Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Рено Лагуна II

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Lane Staley написа:
    Slavi_Lancia написа:
    Не знам как след интериора на Либра тва нещо наподобяващо опел вътре може да те изкефи ама ти си знаеш.
    Чак сега го видях.И не мога да повярвам. Какво има в интериора на Либрата? Че той е отвратителен, по мое скромно мнение. Съчетаването на кръгли бутони с някакви разхвърляни по таблото правоъгълни дисплеи е, меко казано, втрещяващо. Интериора на Браво/Брава/Мареа е в пъти по-издържан. Най-малкото всички елементи се подчиняват на една идея - няма ъгли, само извивки и плавни линии.
    Ай стига рива бе, франкофил. Чудесен е интериорът на Либра.
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      #47
      Вчера пробвах лагуна 2 хечбек. Начало на театъра: влизам в автокъщата и виждам на предното стъкло на реното цена 6900 лв., макар в мобиле да е обявено за 6100. Вече си мисля, че става дума за друго рено или друга автокъща. Появява се баш джамбазинът и го питам може ли да я отключи да я огледам. Той без колебание ме застрелва с репликата: "Виждам, че си сериозен и без пазарлък ти я давам за 6500." А аз го питам: "А в мобиле тази кола не е ли пусната за 6100?". След кратко замисляне продавачът отсича-"В мобиле е крайната цена!" :D "А какви са другите цени-безкрайна и полукрайна?"-несполучливо се шегувам аз.Не е лоша количка, макар че комбито ми харесва повече. Багажникът е съвсем приличен, но пак недоразумението с кората над отделението за резервната гума. Както и при мареата, отделението се покрива само от една мека кора, предполагам от пресован картон. Сложиш ли концентриран товар върху кухините около резервната гума, си счупил или деформирал кората. Необяснимо тъпо измислено.Интериорът за пореден път отбелязвам, че ми харесва. Оказва се, че изключително важно за избора на кола е да е с оригиналните стелки под картоните с надпис мобиле . Поне продавачът явно смяташе така, защото не ме оставяше да погледна почти нищо по колата, а само ме приканваше: "Виж бе, виж бе, оригинални стелки, къде си виждал такива?". Оказа се, че под четирите картона наистина има стелка с надпис лагуна-една единствена, оръфана и мръсна, но това трябваше да е много впечатляващо.Прословутата карта : 5 минути ръчкане с картата в четеца, докато я разпознае. През това време се случваха странни явления: колата се заключваше, пускаха се аварийни, абе ...Запалихме двигателя, който според джамбазина мъркал тихичко. Наистина е така, дори прекалено тихо, защото работеше на около 650 оборота. Скоростният лост леко се тресеше при работа на място, предполагам от ниските обороти. При натискане на газ-замисляне, след отпускане на педала-съвсем лека игра на оборотите и пак се укротяват около 650. След като колата запали, на таблото започна да мига един гаечен ключ. Не беше в червено, но може би беше сигнализация за някакво сервизно обслужване.Както мъдро каза джамбазинът: "Тази кола всичко си има, само километри си няма, твои са!" Ами не, няма да са мои .П.П. Проблемите на колата може би не са сериозни и предполагам, че за 400-500-1000 лв. могат да се отстранят. Но са видими и дразнещи. Не разбирам защо в автокъщите не влагат някаква минимална сума, така че колата да не те отврати още в първите минути на огледа...
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #48
        Странно, а не ти ли каза, че е перфектна и е докарана на ход от Едикъдеси и харчи само 4,5 на 100?Иначе успех с избора на Лагуна2!

        Коментар


          #49
          Lane Staley написа:
          Slavi_Lancia написа:
          Не знам как след интериора на Либра тва нещо наподобяващо опел вътре може да те изкефи ама ти си знаеш.
          Чак сега го видях.И не мога да повярвам. Какво има в интериора на Либрата? Че той е отвратителен, по мое скромно мнение. Съчетаването на кръгли бутони с някакви разхвърляни по таблото правоъгълни дисплеи е, меко казано, втрещяващо. Интериора на Браво/Брава/Мареа е в пъти по-издържан. Най-малкото всички елементи се подчиняват на една идея - няма ъгли, само извивки и плавни линии.
          По тази логика всички съвременни коли с дисплеи трябва задължително да са с квадратни бутони. Или може би чакаш някой да ти сложи кръгъл дисплей
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #50
            BO написа:
            Или може би чакаш някой да ти сложи кръгъл дисплей
            Защо да чакам?
            Прикачени файлове
            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

            Коментар


              #51
              Lane Staley написа:
              BO написа:
              Или може би чакаш някой да ти сложи кръгъл дисплей
              Защо да чакам?
              Ти на това дисплей ли му викаш :D п.п. Като се замисля кръглия дисплей би бил много удобен при използването на навигацията за изобразяване на земното кълбо Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #52
                Като бивш и настоящ собственик на рено и страшен фен на марката мога да кажа много неща. В момента притежавам Лагуна 2 комби Мк1 2001г. 1.8 16 клапана.Като мотор и ходова част е добра кола. Нормално обслужване от към пари. Приемливи екстри и мн. добра возия Проблеми има с периферията около мотора - датчици и т.н. , много лесно се скапват. Особенно след като веднаж подмениш оригиналните.Хората казват че по-добър от френския дизел нямало, но уви рено спецялно в тази сфера за годините от 2000 до 2006 много се излагат и тогава почваш да си биеш главата - защо по дяволите си взех дизел на рено. Хвърлят турбини, харчат масло, + споменатите слабости и на бензиновите мотори с периферията. Никак не мога да кажа че съжелявам за това че притежавам такъв екземпляр и не мога да кажа че ми е създал кой знае какви проблеми. Но всичко си е до въпрос на късмет на каква кола ще попаднеш. Успех
                Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
                Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
                Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

                Коментар


                  #53
                  bjlagypa написа:
                  Като бивш и настоящ собственик на рено и страшен фен на марката мога да кажа много неща. В момента притежавам Лагуна 2 комби Мк1 2001г. 1.8 16 клапана.Като мотор и ходова част е добра кола. Нормално обслужване от към пари. Приемливи екстри и мн. добра возия Проблеми има с периферията около мотора - датчици и т.н. , много лесно се скапват. Особенно след като веднаж подмениш оригиналните.Хората казват че по-добър от френския дизел нямало, но уви рено спецялно в тази сфера за годините от 2000 до 2006 много се излагат и тогава почваш да си биеш главата - защо по дяволите си взех дизел на рено. Хвърлят турбини, харчат масло, + споменатите слабости и на бензиновите мотори с периферията. Никак не мога да кажа че съжелявам за това че притежавам такъв екземпляр и не мога да кажа че ми е създал кой знае какви проблеми. Но всичко си е до въпрос на късмет на каква кола ще попаднеш. Успех
                  Френски дизел????Да!След 2000 год френски дизел,само Пежо-Ситроен.Рено след 2000 год-НЕ!До 2000 год-ДА!Старата слава на Рено-дизел беше DTi.

                  Коментар


                    #54
                    Lane Staley написа:
                    BO написа:
                    Или може би чакаш някой да ти сложи кръгъл дисплей
                    Защо да чакам?
                    Тва ренде е поне 10 години по ново от либра, и сравнението ти е неуместно. Извади ренде произведено 2000 година сложи две снимки на интериорите една до друга и тогава пак ще си говорим. Не отричам че бутоните на либра и мен не ме кефят особено но като цяло интериора за времето си е уникален да не говорим че и днес 10 год по късно е доста по стилен от на повечето нови коли
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #55
                      Аз не сравнявам с Рендето.Просто интериорът на Либрата не ми харесва. Лично мнение. И към 80те да го отнеса все тая. Може да е страхотен като сглобка и материали, но не е нещо, което като го видя да ми хареса. Така, като се изкефих на интериора на Бравото - обикновена пластмаса, но всеки детайл е обмислен и се връзва с останалите. Така, като същия този интериор на Рено според мен не е удачен за Рено Меган Купе РС - просто не е спортен.Аз не робувам на марки или друго - или ми харесва или не.
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #56
                        Стига сте гледали и обсъждали интериори,екстериори,кръгли бутони и кръгли дисплеи.Колата е техническо изделие и се гледат технически параметри,икономичнист,надежност,износоустойчивост ,комфорт,а дизайн и цвят на последно място.Голяма работа ще бъде, ако ви хареесва дизайна и интериора,а в повечето време стои по сервизите.Най малко има 100 неща от техническо естество по важни в колата от формата на таблото,дисплеите и формата на бутоните.

                        Коментар


                          #57
                          Stefan Hadjov написа:
                          Стига сте гледали и обсъждали интериори,екстериори,кръгли бутони и кръгли дисплеи.Колата е техническо изделие и се гледат технически параметри,икономичнист,надежност,износоустойчивост ,комфорт,а дизайн и цвят на последно място.Голяма работа ще бъде, ако ви хареесва дизайна и интериора,а в повечето време стои по сервизите.Най малко има 100 неща от техническо естество по важни в колата от формата на таблото,дисплеите и формата на бутоните.
                          Е чеки ся, при италянките аз си мисля че преди всичко се гледа дизаин екстериор интериор и екстри, за надеждност и износоустоичивост и дума не може да става Ако искате надежност ще трябва да смените марката Човек сам избира дали да го кефи колата от вън и от вътре и сяка седмица да лежи под нея или да е здрава ама да е безлична
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #58
                            Stefan Hadjov написа:
                            Стига сте гледали и обсъждали интериори,екстериори,кръгли бутони и кръгли дисплеи.Колата е техническо изделие и се гледат технически параметри,икономичнист,надежност,износоустойчивост ,комфорт,а дизайн и цвят на последно място.Голяма работа ще бъде, ако ви хареесва дизайна и интериора,а в повечето време стои по сервизите.Най малко има 100 неща от техническо естество по важни в колата от формата на таблото,дисплеите и формата на бутоните.
                            За всеки е различно, ако теб те интересува едно, мен ме интересува друго.Така, че добави едно "според мен" в мнението си, че то си е твое.
                            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                            Коментар


                              #59
                              Stefan Hadjov написа:
                              Стига сте гледали и обсъждали интериори,екстериори,кръгли бутони и кръгли дисплеи.Колата е техническо изделие и се гледат технически параметри,икономичнист,надежност,износоустойчивост ,комфорт,а дизайн и цвят на последно място.Голяма работа ще бъде, ако ви хареесва дизайна и интериора,а в повечето време стои по сервизите.Най малко има 100 неща от техническо естество по важни в колата от формата на таблото,дисплеите и формата на бутоните.
                              Хайде сега го обясни на повечето потребители от женски род това така, че да те разберат
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #60
                                BO написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                Стига сте гледали и обсъждали интериори,екстериори,кръгли бутони и кръгли дисплеи.Колата е техническо изделие и се гледат технически параметри,икономичнист,надежност,износоустойчивост ,комфорт,а дизайн и цвят на последно място.Голяма работа ще бъде, ако ви хареесва дизайна и интериора,а в повечето време стои по сервизите.Най малко има 100 неща от техническо естество по важни в колата от формата на таблото,дисплеите и формата на бутоните.
                                Хайде сега го обясни на повечето потребители от женски род това така, че да те разберат
                                За мен също е много важно да ми харесва колата, която карам и отвън и отвътре, защото все пак и ладите не се развалят, ама не ги караме, щото са грозни. Аз лично здрава, но грозна кола не бих си купил. Въпрос на личен избор и предпочитания.

                                Коментар

                                Working...
                                X