Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акция "Китайски ксенон".

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Потретвам се, че това правителство предлага много безумни забрани.
    Въобще не говоря за нашето правителство. Преди 4г някъде и аз си слагах такива китове, но ги свалих след като започнаха да стават все по масови-установих, че дразня насрещните.

    Коментар


      #47
      ха, отдавна не съм писал, НО и аз имам мнение по този въпрос. Според мен каква е крушката/източника на светлина, било то ксенон за 500лв. или ксеноин за 50, или крушка за 2,50 няма никакво значение от гледна точка на заслепяване. Както и проблема с лупи или без. Единствения проблем, Е ЧЕ НИКОЙ НЕ СИ РЕГУЛИРА ФАРОВЕТЕ!!! И има една мнооого голяма част от водачите, които се опитват да ги регулират, НО самите фарове са повредени и не подлежат на регулиране. Това че стъклото е понадраскано няма никакво значение, това че има някакви отблясъци на фона на светлинния сноп е по-скоро за пренебрегване. В семейството имаме и браво и алфа, едното с лупи другото с рефлектор. Еми на фара с лупата като се счупят водачите вътре и фара свети където му падне и не подлежи на никакви регулировки. СЛед като го ремонтирах край на всякакво заслепяване, както и много добра светлина без ксенон. За фара с рефлектор... също има някакъв проблем, защото така и не можах да го регулирам, Извода е че фара трябва или да се смени или да се отвори и намери проблема. Той никога няма да свети както трябва независимо, че изглежда здрав. Оги е качил приблизителната схема как трябва да светят фаровете. За тези които не са наясно, идеята е да светят напред и в дясно. Само ако веднъж завинаги се въведе задължително регулиране на всички коли, ще се реши проблема със заслепяването. И не на последно място... много от новите автомобили имат моторизирано управление на фаровете, като се разчита на това, задкормилното устройство да не е с кухо място между ушите . Примерно като карам извънградско си вдигам фаровете една идея нагоре за да светят по-надалеч(като се има предвид, че са добре регулиране и ми прави впечатление, че никога не ми святкат, че ги заслепявам.), и винаги като вляза в града ги спускам максимално надолу, което си е достатъчно.Та хора, регулирайте си или си ремонтирайте фаровете!!!!! , няма значение какви са ви крушките.
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #48
        Вярно е както казва "phoenix" че не е толкова важно дали фаровете са ксенон или не, важно е геометрията на светлинното петно - ниско напред и под ъгъл надясно. Сещам се че един колега продаваше фарове от английски автомобил на които светлинното петно е наляво поради това че колите им са с десен волан. Но човека си казва, а пък който ги иска - на негов риск. Също си мисля че внесените коли с десен волан (на тия които не са им стигнали парите да си купят нормални коли) също светлинното петно е насочено наляво - по начин който причинява заслепяване.Също така съм срещал мнения че при дъжд и мокро време ксеноните не светят добре. Не използвам ксенони и нямам впечатления. Нека колегите които имат ксенони да кажат как им светят ксеноните при мокро време и в дъжд.Понеже спектъра на светлината им е по-различен от спектъра на светлината на нормалните крушки.А пък за акцията на КАТ - никой не е казал че китайските ксенони са забранени. Обаче могат да правят въпрос за геометрията на светлинното петно, силата и спектъра на светлината според данните на производителя - ако производителят ги е дал като техническа информация. Проверката обаче се прави в технически пункт където трябва да имат оборудване и справочни данни за съответната кола.
        Bravo 1.6 / 16

        Коментар


          #49
          скоро един колега от друг форум беше пуснал тема.. Ника му... срещу КАТ, и надълго и нашироко разказа, как след рутинна проверка на КАТ му спряли колата от движение, защото била със спортно гърне, на КАТ-аджиите без никаква измервателна апаратура разбрали, че гърнето му е много по-шумно, отколкото трябва.Та ако ме спрат и ми кажат нещо за ксенона.. може и аз да постна тук една такава тема, как съм спечелил срещу кат.Това за тази акция за мен са пълни глупости и вярвайте ми ще има цирк

          Коментар


            #50
            Vladim написа:
            И в крайна сметка в пъти по-важно е пунктовете за ГТП наистина да са изрядни, защото според мен много по-важна е спирачната и кормилната система на автомобила пред това някой да ти блесне в очите. Защото дори с изрядни фарове някое говедо може да кара на дълги и пак да те заслепи.
            Ето това е истината! Когато в пункт за ГТП си свършат работата - тогава нито ще има английски фарове (каквито видях поне 10 за тези 2-3 часа път в тъмницата, на път за Китен), нито ще има нерегулирани. От там тръгва всичко. chaveto - както стана въпрос - на път за Китен се загледах в осветителните уредби на други коли. НЯМА такава кола, която да регулира автоматично фарът си за части от секундата. При неравности дори и мерцедес 63 АМГ тунинг СЛ.ком - също проблясва и заслепява. Това е положението. А коли с рефлекторни фарове с разграфено стъкло блестят страшно много, и много заслепяват. Но не повече от английски, или от нерегулиран фар с халогенка! Категорично.

            Коментар


              #51
              ogi28b написа:
              При неравности дори и мерцедес 63 АМГ тунинг СЛ.ком - също проблясва и заслепява. Това е положението. .
              Бях останал с впечатлението, че точно ти твърдеше, че фар с лупа и ксенон не заслепява, блести................. и точно говореше за твой те фарове.Сега пък твърдиш, че един мерцедес който е с фабричен ксенон ти бил проблясвал при неравности, е какво остава да очакваме от твоите фарове който нямат нито една екстра. Не очаквай чудеса от тези системи, не може да са ефективни на 100% по нашите пътища. Точно затова "глупаците" работят и точно затова един фабричен ксенон не струва 2.50.Кажете на всички автомобилни производители, че са глупави. С монтаж на китайски ксенон от всеки един автомобил ще спестях по хиляди евра.П.С знам точно три случая с напускане на пътното платно заради заслепяване, един от тях завърши челно в голямо дърво на което и кората не падна............................................. ................

              Коментар


                #52
                Чакай сега, не ми извъртай думите! Фабричният ксенон НЕ заслепява, при нормални пътни условия, сухо време. Обаче - аз говоря за неравности, това не са нормални пътни условия. При подскачането на колата - и светлината си подскача. Моите нямат разни системи, и не ми е нужно да имам автоматично регулиране, за да видя че фаровете ми светят по-високо , и да ги сваля, или по-ниско, за да ги вдигна. И моите проблясват при неравности. И моите блестят като им е мръсно стъклото, ама си го бърша. И да знаеш, че точно за да минимизирам ефекта на китайския ксенон - сложих си фарове с лупи. Хващам се на 4 баса, че ще мина успешно ГТП в частта "фарове".

                Коментар


                  #53
                  В БГ.

                  Коментар


                    #54
                    Ами да, карам колата си в България, и се стремя да покривам изискванията в България. Който кара в Германия - да покрива техните изисквания.

                    Коментар


                      #55
                      Аз не говоря за изисквания и не съм си свалил ксенона заради някакви изисквания. Махнал съм го защото осъзнавам, че преча. На вас дори и да ви направят чуждите изисквания пак няма да сте съгласни, пак ще си знаете своето и отново ще твърдите, че вашите фарове не пречат на никой.Много ми е интересно ако утре ти кажат на ГТП че автомобила ти не е годен заради фаровете, какво ще направиш. Ще доказваш, че грешат или ще свалиш ксенона.

                      Коментар


                        #56
                        Ще отиде на преглед в друг пункт

                        Коментар


                          #57
                          не могат да му кажат че не е годен, докато законово не е оправдано
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #58
                            Кое не е оправдано? Нали няма право да внася изменения в светлинната уредба на автомобила? Ще твърди, че си е така фабрично ли? Аз съм вадил сертификат за една кола, между другото, точно за ксенонова система ставаше дума, дали е фабрична, или не. Застрахователна компания отказваше да плати ксенонов фар, а разликата с халогенния беше 2000 лв. без малко. Отне ми 2 часа. Ясно е, че е незаконно, просто на никой не му пука. За това и писах горе, ако на едно място не минеш, отиваш на друго. Остава на личната ти съвест да го направиш така, че да не пречиш на другите.

                            Коментар


                              #59
                              не гледайте във фаровете на насрещното и няма да ви заслепяват.. а онези в пъти по-големи нещастни, тъпи, малки, прости, ...., дето карат с фарове за мъгла - относно задните, не знам кога ще ми прищрака и ще изпотроша нечий стопове
                              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                              e30 forever!

                              Коментар


                                #60
                                е-е-е-е-е що с рогата бре колега Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

                                Коментар

                                Working...
                                X