Румъния си е Румъния - стъпи ли пешеходеца на платното и се образува опашка от коли. Аз съм бил щастлив да съм бил пешеходец там и то не в Букурещ, а в нек’во забутано градче в Карпатите - Дева! Купона е когато румънец си помисли, че и тука е като при тях.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Само за седмица 1400 шофьори в София остават без книжка
Collapse
X
-
ls1 написа:Принко, ти не разбираш. НЯМА пешеходни пътеки. НЯМА и подлези. Каква пешеходна пътека е ако никой не спира на нея? Ако пешеходеца ЗНАЕ че ще му спрат при най-малкото му намерение да пресече - ще иде на пешеходната пътека. Като знае че все тая - ще си пресича къде да е. Подлезите са пълна смрад, вътре си е жива болест, урина, фекалии, неосветено. Ти искаш аз като пешеходец да ти обръщам внимание, обаче не за да правим заедно безопасно движение, а за да може като ти ОБЪРНА ВНИМАНИЕ - да не ти се пречкам. И на пешеходна пътека, и навсякъде. Искаш аз да те виждам и да се пазя от теб, защото това ще свали от теб работата ти да ме виждаш и да се съобразяваш с мен. В Румъния всички пресичат като свещени крави. В Букурещ, АДСКИ натоварено движение - светне ли зелено можеш да си затвориш очите и да пресечеш. Тука как е на десен завой? ’Един мина - и аз ще мина’ мисли следващия шофьор и така до безкрай. А пешеходеца трябва да изчака червеното че да се стрелне преди другите коли да са пресекли кръстовището и да дойдат до неговата пешеходна пътека. В Румъния при най-малкото съмнение за пресичащ човек на главен път в село се СПИРА на пешеходната пътека. Кажи ми, ама честно, тука в същата ситуация спира ли някой? Пешеходеца в България на главен път минаващ през село изчаква ВСИЧКИ и тогава пресича. Единствено има някаква минимална толерантност към децата, обаче, забележи, не защото така трябва, а защото знаеш че е дете и не го знаеш накъде ще се стрелне, та си вързваш гащите. От по възрастните пешеходци се очаква обаче да си знаят мястото и да не се пречкат.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
trace написа:Vladim - знам, че се занимаваш с подо6на дейност, ама 25000$ не са ли малко множко за една такава камера?В един епизод на "Ловци на митове", където искаха да проверят над каква скорост снимката ще е размазана, снимаха со6икновен DSLR и полицая каза, че използват такива камери (може и не навсякъде, знам ли, може и да лъжат, може всичко, затова питам)kazan "За тези най-новите и скъпи кутийки там схемата става с последователни снимки и се смята изминатото разтояние от снимките и ти дава скоростта Smile проста формула."Това, честно, не го раз6рах. Не е ли достатъчно радарът да ти определи скоростта?И как системата раз6ира колко е изминатото разстояние възоснова на снимки?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Супер е тая камера на Цариградско, дано да купят повече такива! Така трябва - знак , и на 5 метра след знака - камера. Да се научат, че знакът означава че след него вече е забранено да се движиш с над посочената скорост, а сега практиката е да се движиш с 80-90 преди знака, и от самия знак да започнат да намаляват. Дано да купят достатъчно камери, които да снимат абсолютно всички бус-ленти, светофари, пешеходни пътеки и други подобни. Онзи ден вчера в петък - линейка не можеше да мине през бус лентата на Лъвов мост в София, защото 2 бмвта и един голф бързаха повече от другите, и използваха иначе празната бус-лента. Дано да не е било фатално това закъснение на тази линейка.
Коментар
-
ogi28b написа:...Така трябва - знак , и на 5 метра след знака - камера. Да се научат, че знакът означава че след него вече е забранено да се движиш с над посочената скорост, а сега практиката е да се движиш с 80-90 преди знака, и от самия знак да започнат да намаляват...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Не съм сигурен дали наистина имаш предвид това коеето пише - да намаля от 75 до 50 за 150 метра? За това дори няма да натискам спирачки, само с двигател. За останалото - тази вечер карах по Цариградско с максималната скорост, и нямаше нито един знак, който да не се вижда от поне 60-70 метра. Това е предостатъчно за плавно намаляване до посочената скорост. Не за пълно спиране, а само за намаляване, в общия случай с 30 км/ч (от 80 до 50). Така че от тази гледна точка не виждам смисъл да има допълнителен знак 60, или 70, между разрешеното 80 и намаляването на 50. Но нека има, колкото повече, толкова повече, току виж взели че видели поне единия от многото знаци, и се трогнали...
Коментар
-
ls1 написа:Принко, ти не разбираш. НЯМА пешеходни пътеки. НЯМА и подлези. Каква пешеходна пътека е ако никой не спира на нея? Ако пешеходеца ЗНАЕ че ще му спрат при най-малкото му намерение да пресече - ще иде на пешеходната пътека.
Коментар
-
И аз съм ЗА камерите, но ако наистина е ясно обозначено с каква скорост трябва да се движиш, както и да има междинни табели, ако е ограничението е за по-малка скорост. Има доста места, където от 90, изведнъж става 40. Ако наслагат само на половината от тях камери, дори спазващите закона шофьори ще излязат в няколко месечна почивка...А за намаляването от 80 на 50 на Цариградско, според мен не е чак толкова удобно за плавно намаляване. По-скоро от 5та, трябва да сваля направо на 3та + малко спирачка, което веднага предизвиква бурни реакции от каращите зад мен(и съответно не спазващи необходимата дистанция). Разбира се това беше докато "запомня" ограничението, сега си намалявам спокойно от по-далече.Държа да отбележа, че никога не карам с повече от 90(в крайни случай 100 по Цариградско).
Коментар
-
Наистина трябва да се спазват законите в нашата мила татковина, НО от всички. Не само от тези които трябва да се съобразяват стях, А и от тези които ги поставят.Голяма част от новопоставените пътни знаци за ограничаване на скоростта не отговарят на изискванията заложени в "НАРЕДБА № 18 за сигнализация на пътищата с пътни знаци".Чл. 14. (1) Пътните знаци трябва да са видими от разстояние, което позволява на водачасвоевременно да предприеме действия за осигуряване безопасността на движението.(2) Минималното разстояние за видимост на пътния знак (в m), в зависимост от скоросттана движение V (в km/h), е, както следва:1. при V до 30 km/h - 50 m;2. при V до 50 km/h - 100 m;3. при V до 90 km/h - 150 m;4. при V над 90 km/h - 250 m.(3) Когато разстоянието за видимост по ал. 2 не може да се осигури:1. пътният знак се дублира над или отляво на платното за движение;2. пътният знак се поставя предварително, като с допълнителна табела Т1 се указваразстоянието, след което пътният знак е валиден.Чл. 79. (1) Пътен знак В26 "Забранено е движението със скорост, по-висока от означената"се използва за въвеждане на ограничение на допустимата максимална скорост на движениесъгласно чл. 21, ал. 1 от Закона за движението по пътищата (ЗДвП) .(2) (Изм. - ДВ, бр. 18 от 2004 г.) Когато скоростта се ограничава с повече от 20 km/h, тянеколкократно се намалява с 20 km/h, като пътен знак В26 се поставя на разстояниясъгласно приложение № 16.(3) Когато скоростта на движение трябва да се ограничи с 30 km/h, намалението ееднократно.(4) Когато обзорът на железопътен прелез е ограничен и се налага спиране на пътнитепревозни средства, скоростта предварително се ограничава с пътен знак В26 до 20 km/h.Пътният знак се поставя преди железопътния прелез над пътен знак А35.3.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
ogi28b написа:Супер е тая камера на Цариградско, дано да купят повече такива! Така трябва - знак , и на 5 метра след знака - камера. Да се научат, че знакът означава че след него вече е забранено да се движиш с над посочената скорост, а сега практиката е да се движиш с 80-90 преди знака, и от самия знак да започнат да намаляват. Дано да купят достатъчно камери, които да снимат абсолютно всички бус-ленти, светофари, пешеходни пътеки и други подобни. Онзи ден вчера в петък - линейка не можеше да мине през бус лентата на Лъвов мост в София, защото 2 бмвта и един голф бързаха повече от другите, и използваха иначе празната бус-лента. Дано да не е било фатално това закъснение на тази линейка.Виж бейби не сме глупаци,
ние сме отбор от здравеняци.
Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар