Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Рено Лагуна II

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да, капакът на централната конзола е единственото нещо, което ми се стори не на място. Иначе тапицерията (поне на тази, която гледах в Пазарджик) създава усещане за лукс. Нищо общо с оръфаната алкантра на ланчите. И ако някой е виждал ланча либра комби със здрава пластмаса над резервната гума, нека сподели. Огромен багажник, а се оказва, че не можеш да го товариш с тежък багаж. Може би е предвиден за превоз на памук. Та така за качествените материали на ланчата.Пак за лагуната, която гледах в Пазарджик: Стилен скоростен лост, вътре в колата всичко все едно е правено за мен. Абе за вкус няма смисъл да спорим, аз се впечатлих от тази кола. И ще ми я даде за около 6000 лв. Единственият проблем е, че пробвах да я вкарам в гаража и за малко не се събира. Това е много-много сериозен проблем, няма накъде да го удължавам повече. И без това съм излязъл малко на тротоара. А да имам гараж и да си държа колата пред него, е тъпо. Затова ще помисля за хечбека. Паленето с карта и многото електроника ме изпълват с лоши предчувствия. Нищо не съм решил все още, гледам си коли, намирам си занимавка. Може и мареата да си остане моя завинаги, това също е вариант.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #17
      Това последното, за Мареата, най-разумно ми се вижда. Тъкмо си я вкарал вече в правия път и й знаеш и кътните зъби... Аз също се изкушавам от мисълта да яхна някоя либра, ама неизвестността от покупка на кола на старо ме възпира. От друга гледна точка, тази ми е идеална, поне докато поотрасне детето (децата), ама ти си знаеш. Ако пък нещо ти грабне окото и сърцето неудържимо, се хвърляй, а гаража - какво толкоз, ще поразкъртиш оттук-оттам :D
      Fiat Marea Weekend 1,6 16V

      Коментар


        #18
        Danchojn написа:
        pakumba написа:
        Лично аз се позамислих за такава и се отказах- ужасно много електроника, която те оставя с вързани ръце насред пътя, доста скъпи части ....
        Ето това е основният им проблем и според мен. Много много електроника.Приятел има Меган 2 1.6 бензин. Проблеми с мотора не е имал. Чисто нова е на 30 000км. Сменил е и двата кормилни накрайника. Като цяло моторите са издръжливи.
        е тя на 30 000 даже и двата накрайника са й много...Абе окачването в бг е сериозен проблем, а на френските са им скъпи частите по окачването и не са малко както при италианските. Разбира се това се отразява на возията и поведението на пътя.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          pakumba написа:
          Лично аз се позамислих за такава и се отказах- ужасно много електроника, която те оставя с вързани ръце насред пътя, доста скъпи части и незадоволително изпълнение имайки предвид, че лагуна е най-високия клас за тези години.
          Такива са и моите НЕпреки впечатления.Имам колежка, чиято семейна кола е Лагуна 2, 1.9 дизел. Много удобна кола. Вътре е просторна като Алфата. Возили са ме в нея и съм с добро впечатлеие от возията. На външен вид е приятна за окото.Обаче е адски проблемна кола. Понеже ходи в някакъв сервиз на познати, всеки път когато е там им дават за временно ползване едно ФВ Поло. Ами за последната година имат 2-3 месеца с това Поло. :D Има проблеми с електрониката. Колежката (понеже е жена :D ) не може да ми обясни точно какво й има на колата, но знам само, че често не може да я запалят. Голям проблем и с хидравликата. Сменяха веднъж някакъв маркуч, но по едно време пак изпусна хидравлична течност. После чакаха няколко седмици да им доставят това нещо от някъде. Има и други проблеми, но не мога да дам никакви подробности...
          She was only a whisky maker but he loved her still.

          Коментар


            #20
            Имам същите наблюдения като gantcho, върху лагуната на много близък приятел. От него взех фиата, а той си купи лагуна2 1.9dci. Преди да купи колата, я беше закарал в оторизиран сервиз. Нищо не намериха, въпреки че и бе направена "пълна диагностика". След месец, таблото просто работеше когато си поиска (явно са пипали). Втора употреба 120 лева, работещо (смяната му се оказа доста лесна, по-лесна от на фиата). По-същото време почна да губи много масло (около 1-1.5л на 1000км). Смениха някакви търбички около турбото (спря да харчи масло). Междувременно, му откриха леко крив десен преден амортисьор. Смени го.След това проблем със задните дискови спирачки - задържат. Оправиха ги (жила, търбички).Преди месец, педала на спирачката, почна да потъва. Хайде нова спирачна помпа. След две седмици, отново същият проблем, и колата в момента е в сервиза отново, рекламация им направи.Отделно: дясното огледало не се прибира при паркиране(това просто не го забелязахме при оглеждането). Подсветката на дисплея на климатика, отказа в последствие. Един от сензорите на вентилите също отказа, и са му стои се едно няма гума там (дразнещо е всъщност). От всичките тези неща, само огледалото бяхме пропуснали. В момента на покупката всичко си работеше, а около турбото не се забелязваха никакви течове. Нямаше капки масло под колата, ауспуха беше сух...Просто всичко се прояви в последствие.Иначе в сравнение с бравото, вози перфектно, меко, плавно, като кораб е. Има добра динамика (6 скорости, има и с 5 скорости 105 коня).Имайте едно на ум с тези лагуни .
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #21
              Да се намеся и аз в качеството си на собственик на ренде Лагуна 2 се смята от самите Рено за слаб модел. В смисъл - проблемен. За возия колегите са казали. 1,9 двигателя, аз съм с такъм, само малко посъвременен, е много добър. Виж само с какъв съединител е, че 1,9 май всички са с демпферен. Маховик ли, съединител ли, не знам точно. 6степенните скоростни кутии са много добри, след малко обаче може да се включат колеги и да ти кажат, че точно те са слабото място на Рено. Не знам, но в доускорение дизеловите рендета са просто зверове Всъщност Рено е същата работа като ФИАТ. Но картата е голяма работа. Моята е хендсфри де, изобщо няма нужда нищо да правя с нея, само да я нося в джоба си.
              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

              Коментар


                #22
                Всичко е до късмет. Всички тези неща може да ги има на всеки един автомобил.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  добре е да се отчита пробега при споменаване на техническите неизправности. истината е, че който кара- прави. нови, стари, все тази- искат си поддръжката в различна степен. Затова най-важно е да се отчете цената на тази поддръжка, каквото и да си вземеш ще го правиш.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    То е ясно, че всяка кола се разваля и поправя. От значение е колко често се разваля, скъпи ли са частите, трудни ли са ремонтите. Аз днес след работа ще отида профилактично да видя това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...055&f1=details Знам, че километрите едва ли са реални, знам какво ще ми кажете и за 1.6 - че е слаб за това голямо купе. Аз не съм състезател, не ме интересува особено много това. Може пък това рено да е моята кола, ще я позная, ако е така, но по-вероятно не е . Много правилно се изрази sugarboy - на мареата й знам и кътните зъби и все повече в мен се заформя идеята да съм последният й собственик.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #25
                      Половин час търсех един супер стар брой на Auto Bild, едва го намерих
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #26
                        Danchojn написа:
                        Всичко е до късмет. Всички тези неща може да ги има на всеки един автомобил.
                        Разбира се, че може. Но на 6 поредни италиански автомобила в семейството не ни се е случвало... Пу-пу - да не дърпам дявола за опашката! Иначе, колкото повече електроника - толкова повече рискове. Например колегата му се наложи да кара чисто новото служебно БМВ 5-ца 370 коня няколко вечери без предни и задни светлини - имало грешка в компа ли, какво каза. както и да е - ходи на сервиз и ги оправиха...Лошото е, че когато дойде в повече електрониката и оставя на пътя ПП. А, сега виждам и статията публикувана от coolboby и се сещам, че едната одисея на колежката ми беше свързана точно с чипа за отключване... :D
                        She was only a whisky maker but he loved her still.

                        Коментар


                          #27
                          coolboby написа:
                          Половин час търсех един супер стар брой на Auto Bild, едва го намерих
                          Супер! Ако можеш обаче, сканирай още малко. "Най-честият проблем на Laguna обаче е отказващата"-не намирам продължението.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #28
                            gantcho написа:
                            ...Лошото е, че когато дойде в повече електрониката и оставя на пътя
                            Пример от миналата година: Комби Лагуна, произведена 2006 - бившия ми шеф я купи преди две години за 25 бона . Колата е с "автоматична" ръчна спирачка - няма никакъв лост, бутон или друго устройство с което шофьора може да контролира ръчната спирачка. В мига в който изгасиш двигателя - ръчната се задейства и е активна до мига в който решиш да потеглиш. Миналата есен човека се видя в приключение, когато поради изтощен акумулатор не можа да запали колата след някакво гости в Горна Баня - ходихме да му дадем ток, ама той беше спрял много зле, нямаше пространство за маневриране. Как ли не се опитвахме да я помръднем тази ми ти Лагуна - не и не, накрая решихме въпроса с мно-о-о-го дълги кабели . Дебело искам да подчертая че хич не харесвам автомобил, дето взима решенията вместо мен и не ми оставя избор !
                            ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
                            ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
                            ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

                            Коментар


                              #29
                              Най-честият проблем на Laguna обаче е отказващата.... чип-карта... (1-ви ред на следващата страница)
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар


                                #30
                                snake написа:
                                coolboby написа:
                                Половин час търсех един супер стар брой на Auto Bild, едва го намерих
                                Супер! Ако можеш обаче, сканирай още малко. "Най-честият проблем на Laguna обаче е отказващата"-не намирам продължението.
                                Нямам никаква техника вкъщи дори и хубав фотоапарат. Тези снимки са снимани от телефон, пазя големия размер, а тук във форума са намалени, но пак трудно се разчита

                                Коментар

                                Working...
                                X