Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Просто съвпадение или има нещо гнило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Просто съвпадение или има нещо гнило

    Днес ми се случи нещо много странно. Първо наложи се да стана рано, след като вечерта бях легнал чак към 2-3 часа, понеже имах много работа. Тръгвам аз сутринта към университета на коерекции...качвам се в колата...включвам на контакт...врътвам ключа и тъкмо съм готов да чуя приятно тракане на печката и.......нищо. Дори не можа да завърти. Викам си ок....замина си акумулатора. И без това вече е доста стар. Всичко това се случва след като съм се поуспал и бързам.Звъня на приятелката ми и взимам ключовете за Аудито. И познайте какво стана
    Geraka написа:
    ..качвам се в колата...включвам на контакт...врътвам ключа и
    ...........пак греда. Така и не отидох за където бях тръгнал, а както виждате се озовах тук във форума, разсъждавайки над това, което ми се случи.По принцип в съдбата много не вярвам. Мисля си, че всеки сам определя съдбата си според действията си. Но се чудя как да приема случилото се:Като чиста случайност?Като знак, че просто не е трябвало да ходя никъде?Или е имало някакво явление, че и двата акумулатора да се изтощят ей така от нищото. Междудругото и двете коли си палеха вчера без проблеми.Или просто като знак, че трябва да се оръсим едни 400лв за 2 нови акумулатора И сега малко от скучната техническа страна на въпроса. След като се примирих, че няма да ходя никъде, реших да замеря напрежението в двете батерии. На Фиата показа както обичайно 12,5V. На Аудито нищожните 9,5V.И до като при Аудито нещата са ясни - акумулатора е твърде изтощен. То при Фиата всичко си изглежда нормално и няма видими причини да не запали
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Re: Просто съвпадение или има нещо гнило

    Geraka написа:
    ...И сега малко от скучната техническа страна на въпроса. След като се примирих, че няма да ходя никъде, реших да замеря напрежението в двете батерии. На Фиата показа както обичайно 12,5V. На Аудито нищожните 9,5V.И до като при Аудито нещата са ясни - акумулатора е твърде изтощен. То при Фиата всичко си изглежда нормално и няма видими причини да не запали
    Това, че има изглеждащо нормално напрежение не означава, че в акумулатора има достатъчно ток! Сложи нормален акумулатор, или някой да ти даде ток и ще си проличи дали в акумулатора е проблема. На първо четене се сещам и за разхлабени, или прецакани клеми...
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      На мен също ми я прави тази мизерия с паленето... Сутрин ставам, връткам ключа, пали от раз... Минавам 40 км, спирам на бензиностанцията и после неиска да запали. Хубавото е, че поне с бутане си пали
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        И съдбата има пръст в тази работа Това без майтап. Все пак, ако си имал голямо желание все ще се намери някой да те бутне
        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

        Коментар


          #5
          M5kov написа:
          На мен също ми я прави тази мизерия с паленето... Сутрин ставам, връткам ключа, пали от раз... Минавам 40 км, спирам на бензиностанцията и после неиска да запали. Хубавото е, че поне с бутане си пали
          зимата когато ми се беше прецакал клапан авансатора и аз бутах на 2 пъти от тогава не ми се е случвалопреди години като карах на тате Москвича редовно си го бутах все ми свършваше горивото и имам опит в бутането за 6 години каране на въпросната кола незнам какво е да ти запали когато ти трябва и да имаш спирачки когато натиснеш педала като се сетя сега съм бил такова камикадзе
          Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


          FIAT BRAVO 1.8GT
          FIAT BRAVO 1.9TD ex

          Коментар


            #6
            Няма нищо случайно в тоя живот...

            Коментар


              #7
              А някой да знае случайно къде мога да го заредя в София. В Плевен си имам зарядно, но тук не се сещам кой може да ми помогне. Пущината не иска да запали и с кабеле, до като Аудито запали без ядове с малко помощ от приятел, но то е бензин и по-малко му трябва.
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8
                Geraka написа:
                А някой да знае случайно къде мога да го заредя в София. В Плевен си имам зарядно, но тук не се сещам кой може да ми помогне.
                жк Дружба-1 бл.71Магазин за акумулатори, авто лампи и всякакви авто аксесоари със жълти решетки и много приветлив собственик - притежател на Мареа, но май не е член на форума.
                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  #9
                  Stefanaki написа:
                  Geraka написа:
                  А някой да знае случайно къде мога да го заредя в София. В Плевен си имам зарядно, но тук не се сещам кой може да ми помогне.
                  жк Дружба-1 бл.71Магазин за акумулатори, авто лампи и всякакви авто аксесоари със жълти решетки и много приветлив собственик - притежател на Мареа, но май не е член на форума.
                  Закарах го там. Утре ще ми кажат ще има ли живот в него.
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #10
                    Прекалената случайност не е случайна

                    Коментар


                      #11
                      Geraka написа:
                      А някой да знае случайно къде мога да го заредя в София. В Плевен си имам зарядно, но тук не се сещам кой може да ми помогне. Пущината не иска да запали и с кабеле, до като Аудито запали без ядове с малко помощ от приятел, но то е бензин и по-малко му трябва.
                      Като закачиш кабелите изчакай поне 5-6 минути иначе няма как да стане.Това съ кабели ментета от магазинната мрежа иначе аз си направих едни силови и паля веднага когото искам без да чакам.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Tornado написа:
                        Geraka написа:
                        А някой да знае случайно къде мога да го заредя в София. В Плевен си имам зарядно, но тук не се сещам кой може да ми помогне. Пущината не иска да запали и с кабеле, до като Аудито запали без ядове с малко помощ от приятел, но то е бензин и по-малко му трябва.
                        Като закачиш кабелите изчакай поне 5-6 минути иначе няма как да стане.Това съ кабели ментета от магазинната мрежа иначе аз си направих едни силови и паля веднага когото искам без да чакам.
                        Чакахме даже и повече време, но просто нямаше никакви силици дори и да завърти. Ще видим утре какво е положението.
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #13
                          Диагнозата за стария акумулатор - прекъсната клетка, негоден за ползване.Решението - 187лв, Exide Premium 64Ah/640A Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар


                            #14
                            Geraka написа:
                            Диагнозата за стария акумулатор - прекъсната клетка, негоден за ползване.Решението - 187лв, Exide Premium 64Ah/640A Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                            Мисля,че в Практикер бях гледал ексайд на доста примамлива цена.(преди малко повече от месец)
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #15
                              Geraka написа:
                              Диагнозата за стария акумулатор - прекъсната клетка, негоден за ползване.Решението - 187лв, Exide Premium 64Ah/640A Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                              на тази цена има и varta

                              Коментар

                              Working...
                              X