Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идея за подарък на клиент

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    =Rudi=, извинявай обаче си прекалил. Чак такива драми да предизвика бутилка вино/уиски. Чак да им развали деня на клиента и евентуалната му приятелка/жена. Направо си прекалил с въображението. Ако някой от служителите ни направи подарък(подходящ разбира се) на наш клиент, определено би ми се издигнал в очите.

    Коментар


      #47
      paralesa написа:
      Руди,глупости говориш,с цел да си защитиш погрешното мнение!!!С всеки клиент се работи ИНДИВИДУАЛНО ,клиенти като конкретния ,явно си залужават жеста,а едва ли филмите в които вкарваш колежката са реално постижими...Все едно аз да си купя кола,да идем с жената,да открием бутилка вино и оздравителна картичка и тя да почне да прави сцени-бул шит казват хамериканците,знаеш какво имам предвид. А има клиенти,които и душевна че..я дда им направиш,пак ще сса недоволни...от такива спасение няма,затова трябва повече да се ценят останалите...Руди,ти не познаваш конкретния човек,затова не влизай в подробности как щял да реагира човека!Поздравления .колежке с продажбата и следващия път,не се колебай да послушаш себе си,вътрешно ти сама ще усетиш кой клиент към какво държание предразполага!!!
      Абсолютно си прав!
      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

      Коментар


        #48
        Младежи, моят опит с клиенти е от 1990 - година в която вие сте се родили. Така че, благодаря за извиненията, но мнението ви на какво се основава? На мечтите да ви се "пусне" някоя дилърка, може би? Колко от вас КУПУВАТ нова кола от представителство? Имат опит в семейния живот? Младостта предлазполага към наивност, която с годините се изпарява. paralesa, не разбрах точно кое ми е грешното мнение, което защитавам с глупости? Не ми стана ясно и с какво е по-различен от всички останали "клиент като конкретния"!?! Вярно, не познавам човека , но ти как преценяваш, че няма да е от вечно недоволните? Самото допускане на такава вероятност прави спора безпредметен. Аз защитавам едната крайно отрицателна позиция, а вие другата - приличаща на приказката за "Пепеляшка".На mims й желая много успешни сделки, много доволни клиенти и шефове, но не забравяй позицията си във фирмата и ползвай дивидентите за себе си!

        Коментар


          #49
          Имам чувството, че последният ми пост никой не го е чел ...Аз просто съм си такава - емоционална, но рано или късно здравият ми разум надделява !Нито се срамувам, нито и да бях направила по-голяма изненада щях да съжалявам
          Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
          AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

          Коментар


            #50
            А и благодаря за пожеланията и доброто отношение към моя милост
            Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
            AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

            Коментар


              #51
              mims написа:
              А и благодаря за пожеланията и доброто отношение към моя милост
              след всичко прочетено - просто един хубав оригинален ключодържател ФИАТ заедно с искрена благодарност от ТВОЕ име за покупките и пожелания за много приятни моменти с колата - би било оптималното решение.P.S. Миналата година тамън в разгара на кризата купихме нова кола на жената (една от деветте за 2009, продадени от представителя, прочетох тази пролет статистиката на за продадени нови коли за 2009) - ключа беше закачен на свинска опашка - което за мен значи да не вляза в този магазин отново, викам си тия не им пука колко коли ли продават, що ли.

              Коментар

              Working...
              X