Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Рено Лагуна II

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    coolboby написа:
    Нямам никаква техника вкъщи дори и хубав фотоапарат. Тези снимки са снимани от телефон, пазя големия размер, а тук във форума са намалени, но пак трудно се разчита
    Добре са. А и аз имам орлов поглед и всичко разчитам :D .
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #32
      Колега, чесно казано- предпочитам да си карам Фиат-а, пред риска да се вкарам в някой филм с неизвестенкрай. Предпочитам да си карам колата, отколкото да скъсява живота по сервизите- това е моя извод от статията. Но в крайна сметка- и избора, и парите са твои.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #33
        Такааа, 2004 баща ми си взе чисто нова Лагуна Градтур 1.9дци с почти всички екстри от Промобил. Недостатъци - фабричната музика беше с отвратително качество, ужасно кънтеше в задните врати, спомням си че заклещвах бутилка минерална вода от 1.5 между седалката и задната врата, за да не кънти. Много е ниска, трябва много да се внимава за всякакви препятствия. Фабричните лети джанти се кривят страшно лесно. Много внимавай с картата - лично опитай всичките й екстри - включително би трябвало, ако се отдалечиш с картата в джоба да се заключи сама. Ако е от Германия/Австрия би трябвало да има контрол на налягането в гумите. Виж да не дава грешка за нещо. Ако свети някоя сервизна лампа по-добре не се захващай с въпросната кола, защото няколко пъти сме ходили за чистене на грешки - 40лв на бройка беше, сега сигурно е по-малко. С двигателя не сме имали проблеми, като изключим една промивка на системата заради лоша нафта. На дълъг път разхода много рядко мърдаше от 6.6 като баща ми по принцип има много тежък десен крак, най-много 7.3 имам спомен да е дала. Градско почти не е карана, така че не мога да кажа нищо. По принцип точно този дизел е доста чист, не би трябвало да пуши, ако форсираш на място. Баща ми я върна заради многото дребни потраквания(почти от всякъде), ужасната музика и до голяма степен заради кривящите се джанти. Кара я до около 40-50хил км...Сетих се още нещо дребно. Поставката за чаши на централната конзола е отвратително глупаво измислена. В първата дупка правиш и таблото и себе си в кафе или каквото пиеш. Обаче пък във вратите съм събирал до 6 бутилки от минерална вода/кола и други такива, щото предимно на дълъг път я карахме

        Коментар


          #34
          vital написа:
          Такааа, 2004 баща ми си взе чисто нова Лагуна Градтур 1.9дци с почти всички екстри от Промобил. Недостатъци - фабричната музика беше с отвратително качество, ужасно кънтеше в задните врати, спомням си че заклещвах бутилка минерална вода от 1.5 между седалката и задната врата, за да не кънти. Много е ниска, трябва много да се внимава за всякакви препятствия. Фабричните лети джанти се кривят страшно лесно ...
          Аз ще гледам бензинова и то с обикновени джанти. Така че поне кривящите се джанти отпадат като проблем . За ниска - и на мен на снимките ми се стори ниска, но по данни на auto.ru е ниска точно колкото мареата. И за двете пише "Дорожной просвет-120 мм". Предполагам, че това е разстоянието от пода на колата до земята. Само че няма да я гледам днес. Тук от 15 ч. започна да вали проливен дъжд и чак сега се поукроти, но по улиците направо тръгнаха реки и не е за коли.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #35
            Джантите винаги можеш да ги продадеш на някой ентусиаст. Аз лично ти препоръчвам да гледаш "екземпляри" с по-високото ниво на оборудване. Иначе според мен не си заслужава. Кожените седалки са електрически и са невероятно удобни, но за моите разбирания се седи доста ниско. Самата кола ми се струва ненужно ниска, но пък при висока скорост по магистрала(където предимно съм се возил) стои много стабилно. Шумоизолацията е много добра, стига да не тропа нещо от самата кола

            Коментар


              #36
              Колега точно за тоя модел не мога да ти дам инфо, но иане съм карал РеноКлио с двигател 1,7 дизел.Колата беше служебна ,взех я чисто нова на 18км беше. Като цяло не е лош избор, но както казват колегите има дребни нещица които много дразнят.Моята хлопаше по вратите и таблото. Музиката наистина е отвратителна. Автомобила е много нисък и има проблем по пътя с него. Един път съм закъсвал с нея на пътя ,добре че беше почити в град, явно от лошото гориво или поради някава друга причина, се е затворил един клапан който подава гориво ,вътре светна като самолет ,всички видове лампи. Дърпаха ме до един гараж, и на сутринта до сервиза. Оказа се този клапан спира горивото и до там. като се има предив че колата е произведена в Турция , всичко се изяснява.Та съвета ми е да внимаваш!

              Коментар


                #37
                Преди около година бях доста заинтересован от тези Рена, харесаха ми на вид и започваха да излизат добри цени, но......често се говори за проблеми с паленето свързани с TDC сензора, както и проблеми с код картата, слабички са откъм окачване, ЕГР клапана е познат проблем, често се пукат тръбите преди и след турбото, а нови са скъпи, не е рядко да срещнеш проблеми с ел. стъкла и ел. огледала и още и още...... Абе късметлия ли си? Ако си давай, взимай една такава, иначе много екстри, на добра цена, абе всичко на пръв поглед е чудесно.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #38
                  Ако ти харесва - вземай я. Не слушай какво ти приказват - чунким на фиата му се вдигат стъклата - зимата изобщо не ги свалям, иначе трябва да ги вдигам ’ръчно’. Да не говорим за термостата, който е консуматив и никак не е евтин - смених го преди 2 години и пак е за смяна. като тръгнеш да правиш окачването на фиата, не сменяш тампони като на нормалните коли... ами малко по-дълбоко те бърка в джоба. А на фиата не тропат вратите - то си е цял оркестър в купето.... А музиката си е направо "супер" ако си с оригиналните говорителчета.... каквато и кола да вземеш - все ще й се намерят кусури - така че - харесвати - вземаш я - няма да я караш 20 години я....
                  Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                  Коментар


                    #39
                    Преди горе-долу половин година бях пред същата дилема - да сменя ли мареата с една такава лагуна. След малко четене във форума на рено и много обикаляне из София -- май видях всяка една лагуна за продан по онова време -- избрах една добре позната и поддържана мареа пред едно по-ново но непознато ренде. Това, което си спомням от тогавашното ми проучване: - Автоматични скорости - отзивите тип "по принцип" варираха от "много добри" до "проблемни". Имаше и конкретни оплаквания във форума, ама то в кой форум няма... - Карта за палене - това ми се стори най-проблемния елемент. Останах с усещането че всеки втори страда или е страдал от нея, по-точно не от картата а от четеца. Цифрите които се цитираха за ремонт бяха плашещи (сори не си спомням точно, ама не бяха 100-ина лв, а в пъти). - Някакви задни тампони на комбито - фабрично недоизкусурени, имало гайки, които ги късали, запознатите майстори при смяната слагали и шайби и проблема се решавал. Естествено преди това трябва да намериш майстор който знае за това или такъв който би те изслушал, а тоя последния тип майстори... - Обичайните препоръки за дизел - да няма луфт в турбината и пр. - За първоначално обслужване бяха цитирани суми, които не ми се понравиха.Това си спомням сега, може да е имало и още. Част от причините за решението ми тогава да не купувам беше и тотално разочароващият интериор. Отвън е впечатляваща, но отвътре бях разочарован. Очаквах повече. Това последното разбира се е лично виждане и е валиден аргумент единствено и само за мен самия.P.S. Бензиновата лагуна от линка към catalog.auto.ru е това, което наричат Лагуна 2 фаза 2 и мисля се произвежда от 2005 или 2006. Поне картинката, за данните - не знам.
                    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                    Коментар


                      #40
                      Абре човека иска да му кажете да си я купи вие само го разубеждавате Не знам как след интериора на Либра тва нещо наподобяващо опел вътре може да те изкефи ама ти си знаеш. За самата кола като возия наистина е отлична и динамиката и е много добра кара се лесно заради хубавите "чувствителни" педали и добрия усет на колата в волана и до тук. Опре ли до подръжка за чаркове все едно пазаруваш за мерцедес, кво толкова има в тва рено че са такива цифри не знам. Шефа ми на времето си купи такава чисто нова и често я покарвах ама повечето пъти я покарвах в посока към сервиза тва разбира се ако се движи, щото както казаха колегите по горе борд компа като се заинати с некоя грешка и не моиш я мръдна Вче ми са смътни спомените щото беше одавна ама и тои побърза да се отърве от нея. Лично смятам че от френските и специално при високия клас коли рено е наи неподходящ избор. Виж малките им моделчета клио са кучета ама големите са пълни с магарии. Вземи си харесаи нещо по масово и по просто от към електроника
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #41
                        Slavi_Lancia написа:
                        Лично смятам че от френските и специално при високия клас коли рено е наи неподходящ избор.
                        А аз дори си мисля, че името на фенският автомобил висок клас е Ситроен. Например С5. И въобще, има една френска марка и това е тя. Много ме кефят...(но да не отклонявам темата)
                        She was only a whisky maker but he loved her still.

                        Коментар


                          #42
                          gantcho написа:
                          Slavi_Lancia написа:
                          Лично смятам че от френските и специално при високия клас коли рено е наи неподходящ избор.
                          А аз дори си мисля, че името на фенският автомобил висок клас е Ситроен. Например С5. И въобще, има една френска марка и това е тя. Много ме кефят...(но да не отклонявам темата)
                          Ще си платиш за това Абе проблемен модел си е. Нещо като тяхно си Стило.Според мен ако ще си вземаш Ренде си струва да си вземеш дизел. Ето малко храна за размисъл:http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=76586.0
                          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                          Коментар


                            #43
                            Slavi_Lancia написа:
                            Абре човека иска да му кажете да си я купи вие само го разубеждавате Не знам как след интериора на Либра тва нещо наподобяващо опел вътре може да те изкефи ама ти си знаеш.
                            Не е така. Аз вече си изпуснах двама купувачи на мареата и сега вече няма нищо спешно. От либрите се разочаровах напълно. На най-наточената в мобиле- http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...296&f1=details , цената й падна от 6000 на 4500, сигурно има защо. В интерес на истината преди 2-3 дни си платих, за да я огледат и тестват. Е, казаха ми, че не струва дори и тези пари - синкав дим от ауспуха, някакви странни свирения от към ремъците, ръждясал преден капак... Преди това я гледа друг колега от форума, оказа се, че продавачът предвидливо е оставил колата без акумулатор. А много я харесах тази либра. Ако момчетата, които я гледаха за мен, я бяха одобрили, досега да съм я купил и да съм продал мареата. Нещата бяха навързани.
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #44
                              snake написа:
                              От либрите се разочаровах напълно..
                              Е как може да се разочароваш от вискчи либри?Аз миналата година като търсих кола бях решил, че ще карам 2.4 JTD, взех си майстора и тръгнахме с него из София, като наблегнахме на Горубляне, че там е най-концентрирано И съм сигурен, че си взех най-доброто на пазара по него време (да чукна на дърво). Оглеждах и либри и 156-ки и най-накрая се спрях на това. Действително, не ми беше писано да взема либра. Но това не промени отношението ми към тях... Либрите са чудесни. И ако знаеш каква ми измъкнаха изпод носа. Просто единия ден излезе обявата, на другия ден колата вече я нямаше. Просто трябва да отделиш време, да се поогледаш и това е. Не съм чул някой да има Либра и да не е доволен от нея... И за мен това е във всички случаи по-добър вариант от проблемните лагуни. Но ти си знаеш...
                              She was only a whisky maker but he loved her still.

                              Коментар


                                #45
                                Slavi_Lancia написа:
                                Не знам как след интериора на Либра тва нещо наподобяващо опел вътре може да те изкефи ама ти си знаеш.
                                Чак сега го видях.И не мога да повярвам. Какво има в интериора на Либрата? Че той е отвратителен, по мое скромно мнение. Съчетаването на кръгли бутони с някакви разхвърляни по таблото правоъгълни дисплеи е, меко казано, втрещяващо. Интериора на Браво/Брава/Мареа е в пъти по-издържан. Най-малкото всички елементи се подчиняват на една идея - няма ъгли, само извивки и плавни линии.
                                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                                Коментар

                                Working...
                                X