Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Джипка до 5000лв. Дайте идеи? :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    [quote05806c45e="1115"]Ко стана?
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #77
      @Vladim: Един мой приятел, безпътник, винаги ми е казвал като съвет - Дизелово Ферари и Бензинов "Безпътник" не си купувай!Всъщност опцията бензин усещам, че е заради евентуалните разходи...
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #78
        Преди да купиш я пробвай как вози на черен път! На мен хич не ми хареса! Голяма друсалка беше!
        F31 BMW 320d

        Коментар


          #79
          Самурая е известен офроудър, нищо, че са с малки двигатели.Иначе мога да предложа Чероки - един мой голям лубимец, има двуврати, които май се водят къса база.
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #80
            jenshen73 написа:
            @Vladim: Един мой приятел, безпътник, винаги ми е казвал като съвет - Дизелово Ферари и Бензинов "Безпътник" не си купувай!Всъщност опцията бензин усещам, че е заради евентуалните разходи...
            При положение, че за 45 000км. с дизеловата си Брава пак ми предстои смяна на турбо, а и дизеляците на тези модели горят почти колкото бензиновият 2.0 мотор, мислиш ли, че ще си купя втора употреба турбодизелова Фронтера? А пък и идеята ми е да сложа газова уредба, ако няма такава. А относно другите мнения... поддръжката на Чероки е доста скъпа, а пък и ръждите ги папат, късата база е много рядко срещан вариант. Преди време бях попаднал на обява за червен двуврат Чероки пикап! За съжаление бе преди доста месеци... Самураят ми е малък... качествата му на всъдеход са безспорни!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #81
              [quote:1c21d1f56e="Vladim"][quote:1c21d1f56e="1115"]Ко стана?
              Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
              Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

              Коментар


                #82
                Такаа... след доста обикаляне, търсене и изпускане на няколко добри екземпляра поради различни причини, най-накрая преди два месеца се сдобих с прилична машинка! Произведена е в последната година на производство на Фронтера А, 1998г. Има си климатик, разни други глезотийки и разбира се най-важната екстра: метанова уредба! :D По думите на хора разбиращи от коли и един майстор правещ само джипове машинката е в доста добро състояние. Разбира се, като всяка стара кола се нуждаеше от смяна на консумативи, накладки... следва смяна на два шарнира и едно каренце на задния кардана съединителя също е за смяна, но пък цената му е, колкото на фиатката ми Джипката е запазена отвън, не е тормозена по гори, отвътре също е в доста прилично състояние. По сервизните документи от Италия стана ясно, че е на реални 160 000км. Разбира се и цената бе по-висока от това, което бях предвидил, но в крайна сметка се нагледах на таратайки, а исках нещо, което реално ще ми върши работа. В крайна сметка шофирането на джипката ми излиза доста по-евтино от фиатката заради метановата уредба и сега въпросната често си почива Станах спец по Фронтери така, че някои ако има въпроси да заповяда!
                Прикачени файлове
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #83
                  Честито! Щом е опел, изборът ти е добър :D ! А за парите винаги става така, тръгваме с едни нагласи и намерения, после сметките не винаги се получават.П.П. Моят кум, след като ми продаде астрата си, си купи дизелова фронтера. Страхотна машина, но доста скъпа. 14 000 се изръси за нея. А беше тръгнал да си търси джипка за около 7000 лв.
                  Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                  Коментар


                    #84
                    Абе и аз ги харесвам но всеки път като видя Фронтера и се учудвам на страхотното скърцане което се чува от нея.

                    Коментар


                      #85
                      Гледам по време на отсъствието ми това тук е заприличало на миниатюрна версия на Опел форум Да са ви честити опелите! Между другото, Фронтерата е вероятно един от най-разумните варианти за джипка по отношение на поддръжка, наличност на части първа и втора ръка, масовост и пр. Владиме, с какъв двигател е това - 2.0, 2.2, 2.4?
                      She was only a whisky maker but he loved her still.

                      Коментар


                        #86
                        gantcho написа:
                        Гледам по време на отсъствието ми това тук е заприличало на миниатюрна версия на Опел форум Да са ви честити опелите! Между другото, Фронтерата е вероятно един от най-разумните варианти за джипка по отношение на поддръжка, наличност на части първа и втора ръка, масовост и пр. Владиме, с какъв двигател е това - 2.0, 2.2, 2.4?
                        А, благодарско! :D След проучване, питане, четене и аз се убедих, че по отношение цена, година на производство, поддръжка, масовост и наличност на части и липса на ръжди (учудващо за Опел, но този е правен в Англия) Фронтерата е доста сполучлив избор. Разбира се, като всяка Фронтера има луфт във волана! Двигателят е 2.0 на късата база до 98-ма се е монтирал само този бензинов мотор. Другите два са вграждани в дългата база.@ls1 не знам, за какво скърцане говориш... Докато избирах джипка карах и се возих на различни екземпляри, в някои имаше шумове, но не и скърцане. И моята поклопва леко при преминаване през по-големи дупки, но това идва от твърдият таван, който лятото може да се демонтира и джипката да стане полу-кабрио Наложи ми се да сменя накладките. Купих TRW като цената на предни и задни се върза 150лв. На фиатката измислени марки предни и задни накладки струват около 90лв. Е... няма фрапираща разлика мисля. Едното е лека кола, а другото двутонна джипка 4х4
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #87
                          Доста време и километри имам на бензинова Opel Frontera 2.0, но дългата база.Еми ... кълна се в Девата от Гуаделупа, няма по измислен кенеф.От гледна точка на динамика, иначе комфортна.По мудна кола не съм карал през живота си.Верно, че е джип, поне по име, но не мога да приема, че абсолютния максимум на този автомобил е 130 км/ч. Така и не успях да постигна повече с нея на равно. Ясно е, че при такава скорост изпреварването е немислимо, а някой път се налагаше.Очевидно е било още при тестовете, че този двигател е неподходящ за това тежко купе, сигурен съм в това.Така че ... дълга база бензин ли е, 2.4 мотор. Или печка, там не знам как е положението, не съм управлявал такава, само съм се возил и ми изглеждаше прилично откъм динамика.
                          .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                          www.cyxap.com

                          Коментар


                            #88
                            Malone написа:
                            Доста време и километри имам на бензинова Opel Frontera 2.0, но дългата база...
                            Първо: ако беше прочел добре предишният ми пост щеше да разбереш, че дълга база и мотор 2.0 са две несъвместими понятия! Дългата база никога не ми е била в полезрението по различни причини. Второ: това е джип, а не машина за състезания по магистралите. Трето: за тези пари-толкова! Четвърто: както споменах ТОЗИ джип е на метан и шофирането му ми излиза по-евтино от фиата. Пето: джипа отговаря напълно на изискванията ми и конкретната ми нужда от по-висока машина за дивата ми вила. Разбира се, че за тази цена не мисля, че съм си купил нещо невероятно, но поне на първо време ми върши чудесна работа! Няколко пъти вече ходих до дивата вила, а от пролетта започвам да я стягам! Отиване и връщане до там с ТАЗИ джипка ми струва точно 12лв. а километрите общо са 120-130 така, че... какво повече да искам!?
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #89
                              Vladim написа:
                              Първо: ако беше прочел добре предишният ми пост щеше да разбереш, че дълга база и мотор 2.0 са две несъвместими понятия! Дългата база никога не ми е била в полезрението по различни причини. Второ: това е джип, а не машина за състезания по магистралите. Трето: за тези пари-толкова! Четвърто: както споменах ТОЗИ джип е на метан и шофирането му ми излиза по-евтино от фиата. Пето: джипа отговаря напълно на изискванията ми и конкретната ми нужда от по-висока машина за дивата ми вила. Разбира се, че за тази цена не мисля, че съм си купил нещо невероятно, но поне на първо време ми върши чудесна работа! Няколко пъти вече ходих до дивата вила, а от пролетта започвам да я стягам! Отиване и връщане до там с ТАЗИ джипка ми струва точно 12лв. а километрите общо са 120-130 така, че... какво повече да искам!?
                              Първо: Именно затова отговорих. Защото останах с впечатлението, че твърдиш, че на дългата база не се е монтирал двулитров бензинов мотор.Което не е вярно.Както написах, поне три години съм имал участта да карам такава фронтера. Купена е от магазина, от България, не е втора ръка.В момента в който се прибера до Русе, ако желаеш, знам къде е, ще отида и ще ти я снимам.Екстериор, интериор, двигателния отсек, всичко.Второ: Това не е единствения джип, който съм управлявал, а е един от няколкото. И нито един от тях не е бил с такъв муден "нрав". Когато се е налагало, всички са имали възможност за малко по-агресивно каране. Най-малкото, максималните им възможности са били доста след средата на километража.Трето: Моите поздравления за избора, може би си ме разбрал погрешно. В никакъв случай не критикувам избора ти на ТОЗИ автомобил.Автомобила, който си избрал няма нищо общо с този, който аз описвам, освен може би агрегата. Споделих впечатленията си от определен модел Frontera заради безусловните суперлативи за модела Frontera след твоя пост.И къса база като твоята съм карал, на моя колежка. Съвсем прилично си върви по магистралата. Явно е значително по лека.Безаварийни километри от мен.
                              .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                              www.cyxap.com

                              Коментар


                                #90
                                Malone написа:
                                ...Безаварийни километри от мен.
                                Благодаря ти! А за предишното... наистина ще ми е интересно да ми снимаш дълга база Фронтера с 2.0 мотор! Не само, защото при търсенето ми в нета и по пазарите не открих, а и защото данните, които извадих от 4 произволни сайта не показват съществуването на подобно чудо! Сигурен ли си, че не бъркаш 2.2 и 2.4 моторите при дългата база? http://www.automedia.bg/catalog/car_...opel/frontera/
                                Frontera Sport, X20SE март 1998

                                Коментар

                                Working...
                                X