Наистина е много важен терена! Вчера например над Герман(колегите от София сигурно ще се сетят), горе на върха, където свършва бетонния път, бяхме с едни приятели. Еми само Пандата се качи до където искахме. Малко по-късно през деня една Уазка. Всички други изпозадраха. Та искам да кажа, че е важно междуосното разстояние за проходимостта. Не случайно Самурая е една от най-проходимите машини. Освен това, какъвто и джип да вземеш, обърни внимание на хъбовете. Автоматичните инерционни са голям проблем, чупят се лесно и оставаш без 4х4 баш когато най-много трябват. Автоматичните вакуумни са също не малък проблем. Най-добре да няма, или да са ръчни. Слизаш, заключваш ги и си спокоен, че си 4х4.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Джипка до 5000лв. Дайте идеи? :)
Collapse
X
-
Общо взето за Панда 4х4 съм чувал само хубави отзиви. Да, но са на доста години и ръждата ги яде яростно не, че Витарките не ги, но все пак са джипове. Пътят за който ми трябва джипката е с остри камъни и издълбани коловози. За капак е и тесен, понякога не може да се избяга извън коловоза. С Бравата стигам до някъде (в ниското живеят повече хора и явно мятат по някоя лопата на пътя) и после пердаша пеша. Около пътя има много трънки, къпини и подобни екстри за лака на някоя лъскава джипка ще ме е много яд, като си замине.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
При това положение дори един Еспейс 4х4 ще ти свърши работа. Ако държиш на "жипка" - Витара.Не си споменал колко човека искаш да возиш. Ако са 1-2ма ти препоръчвам да потърсиш и Ситроен Ах 4х4(не е толкова ръждив), удивително проходима е, а може да си я караш и в задръстванията в София. Освен това ще ти остане и немалка част от бюджета.
Коментар
-
Сузуки Витара, Дайхатсу Фероза, Гео Тракер, Лада Нива къса база... за този път - нищо по-луксозно от тези. Проходимоста им е достатъчна, не са толкова лъскави. Проблема е, че която и да вземеш - ръждопреобразователят ще е твоят пръв приятел... Имай предвид, че най-разходна е Лада Нива-та, но е и най-проходима. Места на които са влизали с разни мега-джиджани безпътници - само Нивата излиза. Аз самият имах подобна дилема преди доста години, но се отказах, защото там разхода по поддръжка си казва тежката дума. Ако някой безпътник е ползван като такъв - може твърде рядко да е обгрижван подобаващо...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
vital написа:При това положение дори един Еспейс 4х4 ще ти свърши работа. Ако държиш на "жипка" - Витара.Не си споменал колко човека искаш да возиш. Ако са 1-2ма ти препоръчвам да потърсиш и Ситроен Ах 4х4(не е толкова ръждив), удивително проходима е, а може да си я караш и в задръстванията в София. Освен това ще ти остане и немалка част от бюджета.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Гледам да се въздържам, но незнам откъде идва мита за невероятната проходимост на руските (съветски) таралясници.Това е и причината да са толкова скъпи. Гледах една преди 4 месеца в Лозен и на кретена му казах, че му давам 250 лв за този кофтор, а той взе, че се засегна. Искаше и 2500.Това са коли които много трудну могат да минат без ремонт с чук и кирка. Също така трудно изкарват 100км без ремонт. Частите им обаче са на такива цени, че кило домати е по скъпо от шарнир. Разхода им компенсира това обаче.Послушай ме и си вземи нещо, което ще ти замени фиатката и ще ти служи още 10г.Вярно, че парите са повече, но мисля че всеки SUV ще ти свърши работа.Пътя ти е точно като моя. Там съсед с обикновенна Витара се катери цяла зима.За ремонта май мога да помогна ако искаш.Ще си карам скоро малък багер и бетонобъркачка за моя ремонт.Метни един поглед тук.http://www.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=19192Пак сме наши хора и тук в този форум.
Коментар
-
Всяка зима се сещам за такава дилема като твойта , че да газя по чукарите . Витарата ще ти върши работа, а и ще се сместиш в бюджета с газ , ръждопреобразувател , а може и по-брутални гуми Фронтера 2.3 дълга база е тествана за хамалски работи и върши перфектна работа , но моя човек взе че го смени с метаново Паджеро . Комшията е ловец и ходи по горите с едно друго Паджеро от 90те и е много доволен , преди това смени две Ниви , а с това доста се задържа Но все пак за тези пари са предимно стари ... Други , които се сещам , са Терано 2 , Чероки , Фероза , a защо не и Партнер 4х4 , но са доста редки ...Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Vladim написа:Общо взето за Панда 4х4 съм чувал само хубави отзиви. Да, но са на доста години и ръждата ги яде яростно не, че Витарките не ги, но все пак са джипове. Пътят за който ми трябва джипката е с остри камъни и издълбани коловози. За капак е и тесен, понякога не може да се избяга извън коловоза. С Бравата стигам до някъде (в ниското живеят повече хора и явно мятат по някоя лопата на пътя) и после пердаша пеша. Около пътя има много трънки, къпини и подобни екстри за лака на някоя лъскава джипка ще ме е много яд, като си замине.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:...Пак повтарям, освен стандартния оглед на двг и т.н. обърни внимание на хъбовете! Ако знаеш за какво говоря, ще разбереш в какъв филм може да влезнеш.Поздрави!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
При това положение Витарката е най-подходящия вариант, на Ситроенчето за торби цимент ще му бъде трудно Не са необходими никакви брутални гуми, никакви лифтове и други афтърмаркет глупости. Дори една по-висока кола(с по-голям клиренс) ще си го катери преспокойно(може би само зимата ще е проблем).
Коментар
-
Според мен настройката ти към проблема е погрешна. Да няма ръжди, да е това да е онова...теб ти трябва кола да катериш към вилата, за ежедневието ще си имаш друго. Вземай там една панда и я троши за 4-5 години, накрая я хвърли и си вземи друга. Абсолютно съм сигурен че и да си вземеш стегнат неръждив джип ще ти струва в пъти, а след тея пътища в планината ще трябва да го правиш и да наливаш пари постоянно. Аз съм за това да си вземеш нещо дето да не те е яд всеки път като клон го одраска и което и да се строши просто ще свиеш рамене и ще го бутнеш в канавката. Не гледай цените на джиповете, гледай цената за поддръжка на кола която се експлоатира офроуд.
Коментар
-
Колега какво ще кажеш за Сузуки Джимни ? Малко е екстремно да го караш по асфалтов път ама се свиква пък и предполагам че с всички къси бази е така. Иначе за офроуда е добро изпълнение. Издърпвали сме от калта Дефендър , а гарантирано е по-проходимо от Тойота Хайлукс. Не знам как им понасят годините защото служебното беше на 30к , а го върнах на 45к. Поддръжката му беше малко скъпа - взеха ми към 400 лв на 30к обслужването , но това беше заради смяната на маслото и в двата диференциала. Само не знам къде ще му съберат бутилката за газта , че багажника му е по-малък и от на ПандаBrava 1.6 ELX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар