Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

какво мислите за това Стило?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Я и аз да кажа .. Колегите вече казаха защо не трябва да я взимаш тая консервна кутия.жалко за колата но не я пипай, бягай далече, в толкова нерви ще се вкараш с български сервизи че ти е бедна фантазията ... Аз и за без пари няма да я взема :о)
    Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

    Коментар


      #17
      Колега, влез в mobile.bg и си избери STILO. Такова каквото ти харесва и което най-много те привлича. Ще го вземеш на същите пари, а може би и по-малко, без да се притесняваш - отписана ли е, без да си късаш нервите по майстори, без да си чукаш главата и да казваш взех я за 10000 , а тя стана 18000. Това е само съвет, ти решаваш.
      PUNTO Selecta

      Коментар


        #18
        Благодаря на всички за мненията. Не съм се засилил, просто ми беше любопитно колко би излязъл тоя ремонт за такъв тип кола.А и самия факт че продавача е от Дупница вече говори за предпоставка за измама ( например тая тотална щета за която каза pinko).Но според мен 90 % от всички коли "нов внос" по нови години идват така в БГ и тука ги правят.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #19
          напълно поправима е ако хванеш добър майстор, учукването ще ти излезе към 300лв и там др. консумативи, бой части прави си сметката според мен си струва

          Коментар


            #20
            Колега ThE_PuNiSHeR, дали ще ти е възможно да кажеш къде е този майстор, който ще изпъне тази "кола", ще изчука ламарините и ще може да я докара до състояние за боядисване? И то за 300 лв? Или дори за 600? Защото ако има такъв, ще станеш милионер - само казваш адреса и мисля че доста пари ще изкараш! Ако си сбъркал и си забравил една нула - извинявай. Но звучи доста несериозно....
            PUNTO Selecta

            Коментар


              #21
              Ако беше евтин ремонта - щяха да го оправят и да го пуснат за поне 18 бонки. Гледам в мобилето - под 15 хил такова Стило няма, и то 2001-2 година. Щом не са го оправили - значи работата е сериозна. Иначе така от снимките не личи да е кой знае колко ударена, но... А за "тотална" щета - най-вероятно не е. За такава се счита (поне в БГ), когато стойността на ремонта е съизмерима или по-голяма от стойността на автомобила в неударено състояние.

              Коментар


                #22
                това че във вашия край колите ги правят на машини и други псевдо майстори се правят на майстори незначи, че неможе да се направи на ръка!
                Местожителство: Лясковец
                А и както каза колегата от снимките неможе да се прецени много добре. Няма да ти разказвам навремето когато коли като "Жигули" и "Лада" обърнати по таван и търкаляни са се оправяли от баща ми!

                Коментар


                  #23
                  Е хубаво бе мъжки, ама тва е стило, не жигулка която е оправял баща ти, нали се сещаш А за тая кола даже се съмнявам дали ще стигнат 18000, по скоро над 20000 е сумата Почти всеки детайл е засегнат, отделно от тези малки снимки в мобиле не се вижда хубаво. А само едно боядисване на такава кола, ако приемем че и няма нищо би отишло около 3000 лв. Така че щом дупничани са се отказали да я правят значи е безмислено да се прави

                  Коментар


                    #24
                    Еее 3000 за пребоядисване.. чак пък толкова.. мисля, че 1500 ще свършат работа
                    FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                    Коментар


                      #25
                      3000лв за пребоядисване ти ще я позлатяваш ли?

                      Коментар


                        #26
                        абе като го гледам така май е имало таван-гуми-таван-гуми.......N на брой пъти което почти гарантира усукване на всичко а и както един колега както беше написал по-горе някъде определено няма едно здраво място....
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар


                          #27
                          Колеги, за какво усукване говорите, при положение, че колата няма удар в шасито (на снимката), даже вратите, капаците, всичко си е здраво, малко са ожулени и трябва да се китосат леко, за да се изпънат преди боята, но не и да се сменят с нови Някой каза за AirBag-те, че стрували 2000лв. - ми те не се вижда да са отворени, за какво да се сменят Трябва един таван, две/три стъкла и НЕ цялостно пребоядисване, но дори да е цялостно - максимум 1500лв. Ако няма поръжения от преобръщането по електроники, двигател, скорости и т.н., а има само тенекеджийска работа, боя и стъкла (евентуално и малко козметика отвътре) - повече от 3000лв. няма за какво да се дадат Няй-вероятно няма да е стегнато като от магазина и ще поскръцва на места в купето, но и това се оправя с повечко желание, при това с подръчни материали А ако отидете в някоя автокъща и видите същото Стило изпънато по конец, нищо чудно да е приличало на това или даже да е било по-зле, преди да го видите (както каза колегата по-горе)А защо това се продава ударено - не защото няма правене, просто трябва време и ако никой не го купи те ще си намерят каквото им требва на старо, ще си го оправят и ще го продадат за 15-18000лв. а този който не го е виждал смачкано ще си каже "брейййй, колко съм на далавера с тая нова кола" Като пример мога да ви дам едно "BMW 525 TDS" - ’99г, обръщано по таван и горяло в задната част - цена при вноса с всичко платено 10000лв., ремонт 4800лв., продажна цена 20000лв., продадено за 19000лв. Същото ще стане и със Стилото "zgabrovski", ако ти се занимава - купувай го, аз ще те заведа при тенекеджия, който ми е боядисвал Браво-то (докато го имах) от дребни зажулвания и знам, че е добър, и за стъклата ще ти помогна да вземеш от "Кобра" с отстъпка, а от Дупница ако можеш да го спазариш за под 10000лв. ще стане идеално, но бъди упорит в пазарлъка

                          Коментар


                            #28
                            [quote="Kuku"]Колеги, за какво усукване говорите, при положение, че колата няма удар в шасито (на снимката), даже вратите, капаците, всичко си е здраво, малко са ожулени и трябва да се китосат леко, за да се изпънат преди боята, но не и да се сменят с нови [quote]Колега, а ти наясно ли си най-често, как една кола се пробръща по таван? Едва ли си е карал направо и изведнъж-хоп и по таван!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #29
                              Vladim написа:
                              Колега, а ти наясно ли си най-често, как една кола се пробръща по таван? Едва ли си е карал направо и изведнъж-хоп и по таван!
                              Къде виждаш удар по колата челен, страничен, какъвто и да е Малко са натиснати левия калник и задна дясна врата - само ламарината е засегната

                              Коментар


                                #30
                                Kuku написа:
                                Къде виждаш удар по колата челен, страничен, какъвто и да е Малко са натиснати левия калник и задна дясна врата - само ламарината е засегната
                                По тези снимки не може да се гадае. Зависи при преобръщането си колата на коя си част е стъпила и стоварила цялата си тежест. Имам предвид всички фази на въртене.
                                Frontera Sport, X20SE март 1998

                                Коментар

                                Working...
                                X