Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Само за седмица 1400 шофьори в София остават без книжка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Румъния си е Румъния - стъпи ли пешеходеца на платното и се образува опашка от коли. Аз съм бил щастлив да съм бил пешеходец там и то не в Букурещ, а в нек’во забутано градче в Карпатите - Дева! Купона е когато румънец си помисли, че и тука е като при тях.

    Коментар


      #17
      ls1 написа:
      Принко, ти не разбираш. НЯМА пешеходни пътеки. НЯМА и подлези. Каква пешеходна пътека е ако никой не спира на нея? Ако пешеходеца ЗНАЕ че ще му спрат при най-малкото му намерение да пресече - ще иде на пешеходната пътека. Като знае че все тая - ще си пресича къде да е. Подлезите са пълна смрад, вътре си е жива болест, урина, фекалии, неосветено. Ти искаш аз като пешеходец да ти обръщам внимание, обаче не за да правим заедно безопасно движение, а за да може като ти ОБЪРНА ВНИМАНИЕ - да не ти се пречкам. И на пешеходна пътека, и навсякъде. Искаш аз да те виждам и да се пазя от теб, защото това ще свали от теб работата ти да ме виждаш и да се съобразяваш с мен. В Румъния всички пресичат като свещени крави. В Букурещ, АДСКИ натоварено движение - светне ли зелено можеш да си затвориш очите и да пресечеш. Тука как е на десен завой? ’Един мина - и аз ще мина’ мисли следващия шофьор и така до безкрай. А пешеходеца трябва да изчака червеното че да се стрелне преди другите коли да са пресекли кръстовището и да дойдат до неговата пешеходна пътека. В Румъния при най-малкото съмнение за пресичащ човек на главен път в село се СПИРА на пешеходната пътека. Кажи ми, ама честно, тука в същата ситуация спира ли някой? Пешеходеца в България на главен път минаващ през село изчаква ВСИЧКИ и тогава пресича. Единствено има някаква минимална толерантност към децата, обаче, забележи, не защото така трябва, а защото знаеш че е дете и не го знаеш накъде ще се стрелне, та си вързваш гащите. От по възрастните пешеходци се очаква обаче да си знаят мястото и да не се пречкат.
      Винаги спирам на пешеходна пътека,ама се нервя като ми изскочи някой и да се чудя как да спра на магия.
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

      Коментар


        #18
        на софянци им пуснаха метрото и сега още 1400 без книжки така ако продължава скоро няма да има задръствания и да пътуват с часове от точка до точка
        Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


        FIAT BRAVO 1.8GT
        FIAT BRAVO 1.9TD ex

        Коментар


          #19
          Тъй е брат ми, аз седях на тротоара в Букурещ и направо щях да припадна хората как тръгнаха да пресичат без да се огледат даже, едва ли не извиках инстинктивно да внимават. Принко, аз като казвам ’аз и ти’ имам предвид пешеходец и шофьор, не конкретно теб.

          Коментар


            #20
            trace написа:
            Vladim - знам, че се занимаваш с подо6на дейност, ама 25000$ не са ли малко множко за една такава камера?В един епизод на "Ловци на митове", където искаха да проверят над каква скорост снимката ще е размазана, снимаха со6икновен DSLR и полицая каза, че използват такива камери (може и не навсякъде, знам ли, може и да лъжат, може всичко, затова питам)kazan "За тези най-новите и скъпи кутийки там схемата става с последователни снимки и се смята изминатото разтояние от снимките и ти дава скоростта Smile проста формула."Това, честно, не го раз6рах. Не е ли достатъчно радарът да ти определи скоростта?И как системата раз6ира колко е изминатото разстояние възоснова на снимки?
            Професионалната техника е скъпа. Камерите в телевизията например са два и повече пъти по-скъпи. Дискутирали сме в подобни теми вече, защо тази техника е скъпа. Първо снима с много висока скорост и второ е силно просветена, т.е. нужна и е малко светлина за да имаш четлива картина. Като добавим и компютъра, с които разчита кадрите, отделя и записва номера... Принципът на действие също сме го обсъждали. Не става въпрос за фотоапарат, а видеокамера! Камерата снима да речем с 500 кадъра в секунда в слънчев ден. Софтуер сравнява изместването на обекта във всеки един, или през 100 кадъра да речем. Така на базата на точна скорост в секунда, с която работи камерата се измерва движението на обекта от точка А до точка Б, или от влизане в кадър и излизане.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #21
              Сметката е следната правят се снимки през определен интервал на автомобила от точка А до точка Б и за колкото време автомобила измине разтоянието дава скоростта му! Май така работят!
              Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

              Коментар


                #22
                vaskoni_1980 написа:
                на софянци им пуснаха метрото...
                Това да не е пускане на топла вода? Метрото за съжаление в този момент върши работа на 15-20% от живеещите в София. Иначе ако живеех в Младост, а работех в Люлин и аз щях да го ползвам!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #23
                  Супер е тая камера на Цариградско, дано да купят повече такива! Така трябва - знак , и на 5 метра след знака - камера. Да се научат, че знакът означава че след него вече е забранено да се движиш с над посочената скорост, а сега практиката е да се движиш с 80-90 преди знака, и от самия знак да започнат да намаляват. Дано да купят достатъчно камери, които да снимат абсолютно всички бус-ленти, светофари, пешеходни пътеки и други подобни. Онзи ден вчера в петък - линейка не можеше да мине през бус лентата на Лъвов мост в София, защото 2 бмвта и един голф бързаха повече от другите, и използваха иначе празната бус-лента. Дано да не е било фатално това закъснение на тази линейка.

                  Коментар


                    #24
                    ogi28b написа:
                    ...Така трябва - знак , и на 5 метра след знака - камера. Да се научат, че знакът означава че след него вече е забранено да се движиш с над посочената скорост, а сега практиката е да се движиш с 80-90 преди знака, и от самия знак да започнат да намаляват...
                    С останалото от поста ти съм напълно съгласен, но не и с това! Виж например, в каква последователност за намаляване на скоростта са знаците разположени на магистрала Тракия преди караулката на Църна маца. Да, вярно че там иде реч за максимална скорост 130km/h и от там нататък се смъква, но и когато се движиш със 75 трудно ще намалиш до 50 за 150 метра при положение, че зад теб има върволица от коли. Осъзнаха грешката си и я поправиха. Сега има ограничение 60 преди 50-то, а пък и аз, като знам за камерата намалявам по-отдалеч и по-плавно. Все се намира някой да се издразни и да профучи покрай мен, но... така само допълва числото 1400!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #25
                      Не съм сигурен дали наистина имаш предвид това коеето пише - да намаля от 75 до 50 за 150 метра? За това дори няма да натискам спирачки, само с двигател. За останалото - тази вечер карах по Цариградско с максималната скорост, и нямаше нито един знак, който да не се вижда от поне 60-70 метра. Това е предостатъчно за плавно намаляване до посочената скорост. Не за пълно спиране, а само за намаляване, в общия случай с 30 км/ч (от 80 до 50). Така че от тази гледна точка не виждам смисъл да има допълнителен знак 60, или 70, между разрешеното 80 и намаляването на 50. Но нека има, колкото повече, толкова повече, току виж взели че видели поне единия от многото знаци, и се трогнали...

                      Коментар


                        #26
                        ls1 написа:
                        Принко, ти не разбираш. НЯМА пешеходни пътеки. НЯМА и подлези. Каква пешеходна пътека е ако никой не спира на нея? Ако пешеходеца ЗНАЕ че ще му спрат при най-малкото му намерение да пресече - ще иде на пешеходната пътека.
                        Колега масово някои хора седят на тротоара и си бъркат по дупките без да имат и най малкото намерение за пресичане, и в един даден момент решава, че ще трябва да пресече На много места съм виждал как се прави и няма нищо общо с нас. Там хората не стоят на тротоара до пешеходната пътека и да си бъркат.................... Когато трябва да премине застава до пътеката поглежда в двете посоки и си слага единят крак на пътя и тогава всичките спират, даже има места където спират и двете ленти и го чакат от единят до другият край. Наистина има глупаци където свирят като откачени, че си спрял на пешеходна пътека, но това показва колко са прости :D и всеки път когато тръгна да спирам гледам в огледалото за глупака дали не е зад мен. Но масово има и глупаци по тротоарите които си мисля, че автомобил движещ се с 50км може да спре за два метра и да им осигури предимство да преминат.Като цяло на моста са ме викали в КАТ, че съм бил настъпил маркировката заради задръстване. Като цяло някой неща са много смешни.

                        Коментар


                          #27
                          И аз съм ЗА камерите, но ако наистина е ясно обозначено с каква скорост трябва да се движиш, както и да има междинни табели, ако е ограничението е за по-малка скорост. Има доста места, където от 90, изведнъж става 40. Ако наслагат само на половината от тях камери, дори спазващите закона шофьори ще излязат в няколко месечна почивка...А за намаляването от 80 на 50 на Цариградско, според мен не е чак толкова удобно за плавно намаляване. По-скоро от 5та, трябва да сваля направо на 3та + малко спирачка, което веднага предизвиква бурни реакции от каращите зад мен(и съответно не спазващи необходимата дистанция). Разбира се това беше докато "запомня" ограничението, сега си намалявам спокойно от по-далече.Държа да отбележа, че никога не карам с повече от 90(в крайни случай 100 по Цариградско).

                          Коментар


                            #28
                            До колкото помня, имаше правило, че когато намаляването на скоростта е с повече от 20 км/ч, трябва да има междинна табела. От 90 на 40 не става, това е предпоставка за ПТП. Освен това, знака се слага 150 метра преди зоната на ограничението.

                            Коментар


                              #29
                              Наистина трябва да се спазват законите в нашата мила татковина, НО от всички. Не само от тези които трябва да се съобразяват стях, А и от тези които ги поставят.Голяма част от новопоставените пътни знаци за ограничаване на скоростта не отговарят на изискванията заложени в "НАРЕДБА № 18 за сигнализация на пътищата с пътни знаци".
                              Чл. 14. (1) Пътните знаци трябва да са видими от разстояние, което позволява на водачасвоевременно да предприеме действия за осигуряване безопасността на движението.(2) Минималното разстояние за видимост на пътния знак (в m), в зависимост от скоросттана движение V (в km/h), е, както следва:1. при V до 30 km/h - 50 m;2. при V до 50 km/h - 100 m;3. при V до 90 km/h - 150 m;4. при V над 90 km/h - 250 m.(3) Когато разстоянието за видимост по ал. 2 не може да се осигури:1. пътният знак се дублира над или отляво на платното за движение;2. пътният знак се поставя предварително, като с допълнителна табела Т1 се указваразстоянието, след което пътният знак е валиден.
                              Чл. 79. (1) Пътен знак В26 "Забранено е движението със скорост, по-висока от означената"се използва за въвеждане на ограничение на допустимата максимална скорост на движениесъгласно чл. 21, ал. 1 от Закона за движението по пътищата (ЗДвП) .(2) (Изм. - ДВ, бр. 18 от 2004 г.) Когато скоростта се ограничава с повече от 20 km/h, тянеколкократно се намалява с 20 km/h, като пътен знак В26 се поставя на разстояниясъгласно приложение № 16.(3) Когато скоростта на движение трябва да се ограничи с 30 km/h, намалението ееднократно.(4) Когато обзорът на железопътен прелез е ограничен и се налага спиране на пътнитепревозни средства, скоростта предварително се ограничава с пътен знак В26 до 20 km/h.Пътният знак се поставя преди железопътния прелез над пътен знак А35.3.
                              Дали всички изисквания в наредбата са изпълнени при поставянето на ограничението?
                              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                              Коментар


                                #30
                                ogi28b написа:
                                Супер е тая камера на Цариградско, дано да купят повече такива! Така трябва - знак , и на 5 метра след знака - камера. Да се научат, че знакът означава че след него вече е забранено да се движиш с над посочената скорост, а сега практиката е да се движиш с 80-90 преди знака, и от самия знак да започнат да намаляват. Дано да купят достатъчно камери, които да снимат абсолютно всички бус-ленти, светофари, пешеходни пътеки и други подобни. Онзи ден вчера в петък - линейка не можеше да мине през бус лентата на Лъвов мост в София, защото 2 бмвта и един голф бързаха повече от другите, и използваха иначе празната бус-лента. Дано да не е било фатално това закъснение на тази линейка.
                                И аз съм напълно съгласен с мнението на колегата.Дори и аз го правя това да намалям чак след знака обозначаващ ограничението на скоростта, но ако има камера непосредствено след знака ще се съобразявам с него.
                                Виж бейби не сме глупаци,
                                ние сме отбор от здравеняци.
                                Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
                                така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
                                http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

                                Коментар

                                Working...
                                X