Потретвам се, че това правителство предлага много безумни забрани.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акция "Китайски ксенон".
Collapse
X
-
ха, отдавна не съм писал, НО и аз имам мнение по този въпрос. Според мен каква е крушката/източника на светлина, било то ксенон за 500лв. или ксеноин за 50, или крушка за 2,50 няма никакво значение от гледна точка на заслепяване. Както и проблема с лупи или без. Единствения проблем, Е ЧЕ НИКОЙ НЕ СИ РЕГУЛИРА ФАРОВЕТЕ!!! И има една мнооого голяма част от водачите, които се опитват да ги регулират, НО самите фарове са повредени и не подлежат на регулиране. Това че стъклото е понадраскано няма никакво значение, това че има някакви отблясъци на фона на светлинния сноп е по-скоро за пренебрегване. В семейството имаме и браво и алфа, едното с лупи другото с рефлектор. Еми на фара с лупата като се счупят водачите вътре и фара свети където му падне и не подлежи на никакви регулировки. СЛед като го ремонтирах край на всякакво заслепяване, както и много добра светлина без ксенон. За фара с рефлектор... също има някакъв проблем, защото така и не можах да го регулирам, Извода е че фара трябва или да се смени или да се отвори и намери проблема. Той никога няма да свети както трябва независимо, че изглежда здрав. Оги е качил приблизителната схема как трябва да светят фаровете. За тези които не са наясно, идеята е да светят напред и в дясно. Само ако веднъж завинаги се въведе задължително регулиране на всички коли, ще се реши проблема със заслепяването. И не на последно място... много от новите автомобили имат моторизирано управление на фаровете, като се разчита на това, задкормилното устройство да не е с кухо място между ушите . Примерно като карам извънградско си вдигам фаровете една идея нагоре за да светят по-надалеч(като се има предвид, че са добре регулиране и ми прави впечатление, че никога не ми святкат, че ги заслепявам.), и винаги като вляза в града ги спускам максимално надолу, което си е достатъчно.Та хора, регулирайте си или си ремонтирайте фаровете!!!!! , няма значение какви са ви крушките.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Вярно е както казва "phoenix" че не е толкова важно дали фаровете са ксенон или не, важно е геометрията на светлинното петно - ниско напред и под ъгъл надясно. Сещам се че един колега продаваше фарове от английски автомобил на които светлинното петно е наляво поради това че колите им са с десен волан. Но човека си казва, а пък който ги иска - на негов риск. Също си мисля че внесените коли с десен волан (на тия които не са им стигнали парите да си купят нормални коли) също светлинното петно е насочено наляво - по начин който причинява заслепяване.Също така съм срещал мнения че при дъжд и мокро време ксеноните не светят добре. Не използвам ксенони и нямам впечатления. Нека колегите които имат ксенони да кажат как им светят ксеноните при мокро време и в дъжд.Понеже спектъра на светлината им е по-различен от спектъра на светлината на нормалните крушки.А пък за акцията на КАТ - никой не е казал че китайските ксенони са забранени. Обаче могат да правят въпрос за геометрията на светлинното петно, силата и спектъра на светлината според данните на производителя - ако производителят ги е дал като техническа информация. Проверката обаче се прави в технически пункт където трябва да имат оборудване и справочни данни за съответната кола.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
скоро един колега от друг форум беше пуснал тема.. Ника му... срещу КАТ, и надълго и нашироко разказа, как след рутинна проверка на КАТ му спряли колата от движение, защото била със спортно гърне, на КАТ-аджиите без никаква измервателна апаратура разбрали, че гърнето му е много по-шумно, отколкото трябва.Та ако ме спрат и ми кажат нещо за ксенона.. може и аз да постна тук една такава тема, как съм спечелил срещу кат.Това за тази акция за мен са пълни глупости и вярвайте ми ще има цирк
Коментар
-
Vladim написа:И в крайна сметка в пъти по-важно е пунктовете за ГТП наистина да са изрядни, защото според мен много по-важна е спирачната и кормилната система на автомобила пред това някой да ти блесне в очите. Защото дори с изрядни фарове някое говедо може да кара на дълги и пак да те заслепи.
Коментар
-
ogi28b написа:При неравности дори и мерцедес 63 АМГ тунинг СЛ.ком - също проблясва и заслепява. Това е положението. .
Коментар
-
Чакай сега, не ми извъртай думите! Фабричният ксенон НЕ заслепява, при нормални пътни условия, сухо време. Обаче - аз говоря за неравности, това не са нормални пътни условия. При подскачането на колата - и светлината си подскача. Моите нямат разни системи, и не ми е нужно да имам автоматично регулиране, за да видя че фаровете ми светят по-високо , и да ги сваля, или по-ниско, за да ги вдигна. И моите проблясват при неравности. И моите блестят като им е мръсно стъклото, ама си го бърша. И да знаеш, че точно за да минимизирам ефекта на китайския ксенон - сложих си фарове с лупи. Хващам се на 4 баса, че ще мина успешно ГТП в частта "фарове".
Коментар
-
Аз не говоря за изисквания и не съм си свалил ксенона заради някакви изисквания. Махнал съм го защото осъзнавам, че преча. На вас дори и да ви направят чуждите изисквания пак няма да сте съгласни, пак ще си знаете своето и отново ще твърдите, че вашите фарове не пречат на никой.Много ми е интересно ако утре ти кажат на ГТП че автомобила ти не е годен заради фаровете, какво ще направиш. Ще доказваш, че грешат или ще свалиш ксенона.
Коментар
-
Кое не е оправдано? Нали няма право да внася изменения в светлинната уредба на автомобила? Ще твърди, че си е така фабрично ли? Аз съм вадил сертификат за една кола, между другото, точно за ксенонова система ставаше дума, дали е фабрична, или не. Застрахователна компания отказваше да плати ксенонов фар, а разликата с халогенния беше 2000 лв. без малко. Отне ми 2 часа. Ясно е, че е незаконно, просто на никой не му пука. За това и писах горе, ако на едно място не минеш, отиваш на друго. Остава на личната ти съвест да го направиш така, че да не пречиш на другите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар