Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Джипка до 5000лв. Дайте идеи? :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Наистина е много важен терена! Вчера например над Герман(колегите от София сигурно ще се сетят), горе на върха, където свършва бетонния път, бяхме с едни приятели. Еми само Пандата се качи до където искахме. Малко по-късно през деня една Уазка. Всички други изпозадраха. Та искам да кажа, че е важно междуосното разстояние за проходимостта. Не случайно Самурая е една от най-проходимите машини. Освен това, какъвто и джип да вземеш, обърни внимание на хъбовете. Автоматичните инерционни са голям проблем, чупят се лесно и оставаш без 4х4 баш когато най-много трябват. Автоматичните вакуумни са също не малък проблем. Най-добре да няма, или да са ръчни. Слизаш, заключваш ги и си спокоен, че си 4х4.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      съседа до нас си продава джипката Киа Спортейдж 2.0 двигател 4 x 4.Много запазена има газова уредба ако искаш повечко информация пиши на лично

      Коментар


        #18
        Общо взето за Панда 4х4 съм чувал само хубави отзиви. Да, но са на доста години и ръждата ги яде яростно не, че Витарките не ги, но все пак са джипове. Пътят за който ми трябва джипката е с остри камъни и издълбани коловози. За капак е и тесен, понякога не може да се избяга извън коловоза. С Бравата стигам до някъде (в ниското живеят повече хора и явно мятат по някоя лопата на пътя) и после пердаша пеша. Около пътя има много трънки, къпини и подобни екстри за лака на някоя лъскава джипка ще ме е много яд, като си замине.
        Прикачени файлове
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #19
          При това положение дори един Еспейс 4х4 ще ти свърши работа. Ако държиш на "жипка" - Витара.Не си споменал колко човека искаш да возиш. Ако са 1-2ма ти препоръчвам да потърсиш и Ситроен Ах 4х4(не е толкова ръждив), удивително проходима е, а може да си я караш и в задръстванията в София. Освен това ще ти остане и немалка част от бюджета.

          Коментар


            #20
            Сузуки Витара, Дайхатсу Фероза, Гео Тракер, Лада Нива къса база... за този път - нищо по-луксозно от тези. Проходимоста им е достатъчна, не са толкова лъскави. Проблема е, че която и да вземеш - ръждопреобразователят ще е твоят пръв приятел... Имай предвид, че най-разходна е Лада Нива-та, но е и най-проходима. Места на които са влизали с разни мега-джиджани безпътници - само Нивата излиза. Аз самият имах подобна дилема преди доста години, но се отказах, защото там разхода по поддръжка си казва тежката дума. Ако някой безпътник е ползван като такъв - може твърде рядко да е обгрижван подобаващо...
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #21
              vital написа:
              При това положение дори един Еспейс 4х4 ще ти свърши работа. Ако държиш на "жипка" - Витара.Не си споменал колко човека искаш да возиш. Ако са 1-2ма ти препоръчвам да потърсиш и Ситроен Ах 4х4(не е толкова ръждив), удивително проходима е, а може да си я караш и в задръстванията в София. Освен това ще ти остане и немалка част от бюджета.
              Ще возя един, или максимум двама човека. Късата база на Витара ми се струва идеална, ще махна задните седалки за постоянно! Ако ще возя двама души ще ги монтирам, но това ще е рядко. Вилата на баира се нуждае от ремонт така, че мъкна и торби цимент... Благодаря за идеите, продължавайте в същия дух!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #22
                Гледам да се въздържам, но незнам откъде идва мита за невероятната проходимост на руските (съветски) таралясници.Това е и причината да са толкова скъпи. Гледах една преди 4 месеца в Лозен и на кретена му казах, че му давам 250 лв за този кофтор, а той взе, че се засегна. Искаше и 2500.Това са коли които много трудну могат да минат без ремонт с чук и кирка. Също така трудно изкарват 100км без ремонт. Частите им обаче са на такива цени, че кило домати е по скъпо от шарнир. Разхода им компенсира това обаче.Послушай ме и си вземи нещо, което ще ти замени фиатката и ще ти служи още 10г.Вярно, че парите са повече, но мисля че всеки SUV ще ти свърши работа.Пътя ти е точно като моя. Там съсед с обикновенна Витара се катери цяла зима.За ремонта май мога да помогна ако искаш.Ще си карам скоро малък багер и бетонобъркачка за моя ремонт.Метни един поглед тук.http://www.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=19192Пак сме наши хора и тук в този форум.

                Коментар


                  #23
                  Всяка зима се сещам за такава дилема като твойта , че да газя по чукарите . Витарата ще ти върши работа, а и ще се сместиш в бюджета с газ , ръждопреобразувател , а може и по-брутални гуми Фронтера 2.3 дълга база е тествана за хамалски работи и върши перфектна работа , но моя човек взе че го смени с метаново Паджеро . Комшията е ловец и ходи по горите с едно друго Паджеро от 90те и е много доволен , преди това смени две Ниви , а с това доста се задържа Но все пак за тези пари са предимно стари ... Други , които се сещам , са Терано 2 , Чероки , Фероза , a защо не и Партнер 4х4 , но са доста редки ...
                  Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                  Коментар


                    #24
                    Vladim написа:
                    Общо взето за Панда 4х4 съм чувал само хубави отзиви. Да, но са на доста години и ръждата ги яде яростно не, че Витарките не ги, но все пак са джипове. Пътят за който ми трябва джипката е с остри камъни и издълбани коловози. За капак е и тесен, понякога не може да се избяга извън коловоза. С Бравата стигам до някъде (в ниското живеят повече хора и явно мятат по някоя лопата на пътя) и после пердаша пеша. Около пътя има много трънки, къпини и подобни екстри за лака на някоя лъскава джипка ще ме е много яд, като си замине.
                    Там където се качвам с мойта Панда, пътя е доста по зле! Ако иискаш наистина проходима кола, не се хвърляй на тежка кола! Просто съвет. Лада нива по мое мнение за нищо не става, особенно новата. Новата версия е с мостове от нормална лада и ги чупи. Зацепена е непрекъснато т.е. е full time 4x4. Разхода за такава кола е направо чудовищен. Ремонтите са непрекъснати. По-старата е по-читава но вече много изгнила. Заводските части са под всякаква критика. Колеги от Оффроуда, които са я купили от магазина, директно ги вкарват в бокса за смяна на съединител и всичко що е гумено уплътнение и тампони. Незнам що за стока е Шевролет Нивата - може да потърсиш!Пак повтарям, освен стандартния оглед на двг и т.н. обърни внимание на хъбовете! Ако знаеш за какво говоря, ще разбереш в какъв филм може да влезнеш.Поздрави!
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Danchojn написа:
                      ...Пак повтарям, освен стандартния оглед на двг и т.н. обърни внимание на хъбовете! Ако знаеш за какво говоря, ще разбереш в какъв филм може да влезнеш.Поздрави!
                      Да, колега благодаря за съветите! Освен хъбовете е добре да се направи пълен оглед и на ходовата част макар, че освен течове едва ли визуално нещо може да се констатира. Сигурен съм, че Пандата върши супер работа, но просто не искам Панда @1115 моята къща е стара технология за разлика от твоята - с греди, кал и слама! Има една тераса, която е много олюпена и разпадаща се, та там ще ми трябва ново покритие. А иначе за външната част мисля в някой хубав ден да направя изолация, или поне шпакловка с мрежа и мазилка.
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #26
                        Вземи си някой Сузуки Самурай с газова и си го карай където искаш.
                        Lancia Kappa 2.4JTD
                        Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
                        Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.

                        Коментар


                          #27
                          При това положение Витарката е най-подходящия вариант, на Ситроенчето за торби цимент ще му бъде трудно Не са необходими никакви брутални гуми, никакви лифтове и други афтърмаркет глупости. Дори една по-висока кола(с по-голям клиренс) ще си го катери преспокойно(може би само зимата ще е проблем).

                          Коментар


                            #28
                            Според мен настройката ти към проблема е погрешна. Да няма ръжди, да е това да е онова...теб ти трябва кола да катериш към вилата, за ежедневието ще си имаш друго. Вземай там една панда и я троши за 4-5 години, накрая я хвърли и си вземи друга. Абсолютно съм сигурен че и да си вземеш стегнат неръждив джип ще ти струва в пъти, а след тея пътища в планината ще трябва да го правиш и да наливаш пари постоянно. Аз съм за това да си вземеш нещо дето да не те е яд всеки път като клон го одраска и което и да се строши просто ще свиеш рамене и ще го бутнеш в канавката. Не гледай цените на джиповете, гледай цената за поддръжка на кола която се експлоатира офроуд.

                            Коментар


                              #29
                              Колега какво ще кажеш за Сузуки Джимни ? Малко е екстремно да го караш по асфалтов път ама се свиква пък и предполагам че с всички къси бази е така. Иначе за офроуда е добро изпълнение. Издърпвали сме от калта Дефендър , а гарантирано е по-проходимо от Тойота Хайлукс. Не знам как им понасят годините защото служебното беше на 30к , а го върнах на 45к. Поддръжката му беше малко скъпа - взеха ми към 400 лв на 30к обслужването , но това беше заради смяната на маслото и в двата диференциала. Само не знам къде ще му съберат бутилката за газта , че багажника му е по-малък и от на Панда
                              Brava 1.6 ELX

                              Коментар


                                #30
                                Сузуки Джимни има сериозен хроничен проблем при шенкелите. Не си спомням точно какво, но ставаше въпрос за ябълковидна сглобка, която се оказва доста слаба за каране извън пътя.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X