Да, капакът на централната конзола е единственото нещо, което ми се стори не на място. Иначе тапицерията (поне на тази, която гледах в Пазарджик) създава усещане за лукс. Нищо общо с оръфаната алкантра на ланчите. И ако някой е виждал ланча либра комби със здрава пластмаса над резервната гума, нека сподели. Огромен багажник, а се оказва, че не можеш да го товариш с тежък багаж. Може би е предвиден за превоз на памук. Та така за качествените материали на ланчата.Пак за лагуната, която гледах в Пазарджик: Стилен скоростен лост, вътре в колата всичко все едно е правено за мен. Абе за вкус няма смисъл да спорим, аз се впечатлих от тази кола. И ще ми я даде за около 6000 лв. Единственият проблем е, че пробвах да я вкарам в гаража и за малко не се събира. Това е много-много сериозен проблем, няма накъде да го удължавам повече. И без това съм излязъл малко на тротоара. А да имам гараж и да си държа колата пред него, е тъпо. Затова ще помисля за хечбека. Паленето с карта и многото електроника ме изпълват с лоши предчувствия. Нищо не съм решил все още, гледам си коли, намирам си занимавка. Може и мареата да си остане моя завинаги, това също е вариант.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за Рено Лагуна II
Collapse
X
-
Това последното, за Мареата, най-разумно ми се вижда. Тъкмо си я вкарал вече в правия път и й знаеш и кътните зъби... Аз също се изкушавам от мисълта да яхна някоя либра, ама неизвестността от покупка на кола на старо ме възпира. От друга гледна точка, тази ми е идеална, поне докато поотрасне детето (децата), ама ти си знаеш. Ако пък нещо ти грабне окото и сърцето неудържимо, се хвърляй, а гаража - какво толкоз, ще поразкъртиш оттук-оттам :DFiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Danchojn написа:pakumba написа:Лично аз се позамислих за такава и се отказах- ужасно много електроника, която те оставя с вързани ръце насред пътя, доста скъпи части ....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Лично аз се позамислих за такава и се отказах- ужасно много електроника, която те оставя с вързани ръце насред пътя, доста скъпи части и незадоволително изпълнение имайки предвид, че лагуна е най-високия клас за тези години.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Имам същите наблюдения като gantcho, върху лагуната на много близък приятел. От него взех фиата, а той си купи лагуна2 1.9dci. Преди да купи колата, я беше закарал в оторизиран сервиз. Нищо не намериха, въпреки че и бе направена "пълна диагностика". След месец, таблото просто работеше когато си поиска (явно са пипали). Втора употреба 120 лева, работещо (смяната му се оказа доста лесна, по-лесна от на фиата). По-същото време почна да губи много масло (около 1-1.5л на 1000км). Смениха някакви търбички около турбото (спря да харчи масло). Междувременно, му откриха леко крив десен преден амортисьор. Смени го.След това проблем със задните дискови спирачки - задържат. Оправиха ги (жила, търбички).Преди месец, педала на спирачката, почна да потъва. Хайде нова спирачна помпа. След две седмици, отново същият проблем, и колата в момента е в сервиза отново, рекламация им направи.Отделно: дясното огледало не се прибира при паркиране(това просто не го забелязахме при оглеждането). Подсветката на дисплея на климатика, отказа в последствие. Един от сензорите на вентилите също отказа, и са му стои се едно няма гума там (дразнещо е всъщност). От всичките тези неща, само огледалото бяхме пропуснали. В момента на покупката всичко си работеше, а около турбото не се забелязваха никакви течове. Нямаше капки масло под колата, ауспуха беше сух...Просто всичко се прояви в последствие.Иначе в сравнение с бравото, вози перфектно, меко, плавно, като кораб е. Има добра динамика (6 скорости, има и с 5 скорости 105 коня).Имайте едно на ум с тези лагуни .
Коментар
-
Да се намеся и аз в качеството си на собственик на ренде Лагуна 2 се смята от самите Рено за слаб модел. В смисъл - проблемен. За возия колегите са казали. 1,9 двигателя, аз съм с такъм, само малко посъвременен, е много добър. Виж само с какъв съединител е, че 1,9 май всички са с демпферен. Маховик ли, съединител ли, не знам точно. 6степенните скоростни кутии са много добри, след малко обаче може да се включат колеги и да ти кажат, че точно те са слабото място на Рено. Не знам, но в доускорение дизеловите рендета са просто зверове Всъщност Рено е същата работа като ФИАТ. Но картата е голяма работа. Моята е хендсфри де, изобщо няма нужда нищо да правя с нея, само да я нося в джоба си.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
добре е да се отчита пробега при споменаване на техническите неизправности. истината е, че който кара- прави. нови, стари, все тази- искат си поддръжката в различна степен. Затова най-важно е да се отчете цената на тази поддръжка, каквото и да си вземеш ще го правиш.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
То е ясно, че всяка кола се разваля и поправя. От значение е колко често се разваля, скъпи ли са частите, трудни ли са ремонтите. Аз днес след работа ще отида профилактично да видя това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...055&f1=details Знам, че километрите едва ли са реални, знам какво ще ми кажете и за 1.6 - че е слаб за това голямо купе. Аз не съм състезател, не ме интересува особено много това. Може пък това рено да е моята кола, ще я позная, ако е така, но по-вероятно не е . Много правилно се изрази sugarboy - на мареата й знам и кътните зъби и все повече в мен се заформя идеята да съм последният й собственик.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Danchojn написа:Всичко е до късмет. Всички тези неща може да ги има на всеки един автомобил.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
gantcho написа:...Лошото е, че когато дойде в повече електрониката и оставя на пътя::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
-
snake написа:coolboby написа:Половин час търсех един супер стар брой на Auto Bild, едва го намерих
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар