те отврати още в първите минути на огледа...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Humppa
Странно, а не ти ли каза, че е перфектна и е докарана на ход от Едикъдеси и харчи само 4,5 на 100?Иначе успех с избора на Лагуна2!
Коментар
-
Lane Staley написа:Slavi_Lancia написа:Не знам как след интериора на Либра тва нещо наподобяващо опел вътре може да те изкефи ама ти си знаеш.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Lane Staley написа:BO написа:Или може би чакаш някой да ти сложи кръгъл дисплейA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Като бивш и настоящ собственик на рено и страшен фен на марката мога да кажа много неща. В момента притежавам Лагуна 2 комби Мк1 2001г. 1.8 16 клапана.Като мотор и ходова част е добра кола. Нормално обслужване от към пари. Приемливи екстри и мн. добра возия Проблеми има с периферията около мотора - датчици и т.н. , много лесно се скапват. Особенно след като веднаж подмениш оригиналните.Хората казват че по-добър от френския дизел нямало, но уви рено спецялно в тази сфера за годините от 2000 до 2006 много се излагат и тогава почваш да си биеш главата - защо по дяволите си взех дизел на рено. Хвърлят турбини, харчат масло, + споменатите слабости и на бензиновите мотори с периферията. Никак не мога да кажа че съжелявам за това че притежавам такъв екземпляр и не мога да кажа че ми е създал кой знае какви проблеми. Но всичко си е до въпрос на късмет на каква кола ще попаднеш. УспехFiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар
-
bjlagypa написа:Като бивш и настоящ собственик на рено и страшен фен на марката мога да кажа много неща. В момента притежавам Лагуна 2 комби Мк1 2001г. 1.8 16 клапана.Като мотор и ходова част е добра кола. Нормално обслужване от към пари. Приемливи екстри и мн. добра возия Проблеми има с периферията около мотора - датчици и т.н. , много лесно се скапват. Особенно след като веднаж подмениш оригиналните.Хората казват че по-добър от френския дизел нямало, но уви рено спецялно в тази сфера за годините от 2000 до 2006 много се излагат и тогава почваш да си биеш главата - защо по дяволите си взех дизел на рено. Хвърлят турбини, харчат масло, + споменатите слабости и на бензиновите мотори с периферията. Никак не мога да кажа че съжелявам за това че притежавам такъв екземпляр и не мога да кажа че ми е създал кой знае какви проблеми. Но всичко си е до въпрос на късмет на каква кола ще попаднеш. Успех
Коментар
-
Lane Staley написа:BO написа:Или може би чакаш някой да ти сложи кръгъл дисплейПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Аз не сравнявам с Рендето.Просто интериорът на Либрата не ми харесва. Лично мнение. И към 80те да го отнеса все тая. Може да е страхотен като сглобка и материали, но не е нещо, което като го видя да ми хареса. Така, като се изкефих на интериора на Бравото - обикновена пластмаса, но всеки детайл е обмислен и се връзва с останалите. Така, като същия този интериор на Рено според мен не е удачен за Рено Меган Купе РС - просто не е спортен.Аз не робувам на марки или друго - или ми харесва или не.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Стига сте гледали и обсъждали интериори,екстериори,кръгли бутони и кръгли дисплеи.Колата е техническо изделие и се гледат технически параметри,икономичнист,надежност,износоустойчивост ,комфорт,а дизайн и цвят на последно място.Голяма работа ще бъде, ако ви хареесва дизайна и интериора,а в повечето време стои по сервизите.Най малко има 100 неща от техническо естество по важни в колата от формата на таблото,дисплеите и формата на бутоните.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Стига сте гледали и обсъждали интериори,екстериори,кръгли бутони и кръгли дисплеи.Колата е техническо изделие и се гледат технически параметри,икономичнист,надежност,износоустойчивост ,комфорт,а дизайн и цвят на последно място.Голяма работа ще бъде, ако ви хареесва дизайна и интериора,а в повечето време стои по сервизите.Най малко има 100 неща от техническо естество по важни в колата от формата на таблото,дисплеите и формата на бутоните.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Стига сте гледали и обсъждали интериори,екстериори,кръгли бутони и кръгли дисплеи.Колата е техническо изделие и се гледат технически параметри,икономичнист,надежност,износоустойчивост ,комфорт,а дизайн и цвят на последно място.Голяма работа ще бъде, ако ви хареесва дизайна и интериора,а в повечето време стои по сервизите.Най малко има 100 неща от техническо естество по важни в колата от формата на таблото,дисплеите и формата на бутоните.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Стига сте гледали и обсъждали интериори,екстериори,кръгли бутони и кръгли дисплеи.Колата е техническо изделие и се гледат технически параметри,икономичнист,надежност,износоустойчивост ,комфорт,а дизайн и цвят на последно място.Голяма работа ще бъде, ако ви хареесва дизайна и интериора,а в повечето време стои по сервизите.Най малко има 100 неща от техническо естество по важни в колата от формата на таблото,дисплеите и формата на бутоните.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Stefan Hadjov написа:Стига сте гледали и обсъждали интериори,екстериори,кръгли бутони и кръгли дисплеи.Колата е техническо изделие и се гледат технически параметри,икономичнист,надежност,износоустойчивост ,комфорт,а дизайн и цвят на последно място.Голяма работа ще бъде, ако ви хареесва дизайна и интериора,а в повечето време стои по сервизите.Най малко има 100 неща от техническо естество по важни в колата от формата на таблото,дисплеите и формата на бутоните.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар