Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение от някой алармаджия?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнение от някой алармаджия?

    Колеги моля ако някой от вас има опит с поставянето на домашни аларми да помогне по следния проблем:В къщи имам монтирана аларма на Телетек с български обемни датчици (тяхно производство). Обикновено когато излизаме активираме само една от двете зони, но в петък пътувахме и се наложи да активираме и двете. Алармата започа да се включва от вечерта, като се активира в 20:36 часа. После се активира в 6:10, от там от 7:30 до 8:10 (сутринта) се активираше нон стоп (през минута). Наложи се да се върна по спешност и се оказа че датчик от въпросната зона дава проблем.Подобен проблем ми се случи и миналата година.Според вас какво може да предзвиква това? Може ли да е някаква гадина?Активирането ставаше само привечер и на зазоряване.???
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    #2
    ей митко взе ми думата от клавиетурата
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Тоя мишок ще да е нощна птица!
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        Тц не е.Тия датчици имат някаква опция за незадействане от животни (Котки и кучета).Аз по скоро си мисля за някакво насекомо (паяк или нещо подобно).
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          zgabrovski написа:
          Тц не е.Тия датчици имат някаква опция за незадействане от животни (Котки и кучета).Аз по скоро си мисля за някакво насекомо (паяк или нещо подобно).
          Не съм запознат много ама каква е тая опция за кучета,сигурно обемният датчик ще има и защита при температура под 36С/човешката/ да не се задейства аз така си го обяснявам.Правилно ли разсъждавам ?

          Коментар


            #6
            Здравко, самите датчици имат регилиране на чувстителността, както и времето на пулсация на лъча. Трябва някой, който ти я е монтирал, или който разбира да отвори датчика и да го направи по-нечувствителен! Както казват колегиме може и от мишок да се активира, или от силен светлинен лъч с определена дължина на вълната. Опитай с регулирането и ще си покаже. Най-вероятно с това само ще се разминеш, а не с нов датчик! Не опитвай сам да отваряш датчика, защото ще опищиш орталъка! Датчиците са закачени към така наречрена тампер зона-демек алармата писва, ако някой реши да ги отваря, или реже кабела. Бих споделил, че имам определен опит с домашни аларми. Монтирал съм на няколко колеги в домовете, както и вкъщи един доста приличен модел на Crown. Ако искаш помощ-свиркай! А... забравих да кажа,че и при мен инфрачервен датчик се базикаше при положение, че нямам мишки у дома! След, като му намалих чувстителността всичко стана ОК. Иначе само изстрелвах един приятел да проверява дали е здрава вратата
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              И моята хипотеза е за паяци или летящи насекоми-нещо като водни кончета,но по-малки ,лично съм ги виждал,като задейства алармата,въртят се около датчиците...-имаме такива системи на автоматизираните обекти-без прозорци са ,влизат през филтрите на климатиците/прозоречен тип/.Нещата се пооправиха,когато техниците от СОТ загрубиха до край чувствителноста на датчиците... При такова нарушение,пръскаме с отрова гадините съвместно с полицаите, пристигнали за случая...
              Ex. Grande Punto Driver

              Коментар


                #8
                мдаааааааааа.така така.само така.
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #9
                  Vladim написа:
                  Здравко, самите датчици имат регилиране на чувстителността, както и времето на пулсация на лъча. Трябва някой, който ти я е монтирал, или който разбира да отвори датчика и да го направи по-нечувствителен! Както казват колегиме може и от мишок да се активира, или от силен светлинен лъч с определена дължина на вълната. Опитай с регулирането и ще си покаже. Най-вероятно с това само ще се разминеш, а не с нов датчик! Не опитвай сам да отваряш датчика, защото ще опищиш орталъка! Датчиците са закачени към така наречрена тампер зона-демек алармата писва, ако някой реши да ги отваря, или реже кабела. Бих споделил, че имам определен опит с домашни аларми. Монтирал съм на няколко колеги в домовете, както и вкъщи един доста приличен модел на Crown. Ако искаш помощ-свиркай! А... забравих да кажа,че и при мен инфрачервен датчик се базикаше при положение, че нямам мишки у дома! След, като му намалих чувстителността всичко стана ОК. Иначе само изстрелвах един приятел да проверява дали е здрава вратата
                  Е тоя някой който я е монтирал съм аз заедно с един приятел... А цялата система е на Телетек - българска фирма и до този момент нямаше оплаквания, изключая тая зона.Как точно се регулира тази чувстителност - с някакъв потенциометър ли?А иначе това за тамперите ми е добре известно, аз винаги преди да бъзикам звъня на сотаджиите и първата ми работа е да извадя пищялката на външната сирена, че иначе не е истина.Приятелят ми който ми помогна за монтажа ми каза че имало вероятност да е от паяк, който е свил гнезденце вътре в датчика, странното беше точно тая активност привечер (20:36 - на замръкване) и сутрин 6:10 - на зазоряване, което ме и насочва към гадинка която се активизира по това време.А това за котките и кучетата - пак приятелят ми ми обясни че имало "пътека" от около метър височина, в която датчика не задействал от животни.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                  Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                  Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                  http://forum.fiat-bg.org

                  Коментар


                    #10
                    zgabrovski написа:
                    Как точно се регулира тази чувстителност - с някакъв потенциометър ли?Приятелят ми който ми помогна за монтажа ми каза че имало вероятност да е от паяк, който е свил гнезденце вътре в датчика, странното беше точно тая активност привечер (20:36 - на замръкване) и сутрин 6:10 - на зазоряване, което ме и насочва към гадинка която се активизира по това време..
                    Нашите системи за които говоря са също български,не помня фирмата,въпросните потенциометри са вътре челно, в долната страна на платката на датчика,като махнеш предния капак...
                    Ex. Grande Punto Driver

                    Коментар


                      #11
                      давам пример от личен опит : сутрин рано ,се налагаше да излизаме за работа .и алармата се включваше по едно и също време !!! 3 дена подред ,сотаджиите полудяха ....виновника МУХА и то по моя преценка не много голяма ...е представям си мишка ако е .Датчиците засичат всяко движение .
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        #12
                        Аз бих те посъветвал да си подмениш PIR датчиците.Контролния панел не е толкова важен, от датчиците обаче ти зависи най-вече доколко ще имаш фалшиви аларми.Аз позлвам PARADOX, продават ги Сектрон и фаворит ми е 525D.Дори се учудвам че сотаджиите изобщо са се навили да вземат под охрана обект с датчици различни от PARADOX или DSCПървите според мен са по-добри и като технология, и като качество на изработка. И датчиците и панелите на DSC са малко по-евтини в сравнение със съответните им еквиваленти на Paradox. Аз не съм имал проблем и с двете фирми. Въпреки това предпочитам да работя с PARADOX - пуста снобия, какво да се прави
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          Регулирането става с потенциометър вътре в датчика и с джъмпери за честотата на пулсации. Някои модели са с джъмпери и на мястото на потенциометъра, но са по-редки модели. Провери все пак дали е стабилно закрепен датчика и дали нямаш прещипан кабел.
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Esper написа:
                            Аз бих те посъветвал да си подмениш PIR датчиците.Контролния панел не е толкова важен, от датчиците обаче ти зависи най-вече доколко ще имаш фалшиви аларми.Аз позлвам PARADOX, продават ги Сектрон и фаворит ми е 525D.Дори се учудвам че сотаджиите изобщо са се навили да вземат под охрана обект с датчици различни от PARADOX или DSCПървите според мен са по-добри и като технология, и като качество на изработка. И датчиците и панелите на DSC са малко по-евтини в сравнение със съответните им еквиваленти на Paradox. Аз не съм имал проблем и с двете фирми. Въпреки това предпочитам да работя с PARADOX - пуста снобия, какво да се прави
                            Е то е ясно че ще искат PARADOX, особено като се имаше предвид че те ги и внасят. Но ми обявиха такава цена че щях да падна.А за Телетек бях чувал само худави неща, например че цялата им продукция е за износ. И до момента с две от зонит нмам никакви ядове, но утре захващам всички датчици да ги проверя и ще пиша какво е станало.
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                            http://forum.fiat-bg.org

                            Коментар


                              #15
                              Всички няма смисъл, само този дето ти дава ядове!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X