Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение от някой алармаджия?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    zgabrovski написа:
    Е то е ясно че ще искат PARADOX, особено като се имаше предвид че те ги и внасят. Но ми обявиха такава цена че щях да падна.
    Ами забележи че аз намах представа кои сотаджии те пазят като писах това мнение. А по темата, прегледай кабелажа, клеми, тампери - идеята е да разбереш дали причината е от задействане на самия датчик (релето) или от прекъсване на кабела/гаф с тампера.Нямам идея дали телетек-а прави разлика задействане/прекъсване. Ако имаш 2 съпротивления монтирани на клемата на датчика, значи може и трябва да разбереш от упътването как се преглежда памета на събитията. Това би ти помогнало да разбереш. Не че казвам нещо, но ако е Paradox / DSC със сигурност може Последното нещо и ти предполагам го знаеш - един нов датчик не е толкова скъп, сменяш и чакаш.
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #17
      Съпротивленията ги монтирахме на кабелите в централата (по спомен). А паметта показва само взлом във зоната, по което не можем да хванем точно датчика който мизерства. А тамперната зона си е напълно отделна - тя е 24-часова и се задейства винаги при отваряне на датчика.Явно ще отварям и гледам датчик по датчик, няма спасение.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #18
        zgabrovski написа:
        Съпротивленията ги монтирахме на кабелите в централата (по спомен). А паметта показва само взлом във зоната, по което не можем да хванем точно датчика който мизерства. А тамперната зона си е напълно отделна - тя е 24-часова и се задейства винаги при отваряне на датчика.Явно ще отварям и гледам датчик по датчик, няма спасение.
        Аха... Доколкото разбирам, имаш една зона и няколко датчика на нея? Ако е така, няма друг начин, отаряш един по един, проверяваш и се надяваш да намериш видима причина в някой от тях.По принцип не се прави така. На една зона слагаш колкото може по-малко датчици.Тоест идеята е повече зони с по-малко датчици във всяка.Нама да казвам защо - вече знаеш Вероятно обаче централата е от нисък клас и няма много зони, както и не може да детектва 2 състояние по една линия (прекъсване/задействане). Затова и тамперите са ти в отделна зона.Дори има технология позволяваща по една линия да се детектват 2 зони + прекъсване.
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #19
          Имам 4 зони, една входна и още 3. От тях една ми прави проблема и тя е с 5 датчика.Ще хващам да ги гледам един по един - това е спасението.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #20
            zgabrovski написа:
            Имам 4 зони, една входна и още 3. От тях една ми прави проблема и тя е с 5 датчика.Ще хващам да ги гледам един по един - това е спасението.
            Гадост... аз пък реших, че знаеш точно кой е.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар

            Working...
            X