Защо всичко трябва да става толкова трудно и с такива мъки?Та накратко ще опиша проблема, с който се сблъсках, пък ако някой може да даде съвет/мнение дали нещата реално са така ще бъда доволен.Историята накратко.Имам 3 ГСМ номера, които пренадлежат на фирма.Фирмата е сключила двугодишен договор (естествено).Срока на изтичане на договора е 17.06.2010.Един месец преди това се подава въпросното нещо, което явно не е договор а е "Договор Заявка Форма 1А".Аз си го обяснявам, че ти се молиш да ползваш услуга, подписваш ЕДНОСТРАННО, че си съгласен с всичко клаузи от него, ама другата страна ако и скимне и може примерно след 10 дена да каже, че не иска да подписва договора с теб, защото имало проблем. Така се получи отказ. Причината:Фирмата подава молба за прехвърляне на въпросните 3 номера на частно лице на дата 11.майТова е един месец + една седмица преди края на срока на договора.След една седмица се обаждат и казват, че въпросната заявка (договор) и аз не знам какво е точно, не може да бъде изпълнена, защото договора изтичал след един месец. Съответно сега не може да се направи.От това следват моето заключение:Задължително, за да прекратиш въпросния договор срока трябва да изтече, за да подадеш молба за прекратяване на договора. По тази логика вместо договора да е 24 месеца автоматично се превръща в 25 месечен.Това не е ли вид измама?Другото което ме интересува реално.Сега, след изтичане на договора реално (дата след 17.06) се подава същия договор за същото нещо, което не го знам точно какво е.Та в този "договор" има клауза за "Срок на договора". Естествено вътре е попълнен автоматично 24 месеца. При моите изрични запитвания и възражения, че искам въпросния договор да е 12 месечен, то ми се отговаря:Не може този договор да е 12 месечен при положение, че тези номера са били на фирма, която преди това е имала 24 месечен договор. Съответно и аз първия договор трябва да го подпиша за 24 месеца.Каква връзка реално имам аз с договора преди това на тези номера, че ме задължават договора да е 24 месечен?Фирмата просто си подава молба, спазва тези 30 дена предизвестие и просто номерата стават собственост на друг.Съмнявам се, че ако фирмата преди това беше подписала 12 месечен договор, а аз сега исках да подпиша 24 месечен щеше да има проблем.Та има ли такова нещо или просто да продължавам да си търся правата, ама и аз не знам къде...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Договор Заявка Форма 1А" -> Виваком?
Collapse
X
-
А той договорът не е ли изтекъл вече и не си ли пред свършен факт - а именно нов договор? Единственото решение е да прочетеш добре договорът им, както и е било добре да им поискаш вътрешен документ, с който въпросният оператор отказва договори за срок по-малък от предходния сключен такъв. В случая можеш да се жалваш в КРС, както и в централния офис на оператора, което е важно от гледна точка на това, че много често мениджърите там няма идея какво се върши на местно ниво.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
-
ele написа:А той договорът не е ли изтекъл вече и не си ли пред свършен факт - а именно нов договор? Единственото решение е да прочетеш добре договорът им, както и е било добре да им поискаш вътрешен документ, с който въпросният оператор отказва договори за срок по-малък от предходния сключен такъв. В случая можеш да се жалваш в КРС, както и в централния офис на оператора, което е важно от гледна точка на това, че много често мениджърите там няма идея какво се върши на местно ниво.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега, ако не изпускам някой важен детайл, според мен става въпрос за самодейност от страна на някой дилър Никой не може да задължи никого да влезе в какъвто и да е договор. Клиентът е в силна позиция, защото ако иска може изобщо да не подпише никакъв договор. Единственото, което могат да направят е да не ти дадат нещо примамливо, което би се полагало за двугодишен договор. От там нататък - вземаш си шапката и отиваш в съседния офис на същата фирма и разпитваш там как стоят нещата, поне аз така бих направил. Сега, ако условията им са някакви промоционални, които предполагат двугодишен договор - тогава друг въпрос... Имат право да настояват за това, ти пък имаш право да не се съгласиш.Поздрави.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
gantcho написа:Колега, ако не изпускам някой важен детайл, според мен става въпрос за самодейност от страна на някой дилър Никой не може да задължи никого да влезе в какъвто и да е договор. Клиентът е в силна позиция, защото ако иска може изобщо да не подпише никакъв договор. Единственото, което могат да направят е да не ти дадат нещо примамливо, което би се полагало за двугодишен договор. От там нататък - вземаш си шапката и отиваш в съседния офис на същата фирма и разпитваш там как стоят нещата, поне аз така бих направил. Сега, ако условията им са някакви промоционални, които предполагат двугодишен договор - тогава друг въпрос... Имат право да настояват за това, ти пък имаш право да не се съгласиш.Поздрави.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
u_bo
-
С препоръчано писмо от Виваком ми беше отговорено, че държат на мен като клиент, ала бала, там стандартни неща и в следващата сметка ще бъда компенсиран за причинените ми неудобства Yellow_Flash_Colorz_PDT_06п.п.По този случай имаше още една драма.Седим си ние, като бели хора, нещеш ли един ден телефона не работи. "No service" стои гордо на дисплея.Хоп в най-близкото представителство на Виваком.Така и така ето проблема, обясняваме се.Те, картата е развалена, трябва да я сменим. Аз му обяснявам случая, че очаквам прехвърляне на номерата и дали не е това евентуално проблема. Категоричен отговор - "Не е възможно". Картата е развалена и трябва да се смени. Ама веднъж защото картата била сменяна, трябва да платя вече 12лв за новата карта. Само веднъж смяната е безплатна. Всяка друга смяна на картата - 12лв. Аз исках писмено да ми обясни защо така. Не искаха. Даде ми се констатация, че или телефона е счупен и той счупил картата или картата е развалена от неправилна употреба.Исках писмено становище за това как реши, че картата не е употребявана правилно - признаци за неправилната употреба, довела до нейното счупване или съответно констатация с дефектната част на телефона, довела до счупването на картата. Естествено какво мислите, че стана. Мълчание.Аз вдигнах телефона и направих и един луд скандал на оператора, свързаха ме с някой си там като супервайзор, по модерно му наречен и се откри проблема.Проблема.Ами точно имало технологично време за прехвърляне на номера и за това картата щяла да бъде активна до няколко си часа там.Е защо трябваше да се стига толкова трудно до отговора, който аз дори попитах дали не е това проблема. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Въпросът с кадрите в БТК е трагичен.Дето вика един мой приятел Стамбо - щом аз съм им шеф (вече бивш) на клиентски отдел, жална им майка на фирмата Аз (и не само аз) имам проблем с 3G мрежата в Ямбол. Има 3G мрежа, фул обхват, интернетя върви през нея, но телефона става неоткриваем (нито набира, нито може да бъде избран - казва, че съм извън обхват - а всъщност телефона е закачен, показва че е с 3G обхват и е на фул. Това не е само с моя телефон, а с всеки 3G телефон (около мен има 3, всички с този проблем). Същевременно в други градове, под 3G мрежа на други места (например Сливен) всичко си работи перфектно.Писах им веднъж да си проверят мрежата - първо ми отговориха, че съм бил далеч от клетката (с фул обхват?!?);На втория ми мейл отговориха писмено с писмо, в което пишеше, че ми благодарят за съдействието и работят по отстраняване на проблема. Това беше преди няколко месеца, още работят усилено вероятно, но проблемът си остава...Та така.
Коментар
-
95% от населението ще бъде покрито с 3G до декември включително.Вече започна монтирането на клетките.Проблемът ти обаче не е в мрежата на Виваком, а в апаратите и настройките им.Апаратът приоритизира Data-та пред Voice.Клетките на Виваком нямат приоритизация на трафика. Всяка клетка има капацитет за Voice и Data, като всеки от двата трафика си е сам за себе си.По-старите клетки на Мтел и Глобул имат проблем с приоритета на трафика и Voice е с предимство. Именно затова Глобул имат проблем с мобилния си интернет.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар