Колеги моля ако някой от вас има опит с поставянето на домашни аларми да помогне по следния проблем:В къщи имам монтирана аларма на Телетек с български обемни датчици (тяхно производство). Обикновено когато излизаме активираме само една от двете зони, но в петък пътувахме и се наложи да активираме и двете. Алармата започа да се включва от вечерта, като се активира в 20:36 часа. После се активира в 6:10, от там от 7:30 до 8:10 (сутринта) се активираше нон стоп (през минута). Наложи се да се върна по спешност и се оказа че датчик от въпросната зона дава проблем.Подобен проблем ми се случи и миналата година.Според вас какво може да предзвиква това? Може ли да е някаква гадина?Активирането ставаше само привечер и на зазоряване.???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение от някой алармаджия?
Collapse
X
-
Мнение от някой алармаджия?
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
Тц не е.Тия датчици имат някаква опция за незадействане от животни (Котки и кучета).Аз по скоро си мисля за някакво насекомо (паяк или нещо подобно).Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
gdd55
zgabrovski написа:Тц не е.Тия датчици имат някаква опция за незадействане от животни (Котки и кучета).Аз по скоро си мисля за някакво насекомо (паяк или нещо подобно).
Коментар
-
Здравко, самите датчици имат регилиране на чувстителността, както и времето на пулсация на лъча. Трябва някой, който ти я е монтирал, или който разбира да отвори датчика и да го направи по-нечувствителен! Както казват колегиме може и от мишок да се активира, или от силен светлинен лъч с определена дължина на вълната. Опитай с регулирането и ще си покаже. Най-вероятно с това само ще се разминеш, а не с нов датчик! Не опитвай сам да отваряш датчика, защото ще опищиш орталъка! Датчиците са закачени към така наречрена тампер зона-демек алармата писва, ако някой реши да ги отваря, или реже кабела. Бих споделил, че имам определен опит с домашни аларми. Монтирал съм на няколко колеги в домовете, както и вкъщи един доста приличен модел на Crown. Ако искаш помощ-свиркай! А... забравих да кажа,че и при мен инфрачервен датчик се базикаше при положение, че нямам мишки у дома! След, като му намалих чувстителността всичко стана ОК. Иначе само изстрелвах един приятел да проверява дали е здрава врататаFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
И моята хипотеза е за паяци или летящи насекоми-нещо като водни кончета,но по-малки ,лично съм ги виждал,като задейства алармата,въртят се около датчиците...-имаме такива системи на автоматизираните обекти-без прозорци са ,влизат през филтрите на климатиците/прозоречен тип/.Нещата се пооправиха,когато техниците от СОТ загрубиха до край чувствителноста на датчиците... При такова нарушение,пръскаме с отрова гадините съвместно с полицаите, пристигнали за случая...Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Vladim написа:Здравко, самите датчици имат регилиране на чувстителността, както и времето на пулсация на лъча. Трябва някой, който ти я е монтирал, или който разбира да отвори датчика и да го направи по-нечувствителен! Както казват колегиме може и от мишок да се активира, или от силен светлинен лъч с определена дължина на вълната. Опитай с регулирането и ще си покаже. Най-вероятно с това само ще се разминеш, а не с нов датчик! Не опитвай сам да отваряш датчика, защото ще опищиш орталъка! Датчиците са закачени към така наречрена тампер зона-демек алармата писва, ако някой реши да ги отваря, или реже кабела. Бих споделил, че имам определен опит с домашни аларми. Монтирал съм на няколко колеги в домовете, както и вкъщи един доста приличен модел на Crown. Ако искаш помощ-свиркай! А... забравих да кажа,че и при мен инфрачервен датчик се базикаше при положение, че нямам мишки у дома! След, като му намалих чувстителността всичко стана ОК. Иначе само изстрелвах един приятел да проверява дали е здрава врататаAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Как точно се регулира тази чувстителност - с някакъв потенциометър ли?Приятелят ми който ми помогна за монтажа ми каза че имало вероятност да е от паяк, който е свил гнезденце вътре в датчика, странното беше точно тая активност привечер (20:36 - на замръкване) и сутрин 6:10 - на зазоряване, което ме и насочва към гадинка която се активизира по това време..Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
давам пример от личен опит : сутрин рано ,се налагаше да излизаме за работа .и алармата се включваше по едно и също време !!! 3 дена подред ,сотаджиите полудяха ....виновника МУХА и то по моя преценка не много голяма ...е представям си мишка ако е .Датчиците засичат всяко движение .фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Аз бих те посъветвал да си подмениш PIR датчиците.Контролния панел не е толкова важен, от датчиците обаче ти зависи най-вече доколко ще имаш фалшиви аларми.Аз позлвам PARADOX, продават ги Сектрон и фаворит ми е 525D.Дори се учудвам че сотаджиите изобщо са се навили да вземат под охрана обект с датчици различни от PARADOX или DSCПървите според мен са по-добри и като технология, и като качество на изработка. И датчиците и панелите на DSC са малко по-евтини в сравнение със съответните им еквиваленти на Paradox. Аз не съм имал проблем и с двете фирми. Въпреки това предпочитам да работя с PARADOX - пуста снобия, какво да се правиI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:Аз бих те посъветвал да си подмениш PIR датчиците.Контролния панел не е толкова важен, от датчиците обаче ти зависи най-вече доколко ще имаш фалшиви аларми.Аз позлвам PARADOX, продават ги Сектрон и фаворит ми е 525D.Дори се учудвам че сотаджиите изобщо са се навили да вземат под охрана обект с датчици различни от PARADOX или DSCПървите според мен са по-добри и като технология, и като качество на изработка. И датчиците и панелите на DSC са малко по-евтини в сравнение със съответните им еквиваленти на Paradox. Аз не съм имал проблем и с двете фирми. Въпреки това предпочитам да работя с PARADOX - пуста снобия, какво да се правиAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар